id100 jó ötletet adott, közben látom MotI is írt, de közben már meg is csináltam picit másképp.SetPlayerMoney(playerid, Info[playerid][penz]); -et írtam OnPlayerSpawn -hoz nem pedig OnPlayerConnecthez.Ha OnPlayerConnecthez írnám, akkor nem nézne ki érdekesen, hogy már akkor oda akarom adni a pénzét, mikor még épp a bejelentkezés dialog jön neki elő, + még le sem spawnolt, akkor hová adjam a pénzét ? xDEdit: Most pedig az a probléma áll fent, hogyha meghalok, vagy más játékos meghal, levon 1000$ -t. Ezt hogy lehet kikapcsolni ? Vagy csak OnPlayerDeath -hez írjak SetPlayerMoney -val egy sort, hogy halálkor adjon egyből 1000 -et neki, és így vegyük úgy, hogy mintha le sem vonta volna a pénzt a halála miatt ?
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason){ SendDeathMessage(killerid, playerid, reason); return 1;}
Info[playerid][admin] = dini_Int(file,\"Admin\");Info[playerid][as] = dini_Int(file,\"As\");Info[playerid][penz] = dini_Int(file,\"Penz\");Info[playerid][oles] = dini_Int(file,\"Oles\");Info[playerid][halal] = dini_Int(file,\"Halal\");Info[playerid][ban] = dini_Int(file,\"Ban\");Info[playerid][warn] = dini_Int(file,\"Warn\");SendClientMessage(playerid, zold, \"Sikeresen bejelentkeztél.\");SpawnPlayer(playerid);
ResetPlayerMoney(playerid);GivePlayerMoney(playerid, Info[playerid][penz]);
dini_SetInt(file, \"skin\", GetPlayerSkin(playerid));dini_SetInt(file, \"score\", GetPlayerScore(playerid));
Info[playerid][skin] = dini_Int(file, \"skin\");SetPlayerScore(playerid, dini_Int(file, \"score\");Info[playerid][useskin] = dini_Int(file, \"useskin\");
if(Info[playerid][useskin]) SetPlayerSkin(playerid, Info[playerid][skin]);
CMD:saveskin(playerid, params[]) { new file[128]; GetPlayerName(playerid, neve, sizeof(neve)); format(file, sizeof(file), \"/J-Admin/%s.ini\",neve); dini_IntSet(file, \"useskin\", 1); dini_IntSet(file, \"skin\", GetPlayerSkin(playerid)); Info[playerid][useskin] = 1; Info[playerid][skin] = GetPlayerSkin(playerid); return 1;}CMD:deleteskin(playerid, params[]) { new file[128]; GetPlayerName(playerid, neve, sizeof(neve)); format(file, sizeof(file), \"/J-Admin/%s.ini\",neve); dini_IntSet(file, \"useskin\", 0); Info[playerid][useskin] = 0; return 1;}