Szerző Téma: Nem megy az anim  (Megtekintve 738 alkalommal)

Nem megy az anim
« Dátum: 2014. július 14. - 13:49:40 »
0 Show voters
Nem jelenik meg az anim, pedig elvileg mennie kéne
 
ApplyAnimation(playerid, \"PED\", \"KO_SHOT_STOM\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);
« Utoljára szerkesztve: 2014. augusztus 01. - 22:23:41 írta Dfoglalo »

Nem megy az anim
« Válasz #1 Dátum: 2014. július 14. - 14:51:08 »
0 Show voters
Idézetet írta: bencarter007 date=1405338580\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49434\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem jelenik meg az anim, pedig elvileg mennie kéne
 
ApplyAnimation(playerid, \"PED\", \"KO_SHOT_STOM\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);

 

egy egyszerû paranccsal leteszteltem, mûködik..szóval valamit te hagytál ki, vagy a parancsoddal van valami gond...
Spoiler for képek...:
« Utoljára szerkesztve: 2014. július 14. - 14:59:34 írta draco_blue »

Nem megy az anim
« Válasz #2 Dátum: 2014. július 14. - 16:35:11 »
0 Show voters
itt a teljes kód, és a társam meglõtt kb 10szer, lefagyam, kiirta a szöveget, de az anim az nem megy
[pawn]public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart)
{
    new RandomHurt[MAX_PLAYERS];
RandomHurt[playerid] = random(6)+1;
    if(RandomHurt[playerid] == 1)
    {
    if(bodypart == 3)
    {
        pInfo[playerid][body_Part_Torso] = 1;//torzó
        ApplyAnimation(playerid, \"PED\", \"KO_SHOT_STOM\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);
        SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kritikus sebet kaptál a mellkasodba!\");
        Freeze(playerid);
   }
    if(bodypart == 4)
    {
        pInfo[playerid][body_Part_Groin] = 1;//ágyék
        ApplyAnimation(playerid, \"PED\", \"KO_SHOT_STOM\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);
        SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kritikus sebet kaptál az ágyékon!\");
        Freeze(playerid);
   }
    if(bodypart == 5)
    {
        pInfo[playerid][body_Part_Left_Arm] = 1;//ball kéz
        SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kritikus sebet kaptál a ball kezeden!\");
   }
    if(bodypart == 6)
    {
        pInfo[playerid][body_Part_Right_Arm] = 1;//jobb kéz
        SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kritikus sebet kaptál a jobb kezeden!\");
   }
    if(bodypart == 7)
   {
        pInfo[playerid][body_Part_Left_Leg] = 1;//ball láb
        SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kritikus sebet kaptál a ball lábadra!\");
        ApplyAnimation(playerid, \"PED\", \"KO_SHOT_BACK\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);
        Freeze(playerid);
   }
    if(bodypart == 8)
    {
        pInfo[playerid][body_Part_Right_Leg] = 1;//jobb láb
        SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kritikus sebet kaptál a jobb lábadra!\");
        ApplyAnimation(playerid, \"PED\", \"KO_SHOT_BACK\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);
        Freeze(playerid);
   }
    if(bodypart == 9)
    {
        pInfo[playerid][body_Part_Head] = 1;//jobb kéz
        SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kritikus fejsérülést szenvedtél!\");
        ApplyAnimation(playerid, \"PED\", \"KO_SHOT_FACE\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);
        Freeze(playerid);
   }
}
    return 1;
}[/pawn]

Nem megy az anim
« Válasz #3 Dátum: 2014. július 14. - 17:48:27 »
0 Show voters
a fagyasztás fog meg....
kösd timerre.....egy 2 másodperces timerrel lejátsza az animot, és utána fagy meg.



 

public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart)
{
    new RandomHurt[MAX_PLAYERS];
        RandomHurt[playerid] = random(6)+1;
    if(RandomHurt[playerid] == 1)
    {
            if(bodypart == 3)
            {
                pInfo[playerid][body_Part_Torso] = 1;//torzó
                ApplyAnimation(playerid, \"PED\", \"KO_SHOT_STOM\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);
                SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kritikus sebet kaptál a mellkasodba!\");
                SetTimerEx(\"Freeze\", 2000, false, \"i\", playerid);
                }
            if(bodypart == 4)
            {
                pInfo[playerid][body_Part_Groin] = 1;//ágyék
                ApplyAnimation(playerid, \"PED\", \"KO_SHOT_STOM\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);
                SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kritikus sebet kaptál az ágyékon!\");
                SetTimerEx(\"Freeze\", 2000, false, \"i\", playerid);
                }
            if(bodypart == 5)
            {
                pInfo[playerid][body_Part_Left_Arm] = 1;//ball kéz
                SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kritikus sebet kaptál a ball kezeden!\");
                }
            if(bodypart == 6)
            {
                pInfo[playerid][body_Part_Right_Arm] = 1;//jobb kéz
                SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kritikus sebet kaptál a jobb kezeden!\");
                }
            if(bodypart == 7)
                {
                pInfo[playerid][body_Part_Left_Leg] = 1;//ball láb
                SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kritikus sebet kaptál a ball lábadra!\");
                ApplyAnimation(playerid, \"PED\", \"KO_SHOT_BACK\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);
                SetTimerEx(\"Freeze\", 2000, false, \"i\", playerid);
                }
            if(bodypart == 8)
            {
                pInfo[playerid][body_Part_Right_Leg] = 1;//jobb láb
                SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kritikus sebet kaptál a jobb lábadra!\");
                ApplyAnimation(playerid, \"PED\", \"KO_SHOT_BACK\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);
                SetTimerEx(\"Freeze\", 2000, false, \"i\", playerid);
                }
            if(bodypart == 9)
            {
                pInfo[playerid][body_Part_Head] = 1;//jobb kéz
                SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kritikus fejsérülést szenvedtél!\");
                ApplyAnimation(playerid, \"PED\", \"KO_SHOT_FACE\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);
                SetTimerEx(\"Freeze\", 2000, false, \"i\", playerid);
                }
        }
    return 1;
}

Nem megy az anim
« Válasz #4 Dátum: 2014. július 14. - 18:53:08 »
0 Show voters
köszi!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal