Szerző Téma: Object berakása  (Megtekintve 1892 alkalommal)

skbence

  • Vendég
Object berakása
« Dátum: 2012. május 12. - 22:56:52 »
0 Show voters
Sziasztok. Mapoltam egy részt a játékban nemsokat 5-10 object. Beraktam a modba lementettem beraktam a gamemodes mappába a frissítéseket beléptem a szeróra elmentem arra a helyre ahol mappoltam és nem volt ott semmi. Hova kell beraknom a CreateObject(kordináta); részt?

Object berakása
« Válasz #1 Dátum: 2012. május 12. - 23:24:09 »
0 Show voters
Az objektumokat így kéne betenni:
 
public OnGameModeInit()
{
//spawn
AddPlayerClass(70,-2226.8569,-258.1976,53.0456,237.7633,0,0,0,0,0,0);
//pálya
CreateObject(3284, -2294.1242675781, -256.76281738281, 44.060222625732, 0, 0, 352.06005859375);
return 1;
}

 
a CreateObject sorokat kell neked behelyettesíteni
« Utoljára szerkesztve: 2012. május 12. - 23:39:24 írta bencarter007 »

Nem elérhető zeteni

  • 1970
  • Ex-Scripter
    • Profil megtekintése
Object berakása
« Válasz #2 Dátum: 2012. május 15. - 17:36:52 »
0 Show voters
Zárd ha megoldódott.

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Object berakása
« Válasz #3 Dátum: 2012. május 15. - 17:40:34 »
0 Show voters
Inkább:
 
#include <a_samp>
#include <streamer>
public OnGameModeInit()
{
CreateDynamicObject(7191, -2096.048828125, -169.33966064453, 42.712642669678, 0, 0, 0);
...
return 1;
}

Object berakása
« Válasz #4 Dátum: 2012. május 15. - 18:27:22 »
0 Show voters
Szia! Egyszerûbb megoldás is létezik erre a problémára. Tedd a következõket:
1., Mod elején definiáld az objecteket!
#define objective

 
2, Csináld meg a
public OnGameModeInit()

 függvényt.
3, Majd konvertáld át a .map fájlt Sa:Mp Pawno-ra itt : http://gtamap.delux-host.com/converter/
4,
public OnGameModeInit()

 alá illeszd be a
CreateObject(kordináta);

 részt egymás alá.
U.I: Arra ügyel, hogy egymás alatt legyenek feltétlenül! Figyelj a vesszõkre pl.:
{

 
-coldridge
EDIT: Valahogy így kell kinéznie ha nem érted:
 
public OnGameModeInit()
{
    CreateObject(947, 1931.3984375, -1449.009765625, 14.665964126587, 0, 0, 0);
}

 
Nem pont ez lesz ott mert ha te neked van valami más az OnGameModeInit alatt akkor az a rész is belóg. Tehát arra ügyelj, hogy a vesszõk között legyen!
« Utoljára szerkesztve: 2012. május 15. - 18:41:59 írta coldridge »

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Object berakása
« Válasz #5 Dátum: 2012. május 15. - 18:42:47 »
0 Show voters
Szerintem a Flash modszerét használd mert több object megyen rajta és jobban tölti be öket..

Nem elérhető Cappsy

  • Adminisztrátor
  • 2754
    • Profil megtekintése
Object berakása
« Válasz #6 Dátum: 2012. május 17. - 20:34:40 »
+1 Show voters
konverteld át... De nem lenne jobb createdymanicobel ?? :-V

Object berakása
« Válasz #7 Dátum: 2012. május 17. - 20:40:56 »
+1 Show voters
ne zavarjátok össze szegényt.. lehet h nincs is Streamerje, ha ezt nemtudja akk hogy tudná a sreamert...
egyszerûen csak átkonvertálod a megadott linken és a
 
public OnGameModeInit()
{

 
alá beteszed az objecteket
ha nem megy írj pü-t és megmutatom

Nem elérhető Cappsy

  • Adminisztrátor
  • 2754
    • Profil megtekintése
Object berakása
« Válasz #8 Dátum: 2012. május 17. - 20:53:04 »
0 Show voters
norbee-nak igaza van hagyuk convert az gamemode alá

Nem elérhető Mike.

  • 720
    • Profil megtekintése
Object berakása
« Válasz #9 Dátum: 2012. május 17. - 20:56:21 »
0 Show voters
Igenis kell neki a streamer.
Most hiába konvertálja át, ha csak pár objectet tud betölteni a sima. (CreateObject)

Nem elérhető Cappsy

  • Adminisztrátor
  • 2754
    • Profil megtekintése
Object berakása
« Válasz #10 Dátum: 2012. május 17. - 21:26:25 »
+1 Show voters
akko kell döntsétek el :tantrum:

skbence

  • Vendég
Object berakása
« Válasz #11 Dátum: 2012. május 12. - 22:56:52 »
0 Show voters
Sziasztok. Mapoltam egy részt a játékban nemsokat 5-10 object. Beraktam a modba lementettem beraktam a gamemodes mappába a frissítéseket beléptem a szeróra elmentem arra a helyre ahol mappoltam és nem volt ott semmi. Hova kell beraknom a CreateObject(kordináta); részt?

Object berakása
« Válasz #12 Dátum: 2012. május 12. - 23:24:09 »
0 Show voters
Az objektumokat így kéne betenni:
 
public OnGameModeInit()
{
//spawn
AddPlayerClass(70,-2226.8569,-258.1976,53.0456,237.7633,0,0,0,0,0,0);
//pálya
CreateObject(3284, -2294.1242675781, -256.76281738281, 44.060222625732, 0, 0, 352.06005859375);
return 1;
}

 
a CreateObject sorokat kell neked behelyettesíteni
« Utoljára szerkesztve: 2012. május 12. - 23:39:24 írta bencarter007 »

Nem elérhető zeteni

  • 1970
  • Ex-Scripter
    • Profil megtekintése
Object berakása
« Válasz #13 Dátum: 2012. május 15. - 17:36:52 »
0 Show voters
Zárd ha megoldódott.

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Object berakása
« Válasz #14 Dátum: 2012. május 15. - 17:40:34 »
0 Show voters
Inkább:
 
#include <a_samp>
#include <streamer>
public OnGameModeInit()
{
CreateDynamicObject(7191, -2096.048828125, -169.33966064453, 42.712642669678, 0, 0, 0);
...
return 1;
}

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal