#define RECORDING \"npc_buszfeher1\"#define RECORDING_TYPE 1#include <a_npc>new gStoppedForTraffic = 0;new megallo = 0;#define AHEAD_OF_CAR_DISTANCE 8.0#define SCAN_RADIUS 8.0stock GetXYInfrontOfMe(Float:distance, &Float:x, &Float:y){ new Float:z, Float:angle; GetMyPos(x,y,z); GetMyFacingAngle(angle); x += (distance * floatsin(-angle, degrees)); y += (distance * floatcos(-angle, degrees));}public OnNPCModeInit(){SetTimer(\"ScanTimer\",200,1);}LookForAReasonToPause(){ new Float:X,Float:Y,Float:Z;new x=0;GetMyPos(X,Y,Z);GetXYInfrontOfMe(AHEAD_OF_CAR_DISTANCE,X,Y);while(x!=MAX_PLAYERS) { if(IsPlayerConnected(x) && IsPlayerStreamedIn(x)){ if( GetPlayerState(x) == PLAYER_STATE_DRIVER || GetPlayerState(x) == PLAYER_STATE_ONFOOT ) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(x,SCAN_RADIUS,X,Y,Z)) { return 1; } }}x++;} while(x!=MAX_VEHICLES){if(IsPlayerInRangeOfPoint(x,SCAN_RADIUS,X,Y,Z)) { return 1;}x++;}return 0;}forward ScanTimer();public ScanTimer(){if(megallo == 0){ new ReasonToPause = LookForAReasonToPause();if(ReasonToPause && !gStoppedForTraffic){ //MegállPauseRecordingPlayback();gStoppedForTraffic = 1;}else if(!ReasonToPause && gStoppedForTraffic){ //Tovább megy ResumeRecordingPlayback(); gStoppedForTraffic = 0;}}} public OnRecordingPlaybackEnd ( ){ StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING ); return 0;} public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid ) { StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING ); return 0; } public OnNPCExitVehicle ( ) { StopRecordingPlayback ( ); return 0; }new bool:Debug=true; stock egyezik(string1[], string2[], bool:betumeretmindegy = true){return !strcmp(string1, string2, betumeretmindegy);}stock PlayerNameEx(playerid){new nev[MAX_PLAYER_NAME];GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));return nev;}public OnClientMessage(color, text[]){ if(egyezik(text,\"szünet\") || egyezik(text,\"szunet\")) { PauseRecordingPlayback(); megallo = 1; if(Debug) printf(\"NPC: %s - Szüneteltetve\",RECORDING); } else if(egyezik(text,\"folytat\")) { ResumeRecordingPlayback(); megallo = 0; if(Debug) printf(\"NPC: %s - Folytatva\",RECORDING); } else if(egyezik(text,\"stop\")) { StopRecordingPlayback(); megallo = 1; if(Debug) printf(\"NPC: %s - Megállítva\",RECORDING); } else if(egyezik(text,\"play\")) { StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING ); megallo = 0; if(Debug) printf(\"NPC: %s - elindítva\",RECORDING); }}
Tulajdonképpen sehogy, de van rá egy megoldás, olyan tipusu kocsi elõtt ne álljon meg mint ami maga, tehát pl. ha a te NPC-d tipusa COACH(437) akkor a 437-es modellû kocsit vezetõ ember elõtt nem áll meg... Mást nem nagyon tudsz csinálni... :S
Nem sajnos az a_ npc.inc-ben nem szerepel az IsPlayerNPC
Nem sajnos az a_ npc.inc-ben nem szerepel az IsPlayerNPC http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsPlayerNPC [/quote]Ez a_samp.inc..... az a_npc INCLUDEban nincs IsPlayerNPC!!!!!!!Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. április 07. - 18:14:46 )Na, kedves témanyitó, rászánom magam a hétvégén majd hogy összerakjak neked egy komplett NPC busz szkriptet, ha tudsz várni hétvégéig mert hétköznap gép eltiltásba vagyook a drágalátos osztályfõnököm miatt... -.-Írd le emailben hogy mit szeretnél, hogy tudjon. -> [email protected]