Szerző Téma: Mapp berakás FS-be  (Megtekintve 527 alkalommal)

SmokeR

  • Vendég
Mapp berakás FS-be
« Dátum: 2012. március 28. - 21:24:41 »
0 Show voters
Hali,valaki megtudná mondani hogyan lehet azt megcsinálni hogy egy paranccsal betöltsön egy mappot ? FS-be kéne.Leírom hogyan gondoltam :D Rcon kéne a parancshoz és olyankor az a mód az ugyan úgy lenne csak annyi hogy újra kéne spawnolni de akkor már az új mappra spawnolna,hát ennyi lenne :D elõre is kösz !

Mapp berakás FS-be
« Válasz #1 Dátum: 2012. március 28. - 22:02:23 »
+1 Show voters
ha rcon admin vagy akkor 1, /rcon login jelszód majd 2, /rcon loadfs fs_map(vagy ami a neve az amx-ednek azt írd be a fs_map helyett).
Az FS-ben pedig az alábbi kód kell:
[pawn]
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--Base FS loaded.\\n\");
for(new pl=0;pl<MAX_PLAYERS;pl++)
{
SetPlayerPos(pl,mapx,mapy,mapz);
    SetPlayerFacingAngle(pl,mapangle);
}
return 1;
}
[/pawn]

SmokeR

  • Vendég
Mapp berakás FS-be
« Válasz #2 Dátum: 2012. március 28. - 22:06:09 »
0 Show voters
Melyik közzé kell berakni az átkonvertált mappokat ? :D

Mapp berakás FS-be
« Válasz #3 Dátum: 2012. március 28. - 22:44:14 »
0 Show voters
nem értelek :\\
Alapból van rcon parancs, a jelszót a server.cfg fájlban tudod állítani. És ha beléptél a játékba beírod,hogy /rcon login jelszód, majd ezután a filterscript betöltõ parancs(ami alap) /rcon loadfs mapnév . Ilyen egyszerû. És ha azt akarod, hogy a filterscript betöltésekor alapból dobjon arra a koordinátára, amely a filterscriptben lévõ mapnak a kezdõhelye akkor beilleszted azt a kódot amit írtam. természetesen a koordinátákat cseréld le a sajátjaidra (mapx,mapy,mapz és a fordulásiszög(vagymiaz?) mapangle).
Bocsi a kicsit furcsa írásmódért, be vagyok állva
« Utoljára szerkesztve: 2012. március 28. - 22:46:38 írta mr_rich »

SmokeR

  • Vendég
Mapp berakás FS-be
« Válasz #4 Dátum: 2012. március 29. - 06:25:17 »
0 Show voters
Sikerült,kösz !

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal