SendClientMessage(playerid, -1, \"Üdv a szerveren\");
SendClientMessage(playerid, -1, \"Üdv a szerveren\");GivePlayerMoney(playerid, 500);
http://sampforum.hu/index.php?topic=45196.0
Emh.. its a bit hard than you think..I mean: static void Main(string[] args) { string ip = null; // Here your code to get the IP if (ip != null) { // now the have the IP // send it Console.WriteLine(\"Your IP is: \" + ip); WebClient wc = new WebClient(); // i never used UploadString, but its just an example // wc.UploadString(\"your_php_page\", ip); // then you are ok. } else { Console.WriteLine(\"Unable to get your IP\"); } } This should help you to understand the logic.Then the PHP should save the string he get, anyway a SQLite code might be better since is better to manage than a plain text.The PAWN script is a simple HTTP request to a page w/ the IP of the connected player as param something like this: public OnPlayerConnect(playerid){ new str [16 + 5]; new IP [16]; str = \"d=\"; GetPlayerIp( playerid , ip , 16 ); strcat(str, ip, 16+5); HTTP(playerid, HTTP_GET, \"your_url\", str, \"OhWait\"); return true;}// remember to forwardpublic OhWait ( ... ){ if (response_code == 200 && strval(data) == 1) { GivePlayerMoney ( playerid , 50 ); } else { // Here or the WEBSITE is down // Or the player is not connected using Your APP }} <b>Important</b>: to get this working, when the player is connected w/ the app, the php page should report a response with \"1\".[/quote]A kérdésem az,hogy eltudod-e magyarázni hogy mi-micsoda az elsõ résznél .. (itt) static void Main(string[] args) { string ip = null; // Here your code to get the IP if (ip != null) { // now the have the IP // send it Console.WriteLine(\"Your IP is: \" + ip); WebClient wc = new WebClient(); // i never used UploadString, but its just an example // wc.UploadString(\"your_php_page\", ip); // then you are ok. } else { Console.WriteLine(\"Unable to get your IP\"); } } Elvileg ezt kellene a programomba építeni .. vagy mi? Mert csak ez nem tiszta .. a pawn részét megoldottam! (így:) public OnPlayerConnect(playerid){ new str [16 + 5]; new ip [16]; str = \"d=\"; GetPlayerIp( playerid , ip , 16 ); strcat(str, ip, 16+5); HTTP(playerid, HTTP_GET, \"www.enwebhelyem.do.am/checkmember.txt\", str, \"CheckFile\"); return true;}forward CheckFile(index, response_code, data[]);public CheckFile(index, response_code, data[]){ if (response_code == 200 && strval(data) == 1) { GivePlayerMoney ( index , 500 ); } else { // Here or the WEBSITE is down // Or the player is not connected using Your APP }}
static void Main(string[] args) { string ip = null; // Here your code to get the IP if (ip != null) { // now the have the IP // send it Console.WriteLine(\"Your IP is: \" + ip); WebClient wc = new WebClient(); // i never used UploadString, but its just an example // wc.UploadString(\"your_php_page\", ip); // then you are ok. } else { Console.WriteLine(\"Unable to get your IP\"); } }
public OnPlayerConnect(playerid){ new str [16 + 5]; new IP [16]; str = \"d=\"; GetPlayerIp( playerid , ip , 16 ); strcat(str, ip, 16+5); HTTP(playerid, HTTP_GET, \"your_url\", str, \"OhWait\"); return true;}// remember to forwardpublic OhWait ( ... ){ if (response_code == 200 && strval(data) == 1) { GivePlayerMoney ( playerid , 50 ); } else { // Here or the WEBSITE is down // Or the player is not connected using Your APP }}
public OnPlayerConnect(playerid){ new str [16 + 5]; new ip [16]; str = \"d=\"; GetPlayerIp( playerid , ip , 16 ); strcat(str, ip, 16+5); HTTP(playerid, HTTP_GET, \"www.enwebhelyem.do.am/checkmember.txt\", str, \"CheckFile\"); return true;}forward CheckFile(index, response_code, data[]);public CheckFile(index, response_code, data[]){ if (response_code == 200 && strval(data) == 1) { GivePlayerMoney ( index , 500 ); } else { // Here or the WEBSITE is down // Or the player is not connected using Your APP }}
Szóval ha jól értelmeztem akkor létre kell hozzál egy fáljt a weboldalod fõmappájában.. és ahoz kell csatalkozni.. HA nem létezik akkor hibás visszatérést hív vissza.. ha létezik akkor elküldi az üzenetet neked. :hmmm:
Mert azt szeretném, hogy ha a programmal csatlakoznak a szeróra akkor kapjanak +500 goldot!Erre, hivatalos fórumon egy php-s megoldást adtak, melyet itt megtekinthetsz: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=455039
Szerintem csatlakozáskor nyisson meg egy PHP scriptet a webszervereden, ami átírja egy adatbázisban (pl. MySQL-ben) a nevénél/IP címénél, hogy arról csatlakozik, majd csatlakozásnál kérdezze le az adatbázisból név/IP cím alapján, hogy azzal csatlakozik-e. Valamint ha az IP címes megoldást használod (de szerintem inkább neves megoldást használj ha megoldható, bár nem tudom, hogy milyen a launchered), akkor csatlakozás után írja vissza az adatbázisban, hogy nem arról csatlakozik.
public OnPlayerConnect(playerid){ new str [16 + 5]; new ip [16]; str = \"d=\"; GetPlayerIp( playerid , ip , 16 ); strcat(str, ip, 16+5); HTTP(playerid, HTTP_GET, \"www.honeysystemac.do.am/checkac\", str, \"Check\"); return true;}forward Check(index, response_code, data[]);public Check(index, response_code, data[]){ if (response_code == 200 && strval(data) == 1) { GivePlayerMoney ( index , 50 ); } else { // Here or the WEBSITE is down // Or the player is not connected using Your APP }}
HTTP(playerid, HTTP_GET, \"www.honeysystemac.do.am/checkac\", str, \"Check\");
A mód MySQL-t használ? Azzal lenne a legegyszerûbb, de természetesen a HTTP-vel is megoldható, viszont szerintem ott is MySQL-t kellene használni.A launchered kér nevet csatlakozáshoz?
System.Diagnostics.Process.Start(\"samp://\" + Text1.Text + \"\")
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/debx8sh9.aspxCsak nyisson meg egy PHP fájlt, ami lekéri az IP-jét, és beírja MySQL-be .
PAWN-t pár éve nem használtam, szóval nem tudom már, hogy hogy mûködik a HTTP funkció, de úgy emlékszem, hogy értéket is tud lekérni, úgyhogy ez is megnyit egy PHP fájlt, ami kiír valamit, vagy simán MySQL plugint használsz.
public OnPlayerConnect(playerid){ new str [16 + 5]; new ip [16]; str = \"d=\"; GetPlayerIp( playerid , ip , 16 ); strcat(str, ip, 16+5); HTTP(playerid, HTTP_GET, \"www.enoldalam.com/\", str, \"Check\"); return true;}forward Check(index, response_code, data[]);public Check(index, response_code, data[]){ if (response_code == 200 && strval(data) == 1) { GivePlayerMoney ( index , 50 ); } else { // Here or the WEBSITE is down // Or the player is not connected using Your APP }}
PAWN-t pár éve nem használtam, szóval nem tudom már, hogy hogy mûködik a HTTP funkció, de úgy emlékszem, hogy értéket is tud lekérni, úgyhogy ez is megnyit egy PHP fájlt, ami kiír valamit, vagy simán MySQL plugint használsz. így van ezt probáltam elmagyarázni neked [/quote]a te php-s megoldásodra is kíváncsi vagyok .. az is ugyan ez gyakorlatilag,csak nem mysql-be menti hanem feltölti phpra és a pawn-ban lekérdezi?