Szerző Téma: Kocsi respawnspawn, lefagyasztás  (Megtekintve 479 alkalommal)

quer

  • Vendég
Kocsi respawnspawn, lefagyasztás
« Dátum: 2012. április 02. - 17:06:46 »
0 Show voters
Hali!
Lenne egybõl 2 kérdésem remélem tudtok segíteni :)
1.
Hogy lehet beállítani h ne ne spawnolódjanak az autók(DT mód)
2.
Egy oylan script kellene nekem hogy ne engedje kiszálni a kocsibol ha balesetet szenvednek az embereket én valahogy így próbáltam megoldani (Változóval)(Egyedi mód)
 
new bool:Fagyasztva[MAX_PLAYERS];
Fagyasztva[playerid] = true;
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) alá:
if( Fagyasztva[playerid] == true ) return PutPlayerInVehicle( playerid, vehicleid ,0 );

 
Válaszokat elõre is köszönöm :)
Moderátoroknak:Bocsi hogy 2x nyitottam majdnem ugyan az ügyben témát csak arra gondoltam h mivel rossz idõbe nyitottam elavult és nem látta senki =(

Kocsi respawnspawn, lefagyasztás
« Válasz #1 Dátum: 2012. április 02. - 17:20:24 »
0 Show voters
[mod]Ne nyiss 2 témát ugyan avval a gonddal,a téma teljesen ugyan az,mint a régebbi.Régit töröltem.[/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2012. április 02. - 17:24:24 írta kadaradam »

Nem elérhető Benceee

  • 4785
    • Profil megtekintése
Kocsi respawnspawn, lefagyasztás
« Válasz #2 Dátum: 2012. április 02. - 18:46:10 »
0 Show voters
Amikor megsérül, akkor abban a részben kell egy olyannak lenni, hogy \"RemovePlayerFromVehicle(playerid);\" <- Ezt töröld ki, és nem dobja ki a kocsiból.

Nem elérhető Rexii

  • 471
    • Profil megtekintése
Kocsi respawnspawn, lefagyasztás
« Válasz #3 Dátum: 2012. április 02. - 20:46:27 »
0 Show voters
Azt hogy ki tud szállni szerintem nem lehet elkerülni,de ha kiszáll tehetsz rá egy fagyasztást!
Kód:
 
SetTimerEx(\"serules\",10000,0,\"i\",playerid);

 
Nem biztos,hogy nem írkálok hülyeséget,de egy próbát megér!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal