Szerző Téma: Akkor adjunk neki fegyvert ha megadott helyre megy hogyan?  (Megtekintve 1471 alkalommal)

xXx

  • Vendég
Akkor adjunk neki fegyvert ha megadott helyre megy hogyan?
« Dátum: 2012. Április 30. - 09:41:56 »
0 Show voters
Hello all azt szeretnem kerdezni hogyan lehet azt megcsinalni hogy megkel adni a post es ha odamegy a player akkor kirirja neki hogy bementel a helyre ha pedig elmegy onnan akkor meg kiirja hogy kimentel a helyrol ezt hogyan?

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Akkor adjunk neki fegyvert ha megadott helyre megy hogyan?
« Válasz #1 Dátum: 2012. Április 30. - 09:47:23 »
0 Show voters

new fegyver;
fegyver = CreatePickup(1239, X,Y,Z, -1); //írd átt a kordinátát hova mennyen bele a játékos hogy felvegye a fegyvert!
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
    if(pickupid == fegyver) {
         GivePlayerWeapon(playerid, FEGYVERID, TÖLTÉNY);         
         return 1;
    }
    return 1;
}

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
Akkor adjunk neki fegyvert ha megadott helyre megy hogyan?
« Válasz #2 Dátum: 2012. Április 30. - 10:00:29 »
0 Show voters

Akkor adjunk neki fegyvert ha megadott helyre megy hogyan?
« Válasz #3 Dátum: 2012. Április 30. - 10:06:12 »
0 Show voters
csak akkor kell hozzá timer

Nem elérhető Benceee

  • 4785
    • Profil megtekintése
Akkor adjunk neki fegyvert ha megadott helyre megy hogyan?
« Válasz #4 Dátum: 2012. Április 30. - 10:45:14 »
0 Show voters
\" post=\"265449\" timestamp=\"1335773172\"]
csak akkor kell hozzá timer
 
[/quote]
OnPlayerUpdate alá berakod, és kész.

xXx

  • Vendég
Akkor adjunk neki fegyvert ha megadott helyre megy hogyan?
« Válasz #5 Dátum: 2012. Április 30. - 11:00:55 »
0 Show voters
Valahogy leirnatok nekem kerlek 1 scriptbe? mert az IsPlayerInRangeofPoint al hogy lehet megoldani hogy ha elmegy onnan akkor elveszi a fegyvert?

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Akkor adjunk neki fegyvert ha megadott helyre megy hogyan?
« Válasz #6 Dátum: 2012. Április 30. - 11:24:39 »
0 Show voters
Idézetet írta: ZyZu date=1335772043\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20808\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


new fegyver;
fegyver = CreatePickup(1239, X,Y,Z, -1); //írd átt a kordinátát hova mennyen bele a játékos hogy felvegye a fegyvert!
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
    if(pickupid == fegyver) {
         GivePlayerWeapon(playerid, FEGYVERID, TÖLTÉNY);         
         return 1;
    }
    return 1;
}

 

Így csináld szerintem mert ha belemész az I betûbe elveszi neked a fegyvert, írd átt a kordinátákat majd a fegyver ID t és a töltényt!

xXx

  • Vendég
Akkor adjunk neki fegyvert ha megadott helyre megy hogyan?
« Válasz #7 Dátum: 2012. Április 30. - 12:18:07 »
0 Show voters
Deh ugy nemjo ,mert az csak 1 pickup belemesz es akkor kapsz fegyot nekem ugykel ha elmesz a megadot helyrol akkor elveszi azt a fegyvert!

Nem elérhető krisk

  • 2380
    • Profil megtekintése
Akkor adjunk neki fegyvert ha megadott helyre megy hogyan?
« Válasz #8 Dátum: 2012. Április 30. - 12:28:46 »
0 Show voters
Kell neked négy koordináta: minx, miny, maxx, maxy.
Minx, miny: legdélnyugatibb pont, maxx, maxy: legészakkeletibb. Ebbõl a két pontból minden további nélkül szerkeszthetõ egy négyzet. Ez az alap.
Egy timert indítasz, majd beleírod:
[pawn]
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
if((x < minx && y < miny) && (x > maxx && y > maxy)) { /*A játékos elhagyta a területet, tegyünk vele, amit akarunk */ }
[/pawn]

xXx

  • Vendég
Akkor adjunk neki fegyvert ha megadott helyre megy hogyan?
« Válasz #9 Dátum: 2012. Április 30. - 12:35:58 »
0 Show voters
Tom hogy ezt a gangzonecreate-bol szedted deh nekem nemkell negyzet meg minden nekem egy olyankel hogy ha odamegy a megadott helyre akkor adjon neki raktavetot pl 9 et ha meg kimegy abbol a helyrol vegye el tole ennyi,es ha lehet egy scriptbe probaljatokmeg leirni.

Akkor adjunk neki fegyvert ha megadott helyre megy hogyan?
« Válasz #10 Dátum: 2012. Április 30. - 12:58:31 »
0 Show voters
Incognito Streamer pluginját esetleg használod-e?
Ha igen abban létre lehet hozni különbözõ területeket akár gömb kör négyzet vagy sokszög alakú területet, és vissza hívásai is vannak, ha belép oda valaki és kilép onnan.
 

native CreateDynamicCircle(Float:x, Float:y, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native CreateDynamicRectangle(Float:minx, Float:miny, Float:maxx, Float:maxy, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native CreateDynamicSphere(Float:x, Float:y, Float:z, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native CreateDynamicCube(Float:minx, Float:miny, Float:minz, Float:maxx, Float:maxy, Float:maxz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native CreateDynamicPolygon(Float:points[], Float:minz = -FLOAT_INFINITY, Float:maxz = FLOAT_INFINITY, maxpoints = sizeof points, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native DestroyDynamicArea(areaid);
native IsValidDynamicArea(areaid);
native TogglePlayerDynamicArea(playerid, areaid, toggle);
native TogglePlayerAllDynamicAreas(playerid, toggle);
native IsPlayerInDynamicArea(playerid, areaid);
native IsPlayerInAnyDynamicArea(playerid);
native AttachDynamicAreaToPlayer(areaid, playerid);
native AttachDynamicAreaToVehicle(areaid, vehicleid);
native DestroyAllDynamicAreas();
native CountDynamicAreas();

 
Az összes native funkció ezt a célt szolgálja, létrehozni egy adott területet különbözõ alakúakat, ellenõrizni van-e benn játékos hány darab area van tudjon mozogni a játékos vagy sem stb.
Ezek meg a visszahívásaik:
 

forward OnPlayerEnterDynamicArea(playerid, areaid);
forward OnPlayerLeaveDynamicArea(playerid, areaid);

 
Értelem szerûen (enter) ha belép (leave) ha elhagyja a megadott területet a játékos.

xXx

  • Vendég
Akkor adjunk neki fegyvert ha megadott helyre megy hogyan?
« Válasz #11 Dátum: 2012. Április 30. - 13:03:10 »
0 Show voters
Hello koszi igen hasznalok enis lattam ezeket deh egyszeruen nemertem hogy hogykel megcsinalni scriptbe amit szeretnek nemtudom.

Akkor adjunk neki fegyvert ha megadott helyre megy hogyan?
« Válasz #12 Dátum: 2012. Április 30. - 15:16:28 »
+1 Show voters
new
Circle; // Global változó

 

//OnGameModeInit alá
Circle = CreateDynamicCircle(Float:x, Float:y, Float:size);  //  x y koordináta size kör átmérõje tesztnek próbáld 2.00

 

public
OnPlayerEnterDynamicArea(playerid, areaid)
{
if(Circle == areaid)
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"Beléptél a területre.\");
}
return 1;
}
public
OnPlayerLeaveDynamicArea(playerid, areaid)
{
if(Circle == areaid)
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"Kiléptél a területrõl.\");
}
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2012. Április 30. - 15:20:04 írta ɐʞzssǝlosz »

xXx

  • Vendég
Akkor adjunk neki fegyvert ha megadott helyre megy hogyan?
« Válasz #13 Dátum: 2012. Április 30. - 15:33:51 »
0 Show voters
Kosz zoleszka igy mar ertem a temat zarom.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal