Szerző Téma: Inti bugg  (Megtekintve 838 alkalommal)

Inti bugg
« Dátum: 2013. április 06. - 17:01:54 »
0 Show voters
Sziasztok, beraktam a szeróba egy általam készített interiort. De amikor beletelézek csak esek, hogy lehetne ezt megoldani?

Nem elérhető Petrik

  • 318
    • Profil megtekintése
Inti bugg
« Válasz #1 Dátum: 2013. április 06. - 17:03:11 »
0 Show voters
Mutasd a kódot, hogy mit csinálsz, amikor belépsz

Inti bugg
« Válasz #2 Dátum: 2013. április 06. - 17:10:56 »
0 Show voters



if(PlayerToPointStripped(1, playerid,-1390.05078125,2638.69921875,55.984375, cx,cy,cz))
{//Rendõrség Be
   GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Rendõrség\", 5000, 1);
   SetPlayerInterior(playerid, 5);
   SetPlayerPos(playerid,-1444.3000500,2571.3000500,3407.6999500);
   PlayerInfo[playerid][pInt] = 5;
}
 
 erre gondoltál?

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Inti bugg
« Válasz #3 Dátum: 2013. április 06. - 17:32:23 »
0 Show voters
Ez nem a parancstól függ hanem, hogy milyen padlót használtál mert van olyan object amin tényleg keresztül lehet menni mert bugos.. érted?

Inti bugg
« Válasz #4 Dátum: 2013. április 06. - 18:00:53 »
0 Show voters
igen, de én a barbaracop intit használtam vagy mi a neve tesztben nem estem át rajta csak samp

Nem elérhető Petrik

  • 318
    • Profil megtekintése
Inti bugg
« Válasz #5 Dátum: 2013. április 06. - 18:47:39 »
0 Show voters
Függhet a parancstól is. Mondjuk ha rossz interiort állított be, vagy rossz pozícióra teszi ki.

Nem elérhető kos

  • 292
    • Profil megtekintése
Inti bugg
« Válasz #6 Dátum: 2013. április 06. - 20:57:48 »
0 Show voters
Hello!
Az objectel semmi gond, de viszont vannak olyan hibák, amik ilyen problémákkal járnak.
Nem mindegy, hogy createobject vagy createdynamicobject.
CreateDynamicObject ( modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 200.0 );
Az értékeket állítsad át nyugodtan ahogy az objected van. Ha az int 5 re állítod majd, és nem jó javaslom CreateObjectel csináld.
Ez csak akkor ha lemaradt volna scriptbõl:
new Float:cx, Float:cy, Float:cz;
GetPlayerPos(playerid, cx, cy, cz);

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal