Szerintem DrakE pause érzékelõs incjével meg lehetne csinálni, ha levan pauseolva egy ember, és úgy öl akkor már kick/ban.
Az én szemszögembõl egyszerû lenne, ha tudnék scriptelni megírnám.Nos, a hacker úgy öli meg magát, vagy mást, hogy közben egy damage sincs leosztva tehát úgy seteli a HP-t, hogy nincs DamakeTake.Ezt kell lekérni, hogy ölésnél okozott-e dmg-t. Még a leggyorsabb fegyver is okoz pár dmg-t ölés elõtt. (a késsel való leterítést nem tudom mibe venni)Tehát megvan, hogy nincs dmg okozás. Ezt lekérve már csak azt kell kideríteni, hogy a killer vagy a killed a cheater. Ha a killer akkor egyszerûbb a lekérdezés, ha a killed akkor azt kell lekérdezni. (másodpercek alatt történik a dolog, 10 másodperc se kell a crash teljes kivitelezéséhez) A killed-et (gyakoribb) úgy is lehet, hogy a player spawnolva van-e. Tehát ha a killed (hacker) spawnolva van és közben azt jelzik, hogy ölik, akkor megvan ki a hacker ezeket lekérdezve ha teljesül mind a 2 akkor banolható.A killer-nél ugyanilyen a szisztéma, akit úgy jelez a death list, hogy megölte az vígan játszik tovább/figyeli, hogy mi az isten van, de még él a karaktere. Szóval DamageTake nincs de a death list jelzi. Ha ezt szintén lekérjük, hogy a játékos öl, de a megölt nem halt meg ténylegesen, akkor ismét megvan a hacker, ban.Érthetõ voltam, vagy olyasmi? Közel járok a dologhoz?
GetPlayerCameraPos(playerid, x, y, z);
Arra jutottam, hogy a bot camera pozíciója mindig nulla. GetPlayerCameraPos(playerid, x, y, z);
Arra jutottam, hogy a bot camera pozíciója mindig nulla. GetPlayerCameraPos(playerid, x, y, z); van olyan funkció hogy kövesse a másik játékost, vagyis mozgásba jön... akkor lehet már nem igaz ez a dolog. nemtudom [/quote]Igen, úgy is próbáltam, hogy kövessen engem, de ugyan úgy nulla volt mind három pozíció.