Na szóval van a cargoship object és azt szeretnéd hogy ide oda menjen és mindezt 30 másodpercenként ugye? ha igen akkor az objecteket amik hozzátartoznak építsd bele a következõ idõzített object mozgatós cuccba
#include <a_samp>
new gate;
new bool:fazis;
forward automataobj();
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\"Idõzített Object 4 ManGoo by RedDev (founder Red-Eye)\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
fazis = true;
gate = CreateObject(2990, 220.00, 1912.07, 20.52, 0.00, 0.00, 0.00);
SetTimer(\"automataobj\",20000,true);
return 1;
}
public automataobj()
{
if(fazis)
{
MoveObject(gate,230.00, 1912.07, 20.52,2,180,0,0);
fazis = false;
SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA,\"Fazis 1 ON\");
}
else if(!fazis)
{
MoveObject(gate,220.00, 1912.07, 20.52,2,0,0,0);
fazis = true;
SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA,\"Fazis 2 ON\");
}
}
public OnFilterScriptExit()
{
DestroyObject(gate);
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/telehe\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetPlayerPos(playerid,240.00, 1912.07, 23.52);
return 1;
}
return 0;
}
megj.: itt 30 másodperc telik el a 2 MoveObject parancs elküldése között szóval ha ez kevés vagyis annyi idõ alatt akkor növeld a SetTimer-nek a késleltetését (azt a 30000-ret és ott 1000 jelent 1 másodpercet)
Ha nem erre gondoltál szólj és próbálok segíteni :smokin: