[pawn]#include <a_samp>
#include <foreach>
#define CJ_SKIN_TIME 3600 //az idõ másodpercben 3600 mp az 1 óra de ez bármennyi lehet
public OnGameModeInit()
{
SetTimer(\"Szamlalo\",1000,1);
}
forward Szamlalo();
public Szamlalo()
{
foreach(Player,i)
{
SetPVarInt(i,\"SzerverenToltottIdo\",GetPVarInt(i,\"SzerverenToltottIdo\")+1);
}
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
if(GetPlayerSkin(playerid) == 0 /* a 0 az a CJ skin idje*/ && GetPVarInt(playerid,\"SzerverenToltottIdo\") < CJ_SKIN_TIME) {SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Legalább 1 órát kell eltöltened a szerveren, hogy ezt a skint ahsználhasd!\"); return 0;}
return 1;
}[/pawn]
tessék itt egy példa rá
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. március 25. - 15:44:20 )
természetesen a szerveren töltött idõ változót kilépéskor menteni kell belépéskor meg be kell tölteni értelemszerûen