jó ott van ebbe
dcmd_giveweapon(playerid,params[]) {
if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2 || IsPlayerAdmin(playerid)) {
new tmp[256], tmp2[256], tmp3[256], Index; tmp = strtok(params,Index), tmp2 = strtok(params,Index), tmp3 = strtok(params,Index);
if(!strlen(tmp) || !strlen(tmp2)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Használat: /giveweapon [playerid] [fegyver id/fegyver név] [töltény]\");
new player1 = strval(tmp), weap, ammo, WeapName[32], string[128];
if(!strlen(tmp3) || !IsNumeric(tmp3) || strval(tmp3) <= 0 || strval(tmp3) > 99999) ammo = 500; else ammo = strval(tmp3);
if(!IsNumeric(tmp2)) weap = GetWeaponIDFromName(tmp2); else weap = strval(tmp2);
if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID) {
if(!IsValidWeapon(weap)) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: rossz fegyver ID\");
CMDMessageToAdmins(playerid,\"GIVEWEAPON\");
GetWeaponName(weap,WeapName,32);
format(string, sizeof(string), \"Te adtál \\\"%s\\\" nak %s (%d)-t lõszerrel\", PlayerName2(player1), WeapName, weap, ammo); SendClientMessage(playerid,blue,string);
if(player1 != playerid) { format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor \\\"%s\\\" adott egy %s (%d)-t lõszerrel\", PlayerName2(playerid), WeapName, weap, ammo); SendClientMessage(player1,blue,string); }
return GivePlayerWeapon(player1, weap, ammo);
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ilyen játékos nem létezik\");
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintû adminnak kéne lenned!\");
}
dcmd_addhealth(playerid,params[]) {
if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 3) {
new tmp[256], Index; tmp = strtok(params,Index);
if(!strlen(tmp)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Használat: /sethealth [playerid]\");
//if(strval(tmp2) < 0 || strval(tmp2) > 100 && PlayerInfo[playerid][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) return SendClientMessage(playerid, red, \"HIBA: rossz életszám\");
new player1 = strval(tmp), string[128];
//if(PlayerInfo[player1][Level] == ServerInfo[MaxAdminLevel] && PlayerInfo[playerid][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ezt a parancsot te nem használhatod magasabb szintû admin ellen\");
if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID) {
CMDMessageToAdmins(playerid,\"ADDHEALTH\");
format(string, sizeof(string), \"Te feltöltötted \\\"%s\\\"-nak az életét\", pName(player1)); SendClientMessage(playerid,blue,string);
if(player1 != playerid) { format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor \\\"%s\\\" feltöltötte az életed\", pName(playerid)); SendClientMessage(player1,blue,string); }
return SetPlayerHealth(player1, 100);
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ilyen játékos nem létezik\");
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 3-as szintû adminnak kéne lenned!\");
}
dcmd_addarmour(playerid,params[]) {
if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 3) {
new tmp[256], Index; tmp = strtok(params,Index);
if(!strlen(tmp)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Használat: /setarmour [playerid]\");
//if(strval(tmp2) < 0 || strval(tmp2) > 100 && PlayerInfo[playerid][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) return SendClientMessage(playerid, red, \"HIBA: rossz páncélszám\");
new player1 = strval(tmp), string[128];
//if(PlayerInfo[player1][Level] == ServerInfo[MaxAdminLevel] && PlayerInfo[playerid][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ezt a parancsot te nem használhatod magasabb szintû admin ellen\");
if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID) {
CMDMessageToAdmins(playerid,\"ADDARMOUR\");
format(string, sizeof(string), \"Te feltöltötted \\\"%s\\\"-nak a páncélját\", pName(player1)); SendClientMessage(playerid,blue,string);
if(player1 != playerid) { format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor \\\"%s\\\" feltöltötte a páncélod\", pName(playerid)); SendClientMessage(player1,blue,string); }
return SetPlayerArmour(player1, 100);
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ilyen játékos nem létezik\");
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 3-as szintû adminnak kéne lenned!\");
}
dcmd_sethealth(playerid,params[]) {
if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 3) {
new tmp[256], tmp2[256], Index; tmp = strtok(params,Index), tmp2 = strtok(params,Index);
if(!strlen(tmp) || !strlen(tmp2) || !IsNumeric(tmp2)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Használat: /sethealth [playerid] [életerõ]\");
if(strval(tmp2) < 0 || strval(tmp2) > 100 && PlayerInfo[playerid][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) return SendClientMessage(playerid, red, \"HIBA: rossz életszám\");
new player1 = strval(tmp), health = strval(tmp2), string[128];
//if(PlayerInfo[player1][Level] == ServerInfo[MaxAdminLevel] && PlayerInfo[playerid][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ezt a parancsot te nem használhatod magasabb szintû admin ellen\");
if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID) {
CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETHEALTH\");
format(string, sizeof(string), \"Te átállítottad \\\"%s\\\"-nak az életét \'%d-ra\", pName(player1), health); SendClientMessage(playerid,blue,string);
if(player1 != playerid) { format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor \\\"%s\\\" átállította az életed \'%d\'-ra\", pName(playerid), health); SendClientMessage(player1,blue,string); }
return SetPlayerHealth(player1, health);
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ilyen játékos nem létezik\");
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 3-as szintû adminnak kéne lenned!\");
}
dcmd_setarmour(playerid,params[]) {
if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 3) {
new tmp[256], tmp2[256], Index; tmp = strtok(params,Index), tmp2 = strtok(params,Index);
if(!strlen(tmp) || !strlen(tmp2) || !IsNumeric(tmp2)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Használat: /setarmour [playerid] [páncél]\");
if(strval(tmp2) < 0 || strval(tmp2) > 100 && PlayerInfo[playerid][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) return SendClientMessage(playerid, red, \"HIBA: rossz páncélszám\");
new player1 = strval(tmp), armour = strval(tmp2), string[128];
//if(PlayerInfo[player1][Level] == ServerInfo[MaxAdminLevel] && PlayerInfo[playerid][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ezt a parancsot te nem használhatod magasabb szintû admin ellen\");
if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID) {
CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETARMOUR\");
format(string, sizeof(string), \"Te átállítottad \\\"%s\\\"-nak a páncélját \'%d-ra\", pName(player1), armour); SendClientMessage(playerid,blue,string);
if(player1 != playerid) { format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor \\\"%s\\\" átállította a páncélod \'%d\'-ra\", pName(playerid), armour); SendClientMessage(player1,blue,string); }
return SetPlayerArmour(player1, armour);
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ilyen játékos nem létezik\");
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 3-as szintû adminnak kéne lenned!\");
}
dcmd_setcash(playerid,params[]) {
if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 3) {
new tmp[256], tmp2[256], Index; tmp = strtok(params,Index), tmp2 = strtok(params,Index);
if(!strlen(tmp) || !strlen(tmp2) || !IsNumeric(tmp2)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Használat: /setcash [playerid] [összeg]\");
new player1 = strval(tmp), cash = strval(tmp2), string[128];
if(PlayerInfo[player1][Level] == ServerInfo[MaxAdminLevel] && PlayerInfo[playerid][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ezt a parancsot te nem használhatod magasabb szintû admin ellen\");
if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID) {
CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETCASH\");
format(string, sizeof(string), \"Te átállítottad \\\"%s\\\"-nak a pénzét \'$%d-re\", pName(player1), cash); SendClientMessage(playerid,blue,string);
if(player1 != playerid) { format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor \\\"%s\\\" átállította a pénzed \'$%d\'-ra\", pName(playerid), cash); SendClientMessage(player1,blue,string); }
ResetPlayerMoney(player1);
return GivePlayerMoney(player1, cash);
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ilyen játékos nem létezik\");
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 3-as szintû adminnak kéne lenned!\");
}
dcmd_setscore(playerid,params[]) {
if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 3) {
new tmp[256], tmp2[256], Index; tmp = strtok(params,Index), tmp2 = strtok(params,Index);
if(!strlen(tmp) || !strlen(tmp2) || !IsNumeric(tmp2)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Használat: /setscore [playerid] [pontok]\");
new player1 = strval(tmp), score = strval(tmp2), string[128];
if(PlayerInfo[player1][Level] == ServerInfo[MaxAdminLevel] && PlayerInfo[playerid][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ezt a parancsot te nem használhatod magasabb szintû admin ellen\");
if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID) {
CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETSCORE\");
format(string, sizeof(string), \"Te átállítottad \\\"%s\\\"-nak a pontját \'%d\'-ra\", pName(player1), score); SendClientMessage(playerid,blue,string);
if(player1 != playerid) { format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor \\\"%s\\\" átállította pontjaidat \'%d\'-ra\", pName(playerid), score); SendClientMessage(player1,blue,string); }
return SetPlayerScore(player1, score);
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ilyen játékos nem létezik\");
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 3-as szintû adminnak kéne lenned!\");
}
dcmd_setskin(playerid,params[]) {
if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 3) {
new tmp[256], tmp2[256], Index; tmp = strtok(params,Index), tmp2 = strtok(params,Index);
if(!strlen(tmp) || !strlen(tmp2) || !IsNumeric(tmp2)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Használat: /setskin [playerid] [skin id]\");
new player1 = strval(tmp), skin = strval(tmp2), string[128];
if(!IsValidSkin(skin)) return SendClientMessage(playerid, red, \"HIBA: rossz skin id\");
if(PlayerInfo[player1][Level] == ServerInfo[MaxAdminLevel] && PlayerInfo[playerid][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ezt a parancsot te nem használhatod magasabb szintû admin ellen\");
if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID) {
CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETSKIN\");
format(string, sizeof(string), \"Te átállítottad \\\"%s\\\"-nek a skinjét \'%d-ra\", pName(player1), skin); SendClientMessage(playerid,blue,string);
if(player1 != playerid) { format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor \\\"%s\\\" átállította skined \'%d\'-re\", pName(playerid), skin); SendClientMessage(player1,blue,string); }
return SetPlayerSkin(player1, skin);
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ilyen játékos nem létezik\");
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 3-as szintû adminnak kéne lenned!\");
}
dcmd_setwanted(playerid,params[]) {
if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 3) {
new tmp[256], tmp2[256], Index; tmp = strtok(params,Index), tmp2 = strtok(params,Index);
if(!strlen(tmp) || !strlen(tmp2) || !IsNumeric(tmp2)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Használat: /setwanted [playerid] [körözési szint]\");
new player1 = strval(tmp), wanted = strval(tmp2), string[128];
// if(wanted > 6) return SendClientMessage(playerid, red, \"HIBA: rossz körözési szint\");
if(PlayerInfo[player1][Level] == ServerInfo[MaxAdminLevel] && PlayerInfo[playerid][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ezt a parancsot te nem használhatod magasabb szintû admin ellen\");
if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID) {
CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETWANTED\");
format(string, sizeof(string), \"Te átállítottad \\\"%s\\\" a körözési szintjét \'%d-re\", pName(player1), wanted); SendClientMessage(playerid,blue,string);
if(player1 != playerid) { format(string,sizeof(string),\"Administrator \\\"%s\\\" átállította a körözési szinted \'%d\'-re\", pName(playerid), wanted); SendClientMessage(player1,blue,string); }
return SetPlayerWantedLevel(player1, wanted);
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ilyen játékos nem létezik\");
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 3-as szintû adminnak kéne lenned!\");
}
dcmd_setname(playerid,params[]) {
if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 3 || IsPlayerAdmin(playerid)) {
new tmp[256], tmp2[256], Index; tmp = strtok(params,Index), tmp2 = strtok(params,Index);
if(!strlen(tmp) || !strlen(tmp2)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Használat: /setname [playerid] [új név]\");
new player1 = strval(tmp), length = strlen(tmp2), string[128];
if(length < 3 || length > MAX_PLAYER_NAME) return SendClientMessage(playerid,red,\"Hiba: rosz név nagyság\");
if(PlayerInfo[player1][Level] == ServerInfo[MaxAdminLevel] && PlayerInfo[playerid][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ezt a parancsot te nem használhatod magasabb szintû admin ellen\");
if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID) {
CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETNAME\");
format(string, sizeof(string), \"Te átállítotatd \\\"%s\\\" a nevét \\\"%s\\\"-re\", pName(player1), tmp2); SendClientMessage(playerid,blue,string);
if(player1 != playerid) { format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor \\\"%s\\\" átállította a neved \\\"%s\\\"-re \", pName(playerid), tmp2); SendClientMessage(player1,blue,string); }
SetPlayerName(player1, tmp2);
return OnPlayerConnect(player1);
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ilyen játékos nem létezik\");
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 3-as szintû adminnak kéne lenned!\");
}
dcmd_setcolour(playerid,params[]) {
if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2) {
new tmp[256], tmp2[256], Index; tmp = strtok(params,Index), tmp2 = strtok(params,Index);
if(!strlen(tmp) || !strlen(tmp2) || !IsNumeric(tmp2)) {
SendClientMessage(playerid, red, \"Használat: /setcolour [playerid] [szín]\");
return SendClientMessage(playerid, red, \"Színek: 0=fekete 1=fehér 2=piros 3=narancs 4=sárga 5=zöld 6=kék 7=lila 8=barna 9=rózsaszin\");
}
new player1 = strval(tmp), Colour = strval(tmp2), string[128], colour[24];
if(Colour > 9) return SendClientMessage(playerid, red, \"Színek: 0=fekete 1=fehér 2=piros 3=narancs 4=sárga 5=zöld 6=kék 7=lila 8=barna 9=rózsaszin\");
if(PlayerInfo[player1][Level] == ServerInfo[MaxAdminLevel] && PlayerInfo[playerid][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ezt a parancsot te nem használhatod magasabb szintû admin ellen\");
if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID) {
CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETCOLOUR\");
switch (Colour)
{
case 0: { SetPlayerColor(player1,black); colour = \"fekete\"; }
case 1: { SetPlayerColor(player1,COLOR_WHITE); colour = \"fehér\"; }
case 2: { SetPlayerColor(player1,red); colour = \"piros\"; }
case 3: { SetPlayerColor(player1,orange); colour = \"narancs\"; }
case 4: { SetPlayerColor(player1,orange); colour = \"sárga\"; }
case 5: { SetPlayerColor(player1,COLOR_GREEN1); colour = \"zöld\"; }
case 6: { SetPlayerColor(player1,COLOR_BLUE); colour = \"Blue\"; }
case 7: { SetPlayerColor(player1,COLOR_PURPLE); colour = \"lila\"; }
case 8: { SetPlayerColor(player1,COLOR_BROWN); colour = \"barna\"; }
case 9: { SetPlayerColor(player1,COLOR_PINK); colour = \"rózsaszín\"; }
}
if(player1 != playerid) { format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor \\\"%s\\\" átállította a szined \'%s\'-re \", pName(playerid), colour); SendClientMessage(player1,blue,string); }
format(string, sizeof(string), \"Te átállítottad \\\"%s\\\" a szinét \'%s\'-re \", pName(player1), colour);
return SendClientMessage(playerid,blue,string);
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ilyen játékos nem létezik\");
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintû adminnak kéne lenned!\");
}
dcmd_setweather(playerid,params[]) {
if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 3) {
new tmp[256], tmp2[256], Index; tmp = strtok(params,Index), tmp2 = strtok(params,Index);
if(!strlen(tmp) || !strlen(tmp2) || !IsNumeric(tmp2)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Használat: /setweather [playerid] [idõjárás id]\");
new player1 = strval(tmp), weather = strval(tmp2), string[128];
if(PlayerInfo[player1][Level] == ServerInfo[MaxAdminLevel] && PlayerInfo[playerid][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ezt a parancsot te nem használhatod magasabb szintû admin ellen\");
if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID) {
CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETWEATHER\");
format(string, sizeof(string), \"Te átállítottad \\\"%s\\\"-nek az idõjárását \'%d-ra\", pName(player1), weather); SendClientMessage(playerid,blue,string);
if(player1 != playerid) { format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor \\\"%s\\\" átállította az idõjárásod \'%d\'-ra\", pName(playerid), weather); SendClientMessage(player1,blue,string); }
SetPlayerWeather(player1,weather); PlayerPlaySound(player1,1057,0.0,0.0,0.0);
return PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0);
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ilyen játékos nem létezik\");
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 3-as szintû adminnak kéne lenned!\");
}
dcmd_settime(playerid,params[]) {
if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 3) {
new tmp[256], tmp2[256], Index; tmp = strtok(params,Index), tmp2 = strtok(params,Index);
if(!strlen(tmp) || !strlen(tmp2) || !IsNumeric(tmp2)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Használat: /settime [playerid] [óra]\");
new player1 = strval(tmp), time = strval(tmp2), string[128];
if(PlayerInfo[player1][Level] == ServerInfo[MaxAdminLevel] && PlayerInfo[playerid][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ezt a parancsot te nem használhatod magasabb szintû admin ellen\");
if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID) {
CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETTIME\");
format(string, sizeof(string), \"Te átállítottad \\\"%s\\\"-nak az idejét %d:00-ra\", pName(player1), time); SendClientMessage(playerid,blue,string);
if(player1 != playerid) { format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor \\\"%s\\\" átállította az idõdet to %d:00-ra\", pName(playerid), time); SendClientMessage(player1,blue,string); }
PlayerPlaySound(player1,1057,0.0,0.0,0.0);
return SetPlayerTime(player1, time, 0);
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ilyen játékos nem létezik\");
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 3-as szintû adminnak kéne lenned!\");
}
dcmd_setworld(playerid,params[]) {
if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 3) {
new tmp[256], tmp2[256], Index; tmp = strtok(params,Index), tmp2 = strtok(params,Index);
if(!strlen(tmp) || !strlen(tmp2) || !IsNumeric(tmp2)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Használat: /setworld [playerid] [virtual world]\");
new player1 = strval(tmp), time = strval(tmp2), string[128];
if(PlayerInfo[player1][Level] == ServerInfo[MaxAdminLevel] && PlayerInfo[playerid][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ezt a parancsot te nem használhatod magasabb szintû admin ellen\");
if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID) {
CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETWORLD\");
format(string, sizeof(string), \"Te átállítottad \\\"%s\\\"-nek a virtuális világját \'%d\'-ra\", pName(player1), time); SendClientMessage(playerid,blue,string);
if(player1 != playerid) { format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor \\\"%s\\\" átállította a viruális világodat \'%d\'-ra \", pName(playerid), time); SendClientMessage(player1,blue,string); }