Szerző Téma: R**SAMP: Fake kill  (Megtekintve 8896 alkalommal)

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
R**SAMP: Fake kill
« Válasz #90 Dátum: 2013. június 16. - 21:20:52 »
0 Show voters
Idézetet írta: lackos888 date=1371410340\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"38445\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szerintem DrakE pause érzékelõs incjével meg lehetne csinálni, ha levan pauseolva egy ember, és úgy öl akkor már kick/ban.
 
mibõl gondolod hogy pause állapotban van? Ha feljön 1 bot, nem teszi ki a neve mellé az AFK ikont, szóval nem hinném hogy megoldható lenne.

Nem elérhető Szilard

  • Adminisztrátor
  • 1832
    • Profil megtekintése
R**SAMP: Fake kill
« Válasz #91 Dátum: 2013. június 16. - 21:25:25 »
0 Show voters
Csak a sobeit-hez találtam:
https://code.google.com/p/mod-s0beit-sa/issues/detail?id=25
\"this is normal, there are a new protection that freezes you some seconds when you spawn, if you have sobeit, your camera changes position because the admin anti freeze, you only need to press 5 when your camera start to move and it wont be detected\"
De mögé oda is van írva, hogy mit lehet tenni ellene.
« Utoljára szerkesztve: 2013. június 16. - 21:29:24 írta Szilard00 »

R**SAMP: Fake kill
« Válasz #92 Dátum: 2013. június 16. - 21:29:50 »
0 Show voters
De ott az ellenszer is ellene..

Nem elérhető Szilard

  • Adminisztrátor
  • 1832
    • Profil megtekintése
R**SAMP: Fake kill
« Válasz #93 Dátum: 2013. június 16. - 21:30:59 »
0 Show voters
Tudom, már le is írtam a hozzászólásomban, viszont akik ezt nem tudják, az ellen talán jó lehet. Másat még nem találtam.

Nem elérhető kiswajas

  • 1685
    • Profil megtekintése
R**SAMP: Fake kill
« Válasz #94 Dátum: 2013. június 16. - 22:00:16 »
0 Show voters
Az én szemszögembõl egyszerû lenne, ha tudnék scriptelni megírnám.

Nos, a hacker úgy öli meg magát, vagy mást, hogy közben egy damage sincs leosztva tehát úgy seteli a HP-t, hogy nincs DamakeTake.


Ezt kell lekérni, hogy ölésnél okozott-e dmg-t. Még a leggyorsabb fegyver is okoz pár dmg-t ölés elõtt. (a késsel való leterítést nem tudom mibe venni)


Tehát megvan, hogy nincs dmg okozás. Ezt lekérve már csak azt kell kideríteni, hogy a killer vagy a killed a cheater. Ha a killer akkor egyszerûbb a lekérdezés, ha a killed akkor azt kell lekérdezni. (másodpercek alatt történik a dolog, 10 másodperc se kell a crash teljes kivitelezéséhez)


A killed-et (gyakoribb) úgy is lehet, hogy a player spawnolva van-e. Tehát ha a killed (hacker) spawnolva van és közben azt jelzik, hogy ölik, akkor megvan ki a hacker ezeket lekérdezve ha teljesül mind a 2 akkor banolható.


A killer-nél ugyanilyen a szisztéma, akit úgy jelez a death list, hogy megölte az vígan játszik tovább/figyeli, hogy mi az isten van, de még él a karaktere. Szóval DamageTake nincs de a death list jelzi. Ha ezt szintén lekérjük, hogy a játékos öl, de a megölt nem halt meg ténylegesen, akkor ismét megvan a hacker, ban.


Érthetõ voltam, vagy olyasmi? Közel járok a dologhoz?

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
R**SAMP: Fake kill
« Válasz #95 Dátum: 2013. június 16. - 22:02:35 »
0 Show voters
Idézetet írta: kiswajas date=1371412816\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"38445\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Az én szemszögembõl egyszerû lenne, ha tudnék scriptelni megírnám.

Nos, a hacker úgy öli meg magát, vagy mást, hogy közben egy damage sincs leosztva tehát úgy seteli a HP-t, hogy nincs DamakeTake.


Ezt kell lekérni, hogy ölésnél okozott-e dmg-t. Még a leggyorsabb fegyver is okoz pár dmg-t ölés elõtt. (a késsel való leterítést nem tudom mibe venni)


Tehát megvan, hogy nincs dmg okozás. Ezt lekérve már csak azt kell kideríteni, hogy a killer vagy a killed a cheater. Ha a killer akkor egyszerûbb a lekérdezés, ha a killed akkor azt kell lekérdezni. (másodpercek alatt történik a dolog, 10 másodperc se kell a crash teljes kivitelezéséhez)


A killed-et (gyakoribb) úgy is lehet, hogy a player spawnolva van-e. Tehát ha a killed (hacker) spawnolva van és közben azt jelzik, hogy ölik, akkor megvan ki a hacker ezeket lekérdezve ha teljesül mind a 2 akkor banolható.


A killer-nél ugyanilyen a szisztéma, akit úgy jelez a death list, hogy megölte az vígan játszik tovább/figyeli, hogy mi az isten van, de még él a karaktere. Szóval DamageTake nincs de a death list jelzi. Ha ezt szintén lekérjük, hogy a játékos öl, de a megölt nem halt meg ténylegesen, akkor ismét megvan a hacker, ban.


Érthetõ voltam, vagy olyasmi? Közel járok a dologhoz?

 
Lényegében :D valahogy így van nekem is jelen pillanatban a szerveren.

R**SAMP: Fake kill
« Válasz #96 Dátum: 2013. június 16. - 22:16:32 »
0 Show voters
Én már szerintem megtaláltam a megoldást, de szerintem kb csak 80%-ban jó.
Még tovább teszteljük.

Nem elérhető DrAkE

  • 2078
    • Profil megtekintése
R**SAMP: Fake kill
« Válasz #97 Dátum: 2013. június 17. - 00:01:22 »
0 Show voters
Arra jutottam, hogy a bot camera pozíciója mindig nulla.
 

GetPlayerCameraPos(playerid, x, y, z);

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
R**SAMP: Fake kill
« Válasz #98 Dátum: 2013. június 17. - 00:04:22 »
0 Show voters
Idézetet írta: DrAkE date=1371420082\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"38445\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Arra jutottam, hogy a bot camera pozíciója mindig nulla.
 

GetPlayerCameraPos(playerid, x, y, z);

 

van olyan funkció hogy kövesse a másik játékost, vagyis mozgásba jön... akkor lehet már nem igaz ez a dolog. nemtudom  :-X

Nem elérhető DrAkE

  • 2078
    • Profil megtekintése
R**SAMP: Fake kill
« Válasz #99 Dátum: 2013. június 17. - 00:37:59 »
0 Show voters
Idézetet írta: Csabesz date=1371420262\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"38445\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Arra jutottam, hogy a bot camera pozíciója mindig nulla.
 

GetPlayerCameraPos(playerid, x, y, z);

 

van olyan funkció hogy kövesse a másik játékost, vagyis mozgásba jön... akkor lehet már nem igaz ez a dolog. nemtudom  :-X
 
[/quote]
Igen, úgy is próbáltam, hogy kövessen engem, de ugyan úgy nulla volt mind három pozíció.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal