Szerző Téma: Drift /Stunt spawn  (Megtekintve 488 alkalommal)

Dj.BL3ND

  • Vendég
Drift /Stunt spawn
« Dátum: 2012. március 04. - 13:24:31 »
0 Show voters
hello all egy olyan scriptet szeretnék kérni h
h amikor skin vált kint van h Drifter meg STunter és a stunter meg a drifter is máshova telléz
 elõre i köszi

Nem elérhető CANNONN

  • 2139
    • Profil megtekintése
Drift /Stunt spawn
« Válasz #1 Dátum: 2012. március 04. - 13:39:34 »
0 Show voters
Szia, remélhetõleg mûködik, ha mégsem, szólj. Jegyzettömbben írtam.
 

public OnPlayerRequestClass(playerid,classid)
{
    SetupPlayerForClassSelection(playerid);
    switch(classid)
    {
    case 0:
    {
    GameTextForPlayer(playerid, \"Stunter\", 3000, 4);
    }
    case 1:
    {
    GameTextForPlayer(playerid, \"Drifter\", 3000, 4);
    }
    }
    return 1;
}
SetupPlayerForClassSelection(playerid)
{
SetPlayerInterior(playerid,0);
SetPlayerPos(playerid,x,y,z);
       SetPlayerFacingAngle(playerid, 180.0);
       SetPlayerCameraPos(playerid,x,y,z);
       SetPlayerCameraLookAt(playerid,x,y,z);
}
public OnGameModeInit()
{
    AddPlayerClass(skinid, x, y, z, fordulás, fegyver1, fegyver1lõszer, fegyver2, fegyver2lõszer, fegyver3, fegyver3lõszer); // Stunter
    AddPlayerClass(skinid, x, y, z, fordulás, fegyver1, fegyver1lõszer, fegyver2, fegyver2lõszer, fegyver3, fegyver3lõszer); // Drifter
    return 1;
}

 
SetupPlayerForClassSelection leírása:
SetPlayerInterior(playerid,0); = Interior id, megnézheted a /interior paranccsal. Házon kívül az interior id 0.
SetPlayerPos(playerid,x,y,z); = A játékos pozíciója.
SetPlayerFacingAngle(playerid, 180.0); = Amerre nézzen a játékos.
SetPlayerCameraPos(playerid,x,y,z); = Kamera pozíció, ahonnan nézi a kamera a játékost. (A játékostól kb. 3méterre szoktam rakni.)
SetPlayerCameraLookAt(playerid,x,y,z); = Ahova néz a játékos, ajánlatos ide is a játékos pozícióját írni.
« Utoljára szerkesztve: 2012. március 04. - 13:50:18 írta Cannonn »

Nem elérhető Exec$

Drift /Stunt spawn
« Válasz #2 Dátum: 2012. március 04. - 14:42:01 »
0 Show voters
Igen meglehet oldani tessék:
 

new Float:RandomSpawn[][3] =
{
    // Ide azokat a kordinátákat írd ahova spawnoljon..
    {ide},
    {ide},
    {ide}
};

 
Itt spawnol a játékós:
 

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    new rand = random(sizeof(RandomSpawn));
    // Ez azt jelenti, hogy töltse be neked a radom spawnt!
    SetPlayerPos(playerid, RandomSpawn[rand][0], RandomSpawn[rand][1],RandomSpawn[rand][2]);
   //ezt oda írhatód, hogy melyik spawnoljon drifter stunter és ott fogg kezdeni!
    SetPlayerFacingAngle(playerid, RandomSpawn[rand][3]);
    return 1;
}

 
Enyi remélem segítettem! :D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal