huu inkább nem írok semmit
3. koordináta ?
2 koordináta van
Mod elejére
new kapu;
Ebbõl a zárt kapu koordinátáját rakod a public OnGameModeInit() alá /az egész kordit/
kapu = CreateObject(980, 1539.4323730469, -1627.8500976563, 15.156204223633, 0, 0, 90.075012207031);
public OnPlayerCommandText - hez pedig
{
if(strcmp(cmdtext, \"/nyit-kapu\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu,1539.4669189453, -1627.9030761719, 20.927951812744, 2.5);
SendClientMessage(playerid,0xFF9900AA,\"A kaput kinyitottad!\");
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/zar-kapu\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu,1539.4323730469, -1627.8500976563, 15.156204223633, 2.5);
SendClientMessage(playerid,0xFF9900AA,\"A kaput bezártad!\");
return 1;
}
}
Tehát ennél a résznél a zárt koordinátából ennyi kell 1539.4323730469, -1627.8500976563, 15.156204223633
if(strcmp(cmdtext, \"/zar-kapu\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu,1539.4323730469, -1627.8500976563, 15.156204223633, 2.5);
SendClientMessage(playerid,0xFF9900AA,\"A kaput bezártad!\");
return 1;
}
A nyitva koordinátából alapjáraton csak ennyi kell 1539.4323730469, -1627.8500976563, 15.156204223633
Viszont mta ban elõfordul egy olyan bug hogy ha 1 objecktet raksz le beforgatva /beillesztve valahova és elmented nem úgy fogja elmenteni
ezért kell 2 objecktet lementeni vagyis a kapun kivül leraksz még valamit tök mind 1 mit mert azt nem fogja elmenteni csak amit elsõnek leraktál
de akkor is 2 mapba kell , és 2 objeckt
Mert ha csak egy objecktet húzzogatsz nem lesz jó
De vannak itt a témában okosabb emberek is ::| ::|