Szerző Téma: SetPlayerAttachedObject  (Megtekintve 796 alkalommal)

Nem elérhető Benceee

  • 4785
    • Profil megtekintése
SetPlayerAttachedObject
« Dátum: 2012. Április 09. - 17:55:54 »
0 Show voters
Üdv!
Lenne egy kérdésem. SetPlayerAttachedObject(...);-el tettem pl. telefont a játékos kezébe, de nem tudom eltüntetni. RemovePlayerAttachedObject(...);nem jó. Valaki tud rá valamit?

Nem elérhető #Nexus#

  • 1374
    • Profil megtekintése
SetPlayerAttachedObject
« Válasz #1 Dátum: 2012. Április 09. - 18:19:57 »
0 Show voters
Helyettesítsd be a te változódat :
[pawn]if (strcmp(\"/telefonle\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    telefon elõvéve e
{
    RemovePlayerAttachedObject(playerid, TELEFONVALTOZO[playerid]);
   TELEFONVALTOZO[playerid] = -1;
    }
else
{
    SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"nincs elõvéve telefon\");
    }[/pawn]

Nem elérhető Benceee

  • 4785
    • Profil megtekintése
SetPlayerAttachedObject
« Válasz #2 Dátum: 2012. Április 09. - 18:22:36 »
0 Show voters
Nem jó sajnos.

Nem elérhető #Nexus#

  • 1374
    • Profil megtekintése
SetPlayerAttachedObject
« Válasz #3 Dátum: 2012. Április 09. - 18:26:45 »
0 Show voters
írd már le a telód változóját pls
E: 0.3e ?
 
if (strcmp(\"/telefon-el\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    if(Info[playerid]telefonelõvéve-e
{
    RemovePlayerAttachedObject(playerid, telefonvisel[playerid]);
telefonvisel[playerid] = -1;
    }
else
{
    SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs elõvéve telefon.\");
return 1;
}

 
A mód aljára :
[pawn]telefonviseles(playerid)
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS; ++i)
{
   if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid, i))
   {
      if(telefonvisel[playerid] == -1)
      {
         telefonvisel[playerid] = i;
         return telefonvisel[playerid];
      }
      return telefonvisel[playerid];
   }
}
return 1;
}
[/pawn]
« Utoljára szerkesztve: 2012. Április 09. - 18:32:40 írta #Nexus# »

Nem elérhető Casamiro

  • 1046
    • Profil megtekintése
SetPlayerAttachedObject
« Válasz #4 Dátum: 2012. Április 09. - 18:30:51 »
0 Show voters
Definiáld a csatolt objecteket, majd csatolásnál add meg neki az értéket, így egyszerû levenni
#define SLOT_TELEFON 1
SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT_TELEFON, object, hova rakja);
RemovePlayerAttachedObject(playerid, SLOT_TELEFON);

Nem elérhető #Nexus#

  • 1374
    • Profil megtekintése
SetPlayerAttachedObject
« Válasz #5 Dátum: 2012. Április 10. - 08:59:30 »
0 Show voters
Nos ?

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal