public OnPlayerRequestClass ( playerid , classid ) // Karakter választás{ // Elindítjuk a zenét PlayerPlaySound ( playerid , 1062 , 0.0 , 0.0 , 10.0 ) ; return 1;}public OnPlayerSpawn ( playerid ) // A játékos lerakása ( spawn ){ // Leállítjuk a zenét. PlayerPlaySound ( playerid , 1063 , 0.0 , 0.0 , 10.0 ) ; return 1;}
public OnPlayerText ( playerid , text [ ] ) // D3DChatBoxLoader( *INPUT){ PlayerPlaySound ( playerid , 1054 , 0.0 , 0.0 , 10.0 ) ; return 1;}
PlayerPlaySound ( playerid , 1062 , 0.0 , 0.0 , 10.0 ) ;
PlayerPlaySound ( playerid , 1063 , 0.0 , 0.0 , 10.0 ) ;
Tegyük fel hogy leakarod játszani a zenét ( legyen : SOUND_GOGO_TRACK_START - 1062 )Ezt leakarom játszani karakter választáskor ( OnPlayerRequestClass ) PlayerPlaySound ( playerid , 1062 , 0.0 , 0.0 , 10.0 ) ; Ha azt akarom hogy hagyja abba mikor lespawnolt akkor a musicid-hez ( SOUND_GOGO_TRACK_START - 1062 )vagyis az 1062-es adok +1-et hogy abbahagyja a hangot, így az 1063-al leállíthatod. És így van a többivel is. PlayerPlaySound ( playerid , 1063 , 0.0 , 0.0 , 10.0 ) ;
Mike\" post=\"150516\" timestamp=\"1308777208\"]Ilyennel kapcsolatos kérdésem lenne nekem is,hogy hogyan lehet megoldani úgy hogy a skinválasztóba az is szólhatson amit pl az audio plugin segítségével halgatunk? [/quote]Mike, most pillanatilag fáradt vagyok, de ajánlok egy témát amit át tudsz tekinteni.http://sampforum.hu/index.php?topic=11273.0Ha még mindig nem megy akkor nyugodtan írj a segítségbe és valamelyik tag segít neked.
Mike\" post=\"150533\" timestamp=\"1308778829\"]Ezt ismerem ezt használom.De nekem úgy kellene, hogy skinválasztáskor szóljon az én általam berakott zene. [/quote]Igazat megmondva, nem igazán próbáltam még ki, de talán ezeket próbáltad? Audio_Play ( playerid , audioid , bool:pause = false , bool:loop = false , bool:downmix = false ) ;Audio_Stop ( playerid , handleid ) ; Használat: public OnPlayerRequestClass ( playerid , classid ){ // Elindítjuk a zenét Audio_Play ( playerid , \"default_pack\" ) ; return 1;}public OnPlayerSpawn ( playerid ) // A játékos lerakása ( spawn ){ // Leállítjuk a zenét. Audio_Stop ( playerid , 1 ) ; return 1;} [default_pack]1 = song1.mp3archive = CRarchive = SCRIPT
Audio_Play ( playerid , audioid , bool:pause = false , bool:loop = false , bool:downmix = false ) ;Audio_Stop ( playerid , handleid ) ;
public OnPlayerRequestClass ( playerid , classid ){ // Elindítjuk a zenét Audio_Play ( playerid , \"default_pack\" ) ; return 1;}public OnPlayerSpawn ( playerid ) // A játékos lerakása ( spawn ){ // Leállítjuk a zenét. Audio_Stop ( playerid , 1 ) ; return 1;}
[default_pack]1 = song1.mp3archive = CRarchive = SCRIPT