#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(PRESSED(KEY_NO))
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, 2315.9290,-1522.7101,25.3438)) ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_WEPSTORE, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverbolt\", \"Pisztolyok\\nSörétes puskák\\nGéppisztolyok\\nGépkarabélyok\\nPuskák\",\"Választ\",\"Vissza\");// buygun
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, 2457.5212,-1668.7781,13.4821)) ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_WEPSTORE, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverbolt\", \"Pisztolyok\\nSörétes puskák\\nGéppisztolyok\\nGépkarabélyok\\nPuskák\",\"Választ\",\"Vissza\"); // buygun
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, 1616.5175,-1888.3073,13.5469)) ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_WEPSTORE, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverbolt\", \"Pisztolyok\\nSörétes puskák\\nGéppisztolyok\\nGépkarabélyok\\nPuskák\",\"Választ\",\"Vissza\"); // buygun
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, 153.8067,-1858.4337,3.7734)) ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_WEPSTORE, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverbolt\", \"Pisztolyok\\nSörétes puskák\\nGéppisztolyok\\nGépkarabélyok\\nPuskák\",\"Választ\",\"Vissza\"); // buygun
}
return 1;
}