Szerző Téma: Object felcsatolás  (Megtekintve 586 alkalommal)

Object felcsatolás
« Dátum: 2012. Május 02. - 12:48:36 »
0 Show voters
Halli. Mien programmal lehet objectet felcsatolni a kocsira? És az objecteket hogy lehet megcsinálni hogy parancsra csatolodjon, és csak arra az egy kocsi típusra?:


Object felcsatolás
« Válasz #2 Dátum: 2012. Május 12. - 23:53:19 »
0 Show voters
nem kell hozzá semmilyen script, MTA-val is megoldható! nyiss meg egy új mapot, tegyél le egy kocsit ezekre a koordinátákra:
x:0.0
y:0.0
z:0.0
ha ez megvan, aggasd fel a kocsit amivel akarod, konvertáld át a mapot CreateObject sorokra.
Ezzel létrehozod az autót
 
new vehicleid= AddStaticVehicle(...);

 
Ezzel létrehozod az objektumot
 
new objectid = CreateObject(...);

 
Ezzel pedig rácsatolod a jármûre az objektumot
 
AttachObjectToVehicle(objectid, vehicleid, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0);

 
Több objektum esetén
 
new objectid1 = CreateObject(...); //objektum 1
new objectid2 = CreateObject(...); //objektum 2
new objectid3 = CreateObject(...); //objektum 3
new objectid4 = CreateObject(...); //objektum 4
AttachObjectToVehicle(objectid1, vehicleid, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0); //csatolni a kocsihoz az 1. objektumot
AttachObjectToVehicle(objectid2, vehicleid, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0); //csatolni a kocsihoz az 2. objektumot
AttachObjectToVehicle(objectid3, vehicleid, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0); //csatolni a kocsihoz az 3. objektumot
AttachObjectToVehicle(objectid4, vehicleid, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0); //csatolni a kocsihoz az 4. objektumot

 
igaz, így csak arra az egy jármûre csatolod fel, ami a
new vehicleid= AddStaticVehicle(...);

 koordinátákra van mentve, de ha lemented több helyen a koordinátákat és kicsit értesz a scripteléshez, akkor több kocsit is letehetsz a felcsatolt objektumokkal.
Remélem segítettem! :hmmm:
« Utoljára szerkesztve: 2012. Május 12. - 23:55:56 írta bencarter007 »

Object felcsatolás
« Válasz #3 Dátum: 2012. Május 12. - 23:53:19 »
0 Show voters
nem kell hozzá semmilyen script, MTA-val is megoldható! nyiss meg egy új mapot, tegyél le egy kocsit ezekre a koordinátákra:
x:0.0
y:0.0
z:0.0
ha ez megvan, aggasd fel a kocsit amivel akarod, konvertáld át a mapot CreateObject sorokra.
Ezzel létrehozod az autót
 
new vehicleid= AddStaticVehicle(...);

 
Ezzel létrehozod az objektumot
 
new objectid = CreateObject(...);

 
Ezzel pedig rácsatolod a jármûre az objektumot
 
AttachObjectToVehicle(objectid, vehicleid, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0);

 
Több objektum esetén
 
new objectid1 = CreateObject(...); //objektum 1
new objectid2 = CreateObject(...); //objektum 2
new objectid3 = CreateObject(...); //objektum 3
new objectid4 = CreateObject(...); //objektum 4
AttachObjectToVehicle(objectid1, vehicleid, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0); //csatolni a kocsihoz az 1. objektumot
AttachObjectToVehicle(objectid2, vehicleid, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0); //csatolni a kocsihoz az 2. objektumot
AttachObjectToVehicle(objectid3, vehicleid, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0); //csatolni a kocsihoz az 3. objektumot
AttachObjectToVehicle(objectid4, vehicleid, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0); //csatolni a kocsihoz az 4. objektumot

 
igaz, így csak arra az egy jármûre csatolod fel, ami a
new vehicleid= AddStaticVehicle(...);

 koordinátákra van mentve, de ha lemented több helyen a koordinátákat és kicsit értesz a scripteléshez, akkor több kocsit is letehetsz a felcsatolt objektumokkal.
Remélem segítettem! :hmmm:
« Utoljára szerkesztve: 2012. Május 12. - 23:55:56 írta bencarter007 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal