Szerző Téma: Kocsiból kidobás  (Megtekintve 1017 alkalommal)

Nem elérhető Benceee

  • 4785
    • Profil megtekintése
Kocsiból kidobás
« Dátum: 2012. január 05. - 13:01:14 »
0 Show voters
Üdv!
 
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid)
{
if(vehicleid == 1 || vehicleid == 2 || vehicleid == 3 || vehicleid == 4 || vehicleid == 5 || vehicleid == 6 || vehicleid == 7)
{
    if(PlayerInfo[playerid][Munka] == 3 || PlayerInfo[playerid][Munka] == 4)
    {
    }
    else
    {
        SCM(playerid, 0x0ffff, \"Nem vagy rendõr.\");
        RemovePlayerFromVehicle(playerid);
        return 1;
}
}
return 0;
}

 
A kód lényege: Ha beül az adott játékos az 1-7 ID-jû kocsiba, és nem rendõr, akkor kidobja és elküld neki egy üzenetet.
Nos, az üzenetet elküldi, de a kocsiból nem dob ki. Mi lehet a baja?

Nem elérhető buci11

  • 502
    • Profil megtekintése
Kocsiból kidobás
« Válasz #1 Dátum: 2012. január 06. - 15:25:42 »
0 Show voters
[pawn]public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
     if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
    {
   if(PlayerInfo[playerid][Munka] != 3 || PlayerInfo[playerid][Munka] != 4)
   {
            if(vehicleid == 1 || vehicleid == 2 || vehicleid == 3 || vehicleid == 4 || vehicleid == 5 || vehicleid == 6 || vehicleid == 7)
            {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTRARED, \"HIBA: Nem vagy rendõr.\");
            TogglePlayerControllable(playerid,0);
            RemovePlayerFromVehicle(playerid);
            }
         }
      }
return 1;
}[/pawn]
és ezt használod ez egyszerûbb is meg minden ja és még ez is kell mert lefagyasztja ha beleszáll ugyebár
[pawn]    if(oldstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
    {
   TogglePlayerControllable(playerid,1);
}[/pawn]
ugyan az a függvény alá!
Ja most nézem hogy neked nem ez volt a bajod hanem az hogy nem tagadtad a munkáját hanem hogyha munka ==xy akkor ezt csináljá de azt tagadnod kell != el igy már szerintem jó lesz
« Utoljára szerkesztve: 2012. január 06. - 15:29:31 írta buci11 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal