Szerző Téma: Koordináták elnyújtása végtelenig  (Megtekintve 868 alkalommal)

Koordináták elnyújtása végtelenig
« Dátum: 2014. április 27. - 14:40:02 »
0 Show voters
hali!
van ugyebár ez a script:
 
Stock GetXYInFrontOfPlayer (playerid, distance, & Float: x, & Float: y, & Float: Z, & Float: a)
{
GetPlayerPos (playerid, x, y, z);
GetPlayerFacingAngle (playerid, a);
if (IsPlayerInAnyVehicle (playerid))
{
GetVehiclePos (GetPlayerVehicleID (playerid), x, y, z);
GetVehicleZAngle (GetPlayerVehicleID (playerid), a);
}
x + = (distance * floatsin (-a, degrees));
y + = (distance * floatcos (-a, degrees));
}

 
nem játékosra, hanem objectre szeretném használni,azt késõbb átirom.
a távolságot szeretném megnyújtani. ha ebben a formában lekéri a koordinátákat,
akkor csupán a pl 20 koordinátával arrébb lévõ XY-t kéri le. nekem az összes XY-ra
szükségem lenne, ami az object és a distance között van.
megoldható?
[mod]Javítottam pawn code tagre![/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2014. április 27. - 14:43:56 írta Dfoglalo »

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Koordináták elnyújtása végtelenig
« Válasz #1 Dátum: 2014. május 07. - 22:43:47 »
0 Show voters
Használj hozzá ciklust, és menj végig mondjuk méterenként. Bár nem tudom, az megy-e úgy.

Koordináták elnyújtása végtelenig
« Válasz #2 Dátum: 2014. május 23. - 19:37:08 »
0 Show voters
Köszi, megoldottam!

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Koordináták elnyújtása végtelenig
« Válasz #3 Dátum: 2014. május 23. - 19:57:11 »
0 Show voters
[mod]Megkérnék minden kedves témanyitót, ha kérdésére/kérésére választ kapott, akkor legyen szíves használni, a \'Téma megoldva\' funkciót![/mod]

Koordináták elnyújtása végtelenig
« Válasz #4 Dátum: 2014. április 27. - 14:40:02 »
0 Show voters
hali!
van ugyebár ez a script:
 
Stock GetXYInFrontOfPlayer (playerid, distance, & Float: x, & Float: y, & Float: Z, & Float: a)
{
GetPlayerPos (playerid, x, y, z);
GetPlayerFacingAngle (playerid, a);
if (IsPlayerInAnyVehicle (playerid))
{
GetVehiclePos (GetPlayerVehicleID (playerid), x, y, z);
GetVehicleZAngle (GetPlayerVehicleID (playerid), a);
}
x + = (distance * floatsin (-a, degrees));
y + = (distance * floatcos (-a, degrees));
}

 
nem játékosra, hanem objectre szeretném használni,azt késõbb átirom.
a távolságot szeretném megnyújtani. ha ebben a formában lekéri a koordinátákat,
akkor csupán a pl 20 koordinátával arrébb lévõ XY-t kéri le. nekem az összes XY-ra
szükségem lenne, ami az object és a distance között van.
megoldható?
[mod]Javítottam pawn code tagre![/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2014. április 27. - 14:43:56 írta Dfoglalo »

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Koordináták elnyújtása végtelenig
« Válasz #5 Dátum: 2014. május 07. - 22:43:47 »
0 Show voters
Használj hozzá ciklust, és menj végig mondjuk méterenként. Bár nem tudom, az megy-e úgy.

Koordináták elnyújtása végtelenig
« Válasz #6 Dátum: 2014. május 23. - 19:37:08 »
0 Show voters
Köszi, megoldottam!

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Koordináták elnyújtása végtelenig
« Válasz #7 Dátum: 2014. május 23. - 19:57:11 »
0 Show voters
[mod]Megkérnék minden kedves témanyitót, ha kérdésére/kérésére választ kapott, akkor legyen szíves használni, a \'Téma megoldva\' funkciót![/mod]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal