Szerző Téma: Automatikus mapváltó  (Megtekintve 656 alkalommal)

Automatikus mapváltó
« Dátum: 2012. július 08. - 11:55:46 »
0 Show voters
Van öt darab sumo mappom. Azt szeretném ha kétpercenként mapváltás lenne, és ha végigmentünk mind az öt mappon, akkor kezdõdjön elölrõl.
Figyelem! Nem gamemode váltó kell nekem!
Ez mennyire megoldható?

Automatikus mapváltó
« Válasz #1 Dátum: 2012. július 08. - 12:42:35 »
0 Show voters
tessék parancsolni ;)
 
#include <a_samp>
new map;
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Mapchange system by BenCarter007\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
SetTimer(\"mapchange\",120000, true);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if (map == 1)
{
    SetPlayerPos(playerid, -1591.1897,879.9407,50.2172); //ez az elsõ spawn
}
if (map == 2)
{
    SetPlayerPos(playerid, -1591.1897,879.9407,50.2172); //ez a második
}
if (map == 3)
{
    SetPlayerPos(playerid, -1591.1897,879.9407,50.2172); //ez a harmadik
}
if (map == 4)
{
    SetPlayerPos(playerid, -1591.1897,879.9407,50.2172); //ez a negyedik
}
if (map == 5)
{
    SetPlayerPos(playerid, -1591.1897,879.9407,50.2172);// ez az ötödik
}
return 1;
}
forward mapchange();
public mapchange()
{
if (map == 1)
{
map = 2;
}
if (map == 2)
{
map = 3;
}
if (map == 3)
{
map = 5;
}
if (map == 4)
{
map = 1;
}
}
« Utoljára szerkesztve: 2012. július 08. - 12:54:05 írta bencarter007 »

Automatikus mapváltó
« Válasz #2 Dátum: 2012. július 08. - 13:31:00 »
0 Show voters
A légyeg sajnos lemaradt.
Mindegyik mapba szeretném ha lenne külön \"RandomSpawn\" helyek.
Mert egy spawn hely nem elég.
Azokat hova illesszem be?

Automatikus mapváltó
« Válasz #3 Dátum: 2012. július 08. - 13:32:08 »
0 Show voters
itt a továbbfejlesztett változat!
 
#include <a_samp>
new map;
new Float:RandomSpawns1[][] =
{
    {1249.7258, -2047.9263, 59.9209, 90.2055}, // Randomspawn
    {1241.2084, -2057.6521, 60.0190, 94.9352}, // Randomspawn
    {1241.0105, -2052.6873, 59.9975, 2.8144}, // Randomspawn
    {718.4906, -1477.3024, 5.4688, 357.9947}, // Randomspawn
    {722.3772, -1477.2856, 5.4688, 272.3814} // Randomspawn
};
new Float:RandomSpawns2[][] =
{
    {1249.7258, -2047.9263, 59.9209, 90.2055}, // Randomspawn
    {1241.2084, -2057.6521, 60.0190, 94.9352}, // Randomspawn
    {1241.0105, -2052.6873, 59.9975, 2.8144}, // Randomspawn
    {718.4906, -1477.3024, 5.4688, 357.9947}, // Randomspawn
    {722.3772, -1477.2856, 5.4688, 272.3814} // Randomspawn
};
new Float:RandomSpawns3[][] =
{
    {1249.7258, -2047.9263, 59.9209, 90.2055}, // Randomspawn
    {1241.2084, -2057.6521, 60.0190, 94.9352}, // Randomspawn
    {1241.0105, -2052.6873, 59.9975, 2.8144}, // Randomspawn
    {718.4906, -1477.3024, 5.4688, 357.9947}, // Randomspawn
    {722.3772, -1477.2856, 5.4688, 272.3814} // Randomspawn
};
new Float:RandomSpawns4[][] =
{
    {1249.7258, -2047.9263, 59.9209, 90.2055}, // Randomspawn
    {1241.2084, -2057.6521, 60.0190, 94.9352}, // Randomspawn
    {1241.0105, -2052.6873, 59.9975, 2.8144}, // Randomspawn
    {718.4906, -1477.3024, 5.4688, 357.9947}, // Randomspawn
    {722.3772, -1477.2856, 5.4688, 272.3814} // Randomspawn
};
new Float:RandomSpawns5[][] =
{
    {1249.7258, -2047.9263, 59.9209, 90.2055}, // Randomspawn
    {1241.2084, -2057.6521, 60.0190, 94.9352}, // Randomspawn
    {1241.0105, -2052.6873, 59.9975, 2.8144}, // Randomspawn
    {718.4906, -1477.3024, 5.4688, 357.9947}, // Randomspawn
    {722.3772, -1477.2856, 5.4688, 272.3814} // Randomspawn
};
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Mapchange system by BenCarter007\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
SetTimer(\"mapchange\",120000, true);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
   
if (map == 1)
{
    new Random = random(sizeof(RandomSpawns1));
       SetPlayerPos(playerid, RandomSpawns1[Random][0], RandomSpawns1[Random][1], RandomSpawns1[Random][2]);
       SetPlayerFacingAngle(playerid, RandomSpawns1[Random][3]);
}
if (map == 2)
{
    new Random = random(sizeof(RandomSpawns1));
       SetPlayerPos(playerid, RandomSpawns2[Random][0], RandomSpawns2[Random][1], RandomSpawns2[Random][2]);
       SetPlayerFacingAngle(playerid, RandomSpawns2[Random][3]);
}
if (map == 3)
{
    new Random = random(sizeof(RandomSpawns1));
       SetPlayerPos(playerid, RandomSpawns3[Random][0], RandomSpawns3[Random][1], RandomSpawns3[Random][2]);
       SetPlayerFacingAngle(playerid, RandomSpawns3[Random][3]);
}
if (map == 4)
{
    new Random = random(sizeof(RandomSpawns1));
       SetPlayerPos(playerid, RandomSpawns4[Random][0], RandomSpawns4[Random][1], RandomSpawns4[Random][2]);
       SetPlayerFacingAngle(playerid, RandomSpawns4[Random][3]);
}
if (map == 5)
{
    new Random = random(sizeof(RandomSpawns1));
       SetPlayerPos(playerid, RandomSpawns5[Random][0], RandomSpawns5[Random][1], RandomSpawns5[Random][2]);
       SetPlayerFacingAngle(playerid, RandomSpawns5[Random][3]);
}
return 1;
}
forward mapchange();
public mapchange()
{
if (map == 1)
{
map = 2;
}
if (map == 2)
{
map = 3;
}
if (map == 3)
{
map = 5;
}
if (map == 4)
{
map = 1;
}
}

 
kicsid szétdobálta a fórum, úgyhogy az OnPlayerSpawn-nál a szóközökkel kezdj majd valamit!
« Utoljára szerkesztve: 2012. július 08. - 13:39:39 írta bencarter007 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal