Sziasztok.
Szükségem lenne egy olyan módszerre amivel ezredmásodperces pontossággal lehet eltelt idõt mérni. Próbáltam a GetTickCountot, azonban ha annak eredményeit összehasonlítod egy 1000 ms re beállított timerrel jelentõs különbségeket lehet tapasztalni.
Bal oldalt a timer állása, jobb oldalt a GetTickCount értéke.
1000 = 1119
2000 = 2251
3000 = 3377
4000 = 4504
5000 = 5629
6000 = 6760
7000 = 7882
8000 = 9001
9000 = 10124
10000 = 11249
A legnagyobb gond hogy az eltérés sem állandó mértékû így nem tudom azt csinálni hogy egy bizonyos számmal megszorozva megkapom a helyes értéket itt egy másik példa:
1000 = 1131
2000 = 2252
3000 = 3372
4000 = 4499
5000 = 5612
6000 = 6738
7000 = 7859
8000 = 8975
9000 = 10092
10000 = 11213
Amiért lényeges lenne ez a nagy pontosságú idõmérés, mert egy bizonyos feladatnál kétféleképpen szeretném mérni az idõt.
Egyszer másodpercenként lefutna egy timer ami növelne egy változót, ez az amit a játékosok látnának egy textdraw formájában, viszont amikor az eseménysorok végéreérünk fontos lenne, hogy ezredmásodperc pontosságban tudjuk az eredményt ennek céljára csináltam a szokásos GetTickCount az elején utánna kivonjuk az akkori GetTickCount ot az elején mértbõl. Esetleg egyéb ötlete valakinek van e hogy ez megoldható legyen?