Szerző Téma: Kisseb gondom akadt megint. Furcsa hibaüzenet konzolba  (Megtekintve 1202 alkalommal)

Nem elérhető BackUP

  • 908
    • Profil megtekintése
Kisseb gondom akadt megint. Furcsa hibaüzenet konzolba
« Dátum: 2013. Március 22. - 18:20:04 »
+1 Show voters
Sziasztok!
Már megint én lennék, bár nem tervezek több segítségkérést a közeljövõben.
Szóval.
Annyi gondom lenne, hogy elkezdtem készíteni egy házrendszert, de mivel elsõ házrendszerem egy mintából csináltam, és editeltem.
(( Ebbõl: http://gtaforum.hu/index.php?topic=13056.0 ))
Viszont, mikor lerakok egy házat ez a hibaüzenet fogad konzolban: \"width=500http://kepfeltoltes.hu/130322/Szivatos._www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]( A fálj nevének ennek kéne lennie: asd.ini )
Valamint a mentés sem történik meg.
Kódrészletet szükség esetén adok, ha nem elég ami a linken van.

Kisseb gondom akadt megint. Furcsa hibaüzenet konzolba
« Válasz #1 Dátum: 2013. Március 22. - 18:21:59 »
0 Show voters
Valószínûleg elavult az incudle frissíts vagy tölts le másikat :)

Nem elérhető BackUP

  • 908
    • Profil megtekintése
Kisseb gondom akadt megint. Furcsa hibaüzenet konzolba
« Válasz #2 Dátum: 2013. Március 22. - 18:22:46 »
0 Show voters
Köszönöm a gyors választ. Máris utánanézek, de minden y_ini-re van alapozva, nem akarom átírni.
Mindjárt megnézem, ha frissítem mit várhatok.

Nem elérhető Szilard

  • Adminisztrátor
  • 1832
    • Profil megtekintése
Kisseb gondom akadt megint. Furcsa hibaüzenet konzolba
« Válasz #3 Dátum: 2013. Március 22. - 18:24:38 »
0 Show voters
A scriptfiles mappában belül 1 mappában kellene lennie a fájlnak?

Nem elérhető BackUP

  • 908
    • Profil megtekintése
Kisseb gondom akadt megint. Furcsa hibaüzenet konzolba
« Válasz #4 Dátum: 2013. Március 22. - 18:26:28 »
0 Show voters
Pontosabban itt:
Fatality/Hazak/%d.ini - Így van definálva modban.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. Március 22. - 18:27:00 )

áááááhhh, várj ne szólj egy szót sem, jó kérdés volt, ez vezetet valszeg a hibára. :D
E: Nem, mégsem. Mivel nem Integerrõl van szó %d helyett gondoltam a stringet(%s), de így is kiadja.
« Utoljára szerkesztve: 2013. Március 22. - 18:29:50 írta BackUP »

Nem elérhető Szilard

  • Adminisztrátor
  • 1832
    • Profil megtekintése
Kisseb gondom akadt megint. Furcsa hibaüzenet konzolba
« Válasz #5 Dátum: 2013. Március 22. - 18:34:25 »
0 Show voters
A mappákat létrehoztad?
(Fatality/Hazak)

Nem elérhető BackUP

  • 908
    • Profil megtekintése
Kisseb gondom akadt megint. Furcsa hibaüzenet konzolba
« Válasz #6 Dátum: 2013. Március 22. - 18:34:43 »
0 Show voters
Természetesen.

Nem elérhető Szilard

  • Adminisztrátor
  • 1832
    • Profil megtekintése
Kisseb gondom akadt megint. Furcsa hibaüzenet konzolba
« Válasz #7 Dátum: 2013. Március 22. - 18:36:20 »
0 Show voters
Az eredetivel jó?

Nem elérhető BackUP

  • 908
    • Profil megtekintése
Kisseb gondom akadt megint. Furcsa hibaüzenet konzolba
« Válasz #8 Dátum: 2013. Március 22. - 18:40:46 »
0 Show voters
Eredetivel nem írja az izé karaktereket.
Mappát itt nem hoztam létre véretlen, de ott mûködik. Normálisan kiírja, hogy nem tudta létrehozni(ugye mappa miatt).
Öhm, küldök kódot..
E:
Itt a kód:
 
CMD:ujhaz(playerid, params[])
{
        if(admin[playerid][fejleszto] < 1) return 0;
        new
   Float:Pos[3],string[64],id,name[48],price,level;
        if(sscanf(params, \"is[48]ii\",id,name,price,level)) return SendClientMessage(playerid, piros,\"(( Használat: /chouse [HázSzám] [Név] [Ár] [szint] ))\");
        if(id >= MAX_HOUSE) return SendClientMessage(playerid, piros, \"(( Elírtad a házszámot! ))\");
        format(string, sizeof(string), hazmappa, id);
if(fexist(string)) return SendClientMessage(playerid, piros, \"(( Már foglalt ez a házszám! ))\");
GetPlayerPos(playerid,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
CreateSaveHouse(name,id,price,level,id+1,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
       SendClientMessage(playerid, zold, \"(( Csináltál egy házat! ))\");
return 1;
}

 
És itt van a mappa definálása:
 
#define hazmappa \"Fatality/Hazak/%s.ini\"

 
Spoiler for Kellõ stockok:
stock GetHouse2DZone(id, zone[], len)
{
new Float:x = haz[id][EnterX], Float:y = haz[id][EnterY];
for(new i = 0; i != sizeof(SanAndreasZones); i++ )
{
if(x >= SanAndreasZones[Zone_Area][0] && x <= SanAndreasZones[Zone_Area][3] && y >= SanAndreasZones[Zone_Area][1] && y <= SanAndreasZones[Zone_Area][4])
   return format(zone, len, SanAndreasZones[Zone_Name], 0);
}
return 0;
}
stock CreateSaveHouse(name[],id,price,level,vw,Float:PosX,Float:PosY,Float:PosZ)
{
   new dFile[32],string[200],number = randomEx(1000,9999);
   new zone[48];
   new Year, Month, Day;
   getdate(Year, Month, Day);
   GetHouse2DZone(id, zone, 48);
   format(dFile, 35, mappa, id);
   new
   INI:File = INI_Open(dFile);
          INI_WriteFloat(File, \"EnterX\", PosX);
          INI_WriteFloat(File, \"EnterY\", PosY);
          INI_WriteFloat(File, \"EnterZ\", PosZ);
          INI_WriteFloat(File, \"ExitX\", 223.42928466797);
          INI_WriteFloat(File, \"ExitY\", 1287.3064941406);
          INI_WriteFloat(File, \"ExitZ\", 1082.14);
          INI_WriteString(File, \"HouseName\", name);
          INI_WriteString(File, \"Owner\", \"Reszleg\");
          INI_WriteInt(File, \"Price\", price);
          INI_WriteInt(File, \"Level\", level);
          INI_WriteInt(File, \"Interior\", 1);
          INI_WriteInt(File, \"VW\", vw);
          INI_WriteInt(File, \"On_Sell\", 1);
          INI_WriteInt(File, \"Lock\", 0);
          INI_WriteInt(File, \"RentPrice\", 100);
          INI_WriteString(File, \"PlayerRent\", \"Nobody\");
          INI_WriteInt(File, \"Money\", 0);
          INI_WriteInt(File, \"Gun1\", 0);
          INI_WriteInt(File, \"Gun2\", 0);
          INI_WriteInt(File, \"Ammo1\", 0);
          INI_WriteInt(File, \"Ammo2\", 0);
          INI_WriteString(File, \"LockPass\", \"1111\");
          INI_WriteFloat(File, \"hCarX\", 0);
          INI_WriteFloat(File, \"hCarY\", 0);
          INI_WriteFloat(File, \"hCarZ\", 0);
          INI_WriteFloat(File, \"hCarA\", 0);
          INI_WriteInt(File, \"hCarC1\", 0);
          INI_WriteInt(File, \"hCarC2\", 0);
          INI_WriteInt(File, \"hCarID\", 0);
          INI_WriteInt(File, \"hCarMoney\",0);
          INI_WriteInt(File, \"hCarGun1\",0);
          INI_WriteInt(File, \"hCarGun2\",0);
          INI_WriteInt(File, \"hCarAmmo1\", 0);
          INI_WriteInt(File, \"hCarAmmo2\", 0);
          format(string,sizeof(string),\"%d\",number);
          INI_WriteString(File, \"PhoneNum\", string);
          format(string,sizeof(string),\"%s %d\",zone,id);
          INI_WriteString(File, \"Address\", string);
          INI_WriteInt(File, \"DayEnter\", Day);
          INI_WriteInt(File, \"MonthEnter\", Month);
          INI_Close(File);
            haz[id][EnterX] = PosX;
            haz[id][EnterY] = PosY;
            haz[id][EnterZ] = PosZ;
            haz[id][ExitX] = 223.42928466797;
            haz[id][ExitY] = 1287.3064941406;
            haz[id][ExitZ] = 1082.14;
   format(haz[id][HouseName],48,\"%s\",name);
            format(haz[id][Owner],48,\"Reszleg\");
            haz[id][Price] = price;
            haz[id][Level] = level;
            haz[id][intID] = 1;
            haz[id][VW] = vw;
            haz[id][On_Sell] = 1;
            haz[id][Lock] = 0;
            haz[id][RentPrice] = 100;
            format(haz[id][Player_Rent],48,\"Nobody\");
            haz[id][Money] = 0;
            haz[id][Gun1] = 0;
            haz[id][Gun2] = 0;
            haz[id][Ammo1] = 0;
            haz[id][Ammo2] = 0;
            format(haz[id][LockPass],48,\"1111\");
            haz[id][hCarX] = 0;
            haz[id][hCarY] = 0;
            haz[id][hCarZ] = 0;
            haz[id][hCarA] = 0;
            haz[id][hCarC1] = 0;
            haz[id][hCarC2] = 0;
            haz[id][hCarID] = 0;
            haz[id][hCarMoney] = 0;
            haz[id][hCarGun1] = 0;
            haz[id][hCarGun2] = 0;
            haz[id][hCarAmmo1] = 0;
            haz[id][hCarAmmo2] = 0;
            format(haz[id][PhoneNum],5,\"%d\",number);
            format(haz[id][Address],32,\"%s %d\",zone,id);
            haz[id][DayEnter] = Day;
            haz[id][MonthEnter] = Month;
          haz[id][PickupU] = CreateDynamicPickup(1273, 23,  PosX,PosY,PosZ,-1,-1,-1,100.0);
          format(string,sizeof(string),\"{29CC3F}\\n{29CC3F}Ház neve: %s\\n{29CC3F}Ár: %d\\n{29CC3F}Szint: %d\\n{29CC3F}Cím: %s %d\\n (/buyhouse)\",name,price,level,zone,id);
          haz[id][DLabel] = CreateDynamic3DTextLabel(string, 0xFFFFFF,  PosX,PosY,PosZ, 100, INVALID_PLAYER_ID, INVALID_VEHICLE_ID, 0, -1, -1, -1, 100);
            haz[id][icon] = CreateDynamicMapIcon(PosX,PosY,PosZ, 31, 0, -1, -1, -1, 100.0);
}
« Utoljára szerkesztve: 2013. Március 22. - 18:44:30 írta BackUP »

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Kisseb gondom akadt megint. Furcsa hibaüzenet konzolba
« Válasz #9 Dátum: 2013. Március 22. - 19:06:07 »
0 Show voters
format(dFile, 35, mappa, id);
new
INI:File = INI_Open(dFile);

 
itt a \"mappa\" mi akar lenni??? mármint milyen macro? másold be...
mert lehet ennek itt \"hazmappa\"-nak kéne lennie...
CreateSaveHouse függvényen belül van...
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Nem elérhető BackUP

  • 908
    • Profil megtekintése
Kisseb gondom akadt megint. Furcsa hibaüzenet konzolba
« Válasz #10 Dátum: 2013. Március 22. - 19:23:27 »
0 Show voters
Ohh. Ez figyelmemen kívül maradt.
Ugye vannak nekem a definált dolgaim.
P:
Mappa: Fatality/%s.ini
hazmappa: Fatality/Hazak/%s.ini
Azaz rosszat adtam ott meg, mindjárt megnézem.

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Kisseb gondom akadt megint. Furcsa hibaüzenet konzolba
« Válasz #11 Dátum: 2013. Március 22. - 19:27:52 »
0 Show voters
ja és most nézem macroban %s van formatnak pedig az \"id\"-t adod át ami egész szám...
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Nem elérhető BackUP

  • 908
    • Profil megtekintése
Kisseb gondom akadt megint. Furcsa hibaüzenet konzolba
« Válasz #12 Dátum: 2013. Március 23. - 13:40:32 »
0 Show voters
Igen, mostmár mûködik. Lementi, és létre is hozza.
Egy hibát vettem észre.
0,0,0 koordinátákra(asszem) a föld alá rak 3DTextLabel-t. Ha ránézek laggolni kezd a játék. Ez mitõl lehet? Bug? Avagy mert én 0-s ID-vel voltam?
Spoiler for Kép:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130323/sa-mp-149_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Ja, és annyi még, hogy Tulajnál vagy államot, vagy a tulajnevet kéne írnia.
Tehát 0 mindegyik értéke

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal