itt a teljes kód, és a társam meglõtt kb 10szer, lefagyam, kiirta a szöveget, de az anim az nem megy
[pawn]public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart)
{
    new RandomHurt[MAX_PLAYERS];
RandomHurt[playerid] = random(6)+1;
    if(RandomHurt[playerid] == 1)
    {
    if(bodypart == 3)
    {
        pInfo[playerid][body_Part_Torso] = 1;//torzó
        ApplyAnimation(playerid, \"PED\", \"KO_SHOT_STOM\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);
        SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kritikus sebet kaptál a mellkasodba!\");
        Freeze(playerid);
   }
    if(bodypart == 4)
    {
        pInfo[playerid][body_Part_Groin] = 1;//ágyék
        ApplyAnimation(playerid, \"PED\", \"KO_SHOT_STOM\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);
        SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kritikus sebet kaptál az ágyékon!\");
        Freeze(playerid);
   }
    if(bodypart == 5)
    {
        pInfo[playerid][body_Part_Left_Arm] = 1;//ball kéz
        SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kritikus sebet kaptál a ball kezeden!\");
   }
    if(bodypart == 6)
    {
        pInfo[playerid][body_Part_Right_Arm] = 1;//jobb kéz
        SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kritikus sebet kaptál a jobb kezeden!\");
   }
    if(bodypart == 7)
   {
        pInfo[playerid][body_Part_Left_Leg] = 1;//ball láb
        SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kritikus sebet kaptál a ball lábadra!\");
        ApplyAnimation(playerid, \"PED\", \"KO_SHOT_BACK\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);
        Freeze(playerid);
   }
    if(bodypart == 

    {
        pInfo[playerid][body_Part_Right_Leg] = 1;//jobb láb
        SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kritikus sebet kaptál a jobb lábadra!\");
        ApplyAnimation(playerid, \"PED\", \"KO_SHOT_BACK\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);
        Freeze(playerid);
   }
    if(bodypart == 9)
    {
        pInfo[playerid][body_Part_Head] = 1;//jobb kéz
        SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kritikus fejsérülést szenvedtél!\");
        ApplyAnimation(playerid, \"PED\", \"KO_SHOT_FACE\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);
        Freeze(playerid);
   }
}
    return 1;
}[/pawn]