Sziasztok!
Ti szerintetek hogyha a játékosnak az adatait nem változóba mentem hanem egyből dini-vel lementem akkor az laggoltathatja-e a szervert?
Erre gondolok:
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
//Erre gondolok
SavePlayerInt(playerid, \"Deaths\", LoadPlayerInt(playerid, \"Deaths\") + 1);
SavePlayerInt(killerid, \"Kills\", LoadPlayerInt(killerid, \"Kills\") + 1);
/*És így nézne ki normálisan
Deaths[playerid]++;
Kills[killerid]++;
*/
return 1;
}
A SavePlayerInt és a LoadPlayerInt így nézne ki:
stock SavePlayerInt(playerid, savestr[], savestr2)
{
new diniNev[MAX_PLAYER_NAME], file[500];
GetPlayerName(playerid, diniNev, sizeof(diniNev));
format(file,sizeof(file),\"users/%s.ini\",diniNev);
dini_IntSet(file, savestr, savestr2);
return 1;
}
stock LoadPlayerInt(playerid, loadstr[])
{
new diniNev[MAX_PLAYER_NAME], file[500];
GetPlayerName(playerid, diniNev, sizeof(diniNev));
format(file,sizeof(file),\"users/%s.ini\",diniNev);
return dini_Int(file, loadstr);
}
Ebben csak annyi lenne a jó hogyha a szerver netán kifagyna akkor a játékos adatai nem vesznek el mert nem változóban tárolta hanem egyből elmenti fájlkezelővel.
A kérdésem a következő: A sok dinizéstől laggolna e a szerver?