Szerző Téma: Kisebb kérdések  (Megtekintve 162734 alkalommal)

Kisebb kérdések
« Válasz #2025 Dátum: 2016. Augusztus 09. - 16:07:36 »
+1
Készítesz egy fájlt, amit elnevezel valaminek, célszerű az adott frakció nevét használni.
Ha felveszik a játékost a frakcióba, akkor lekéred és lemented a nevét abba a fájlba, aminek a neve a frakció neve.
Majd ha beírják a parancsot, akkor használod ezt, amit fentebb linkeltem.

Nem elérhető Brand

  • 273
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #2026 Dátum: 2016. Augusztus 09. - 17:16:25 »
0
Értem, ez eddig érthető, azonban az a probléma ,hogy ha kirúgják akkor nem tudom miként lehetne törölni a listából.


Nem elérhető BVZS

  • 487
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #2028 Dátum: 2016. Augusztus 09. - 17:36:46 »
0
Y_INI-vel hogyan tudok beolvastatni egy változóját az összes mentett fájlból? Például a \"felhasznalok\" mappában vannak a mentett játékosok karakterei és mindegyiket megnyitva egy változót szeretnék beolvasni. Ez egy frakció parancshoz kellene, hogy kik vannak a frakcióban és az illető offline-e vagy sem.
megoldva
« Utoljára szerkesztve: 2016. Augusztus 09. - 17:47:53 írta Aedin »

Nem elérhető Brand

  • 273
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #2029 Dátum: 2016. Augusztus 11. - 16:52:54 »
0
Sziasztok! Egy újabb problémába ütköztem sajnos, megpróbáltam megoldani ,hogy ütközés során az autóban ülők sérüljenek, azonban az a probléma vele ,hogy csak a sofőr sérül meg, mit tudok tenni vele?
 
public OnPlayerVehicleDamage(playerid,vehicleid, Float:Damage)
{
    if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER || GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER)
    {
      if(BOV[playerid] == 0)
      {
          if( Damage > 100.0 && Damage < 220.0) //súlyos
          {
                        if(GetPlayerVehicleID(i) == vehicleid)
                        {
                    SendClientMessage(playerid,PIROS,\"((Súlyosan megsérültél!))\");
                    cmd_do(playerid,\"súlyosan megsérült.\");
                }
          }
      }
      else
      {
          if( Damage > 200.0 && Damage < 260.0) //súlyos
           {
               if(GetPlayerVehicleID(i) == vehicleid)
                    {
                  SendClientMessage(playerid,PIROS,\"((Súlyosan megsérültél!))\");
                 cmd_do(playerid,\"súlyosan megsérült.\");
              }
           }
      }
}
return 1;
}

Kisebb kérdések
« Válasz #2030 Dátum: 2016. Augusztus 11. - 21:14:22 »
0
Az az \"i\" ott mi célt szolgál? Ugyanis nem látom deklarálva.  :shurg:
 
if(GetPlayerVehicleID(i) == vehicleid)

Nem elérhető Brand

  • 273
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #2031 Dátum: 2016. Augusztus 11. - 21:28:02 »
0
Azt véletlenül hagytam benne, ciklussal próbáltam megoldani, de nem sikerült.

Kisebb kérdések
« Válasz #2032 Dátum: 2016. Augusztus 11. - 21:32:02 »
0
Te csak annyit csinálsz, hogy checkolod a damaget. Ha 100 és 220 között van, akkor kiíratod annak, akire igazak a feltételek és sebezte a járművet. Vagyis neked be kell iktatnod még egy
 
SetPlayerHealth(playerid, Float:hp);

 
függvényt, hogy mindenki sérüljön, akire igazak a feltételek és levesz a jármű életéből.

Nem elérhető Brand

  • 273
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #2033 Dátum: 2016. Augusztus 11. - 21:41:40 »
0
Ezt is beleraktam, csak az a baj ,hogy a playerid csak a sofőrre vonatkozik.

Kisebb kérdések
« Válasz #2034 Dátum: 2016. Augusztus 11. - 21:57:45 »
+1
Akkor meg csinalj egy olyat, hogy vegigmesz egy ciklussal az osszes online jatekoson es akinek ugyanaz a jarmuidje, mint a sofore, annak leveszed a hpjat. Most nem tudom megirni neked mert telorol vagyok. Van egy IsPlayerInVehicle vagy valami hasonlo fuggveny, amivel meg tudod nezni.

Nem elérhető Brand

  • 273
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #2035 Dátum: 2016. Augusztus 12. - 10:25:24 »
0
Köszönöm szépen, sikerült megcsinálnom.

Kisebb kérdések
« Válasz #2036 Dátum: 2016. Augusztus 13. - 17:35:36 »
0
Üdv! csináltam egy \"dmgsound\"-ot, ugye akkor csipog, amikor eltalálsz valakit. Hogy lehet azt megoldani, hogy ki-be lehessen kapcsolni?

Kisebb kérdések
« Válasz #2037 Dátum: 2016. Augusztus 14. - 14:34:14 »
0
new DMGSoundEnabled[MAX_PLAYERS];
CMD:dmgsound(playerid, params[])
{
if(DMGSoundEnabled[playerid])
{
DMGSoundEnabled[playerid] = 0;
SendClientMessage(playerid, -1, \"Sebzés hang kikapcsolva!\");
}
else
{
DMGSoundEnabled[playerid] = 1;
SendClientMessage(playerid, -1, \"Sebzés hang bekapcsolva!\");
}
return true;
}

 
Majd ahol te ezt megoldottad, hogy lejátsszon egy hangot:
 
if(DMGSoundEnabled[playerid])
PlayAudioStreamForPlayer(...);

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #2038 Dátum: 2016. Augusztus 14. - 19:49:39 »
0
Idézetet írta: zsoolt997 date=1471178054\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

new DMGSoundEnabled[MAX_PLAYERS];
CMD:dmgsound(playerid, params[])
{
if(DMGSoundEnabled[playerid])
{
DMGSoundEnabled[playerid] = 0;
SendClientMessage(playerid, -1, \"Sebzés hang kikapcsolva!\");
}
else
{
DMGSoundEnabled[playerid] = 1;
SendClientMessage(playerid, -1, \"Sebzés hang bekapcsolva!\");
}
return true;
}

 
Majd ahol te ezt megoldottad, hogy lejátsszon egy hangot:
 
if(DMGSoundEnabled[playerid])
PlayAudioStreamForPlayer(...);

 

És még érdemes connectnél lenullázni vagy 1-re állítani, hogy mindenki ugyanazzal a beállítással induljon.

Nem elérhető BVZS

  • 487
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #2039 Dátum: 2016. Augusztus 15. - 12:12:55 »
0
Erre tudtok valamit, hogy ne látszódjon át a vízen? CreateDynamicObject ha jelent ez bármit is.
http://kephost.com/images/2016/08/15/gallery32.jpg

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal