SetTimerEx(\"playerupdate\", x*1000, true, \"d\", playerid);
forward playerupdate(playerid);public playerupdate(playerid){if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, x, y, z)){// ide hogy mi történjen ha ott van}return 1;}
IsPlayerInRangeOfPoint
(playerid, Float:range, Float:x, Float:y, Float:z)
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, x, y, z))
public OnPlayerSpawn(playerid) //ez egy függvény, ha egy játékos lespawol, történik valami...{ //ezzel nyitjuk meg a szkriptetSetTimerEx(\"playerupdate\", 1000, true, \"d\", playerid); //ez a timer, vagyis idõzítõ.Lényege:Ha letelik egy bizonyos idõ, mi történjen...return 1; //visszatérés} //lezárjuk a szkriptetforward playerupdate(playerid); //létrehozzuk a callback -t vagyis eljárástpublic playerupdate(playerid) // elkezdjük a callback -t{if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, x,y,z)) // errõl az elõbb beszéltem, x,y,z helyére azokat a koordinátákat rakd, amik a belépésnél vannak, az ajtó elõtt.Tehát mi történjen, ha odaér a player.{SetPlayerPos(playerid, x,y,z); //ide azokat a koordinátákat, ahova legyen teleportálva a player//SetPlayerInterior(playerid, x); Ez csak akkor kell ha más interiorba akarod rakni a playert. Az x helyére az interior ID fog kerülni.}return 1;}