public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid){ TogglePlayerControllable(playerid, false); return 1;}
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerKeysLekéred a billentyût,amivel kiszáll és akkor hívod meg a ClearAnimations-t.Szerintem ez így jó lesz!
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid){SetVehicleParamsForPlayer(vehicleid, playerid, 1, 1);return 1;}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid){ TogglePlayerControllable(playerid, false); return 1;} Így?
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys){ if(newkeys == KEY_SECONDARY_ATTACK && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { ClearAnimations(playerid); } return 1;}
Amikor beül egy autóba, \"megcímkézed\".Amikor kiszáll, vissz*rakod a megcímkézett kocsiba.Remélem érted.
new current;public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassanger){ current = vehicleid; return 1;}public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid){ PutPlayerInVehicle(playerid, current, 0); return 1;}
Amikor beül egy autóba, \"megcímkézed\".Amikor kiszáll, vissz*rakod a megcímkézett kocsiba.Remélem érted. Valahogy így gondolod nem? new current;public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassanger){ current = vehicleid; return 1;}public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid){ PutPlayerInVehicle(playerid, current, 0); return 1;} [/quote]Nem fogja vissz*rakni,épp ma próbáltam úgy! Bence:Azért linkeltem azt a linket,mert ott vannak a billentyûk elnevezése!Neked a KEY_SECONDARY_ATTACK kell!Ahogy JBauer leírta,úgy gondoltam! public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if(newkeys == KEY_SECONDARY_ATTACK && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { ClearAnimations(playerid); } return 1; } [/quote]
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if(newkeys == KEY_SECONDARY_ATTACK && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { ClearAnimations(playerid); } return 1; } [/quote]
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if(newkeys == KEY_SECONDARY_ATTACK && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { ClearAnimations(playerid); } return 1; }
Amikor beül egy autóba, \"megcímkézed\".Amikor kiszáll, vissz*rakod a megcímkézett kocsiba.Remélem érted. Valahogy így gondolod nem? new current;public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassanger){ current = vehicleid; return 1;}public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid){ PutPlayerInVehicle(playerid, current, 0); return 1;} [/quote]Nem fogja vissz*rakni,épp ma próbáltam úgy! [/quote]Fél-1mp-es timer, és vissza fogja tenni (legalább is 0.3d alatt még visszarakta) Sajna szép megoldásról még én sem hallottam