Szerző Téma: hogy lehetne megnézni hogy van e a játékos közelébe autó?  (Megtekintve 1731 alkalommal)

Nem elérhető buci11

  • 502
    • Profil megtekintése
hogy lehetne megnézni hogy van e a játékos közelébe autó?
« Dátum: 2011. november 25. - 16:06:14 »
0 Show voters
ha pl egy játékos 3 méterre van egy autótól azt hogy lehetne megoldani hogy pl: ha beírja /megjavít akkor a 3 méteren belül lévõ autó megjavul

Gang[St]e[R]

  • Vendég
hogy lehetne megnézni hogy van e a játékos közelébe autó?
« Válasz #1 Dátum: 2011. november 25. - 16:12:45 »
0 Show voters
[pawn]#include <a_samp>
#define MAX_VEHICLES 1000 // ezt kedvedre vátloztasd jármû szerint!
stock Float:GetDistanceToVehicle(playerid, vehicleid)
{
        new Float:x1,Float:y1,Float:z1,Float:x2,Float:y2,Float:z2;
        if(!IsPlayerConnected(playerid)) {
                return -1.00;
        }
        GetPlayerPos(playerid,x1,y1,z1);
        GetVehiclePos(vehicleid,x2,y2,z2);
        return floatsqroot(floatpower(floatabs(floatsub(x2,x1)),2)+floatpower(floatabs(floatsub(y2,y1)),2)+floatpower(floatabs(floatsub(z2,z1)),2));
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/javít\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
                new vehicles = 0;
                for(; vehicles++ < MAX_VEHICLES;)
   if(GetDistanceToVehicle(playerid, vehicles < 3.1)
                {
                         SetVehicleHealth(vehicles, 100.0);
                         RepairVehicle(vehicles);
                }
   return 1;
         }
return 0;
}[/pawn]

Nem elérhető buci11

  • 502
    • Profil megtekintése
hogy lehetne megnézni hogy van e a játékos közelébe autó?
« Válasz #2 Dátum: 2011. november 25. - 19:25:43 »
0 Show voters
[pawn]C:\\Users\\endyke\\Downloads\\szerver\\filterscripts\\szerelo.pwn(3) : warning 201: redefinition of constant/macro (symbol \"MAX_VEHICLES\")
C:\\Users\\endyke\\Downloads\\szerver\\filterscripts\\szerelo.pwn(24) : error 001: expected token: \")\", but found \"{\"
C:\\Users\\endyke\\Downloads\\szerver\\filterscripts\\szerelo.pwn(28) : warning 217: loose indentation
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
[/pawn]
:s mi lehet a baja?

Nem elérhető Sheet

  • 1508
  • Támogató
    • Profil megtekintése
hogy lehetne megnézni hogy van e a játékos közelébe autó?
« Válasz #3 Dátum: 2011. november 25. - 20:31:55 »
0 Show voters
Mód elejére:
#undef MAX_VEHICLES
#define MAX_VEHICLES 150 // ide bármit irhatsz
[pawn]new vehicles = 0;
                for(; vehicles++ < MAX_VEHICLES;)
   if(GetDistanceToVehicle(playerid, vehicles < 3.1)
                {
                         SetVehicleHealth(vehicles, 100.0);
                         RepairVehicle(vehicles);
                }[/pawn]
helyett
[pawn]new vehicles = 0;
                while(vehicles < MAX_VEHICLES)
   if(GetDistanceToVehicle(playerid, vehicles < 3.1)
                {
                         SetVehicleHealth(vehicles, 100.0);
                         RepairVehicle(vehicles);
vehicles++;
                }[/pawn]
« Utoljára szerkesztve: 2011. november 25. - 20:42:42 írta Sheet »

Nem elérhető Benceee

  • 4785
    • Profil megtekintése
hogy lehetne megnézni hogy van e a játékos közelébe autó?
« Válasz #4 Dátum: 2011. november 25. - 20:33:49 »
0 Show voters
Sheet, elírtad. Whike helyett while.:D

Nem elérhető Sheet

  • 1508
  • Támogató
    • Profil megtekintése
hogy lehetne megnézni hogy van e a játékos közelébe autó?
« Válasz #5 Dátum: 2011. november 25. - 20:42:52 »
0 Show voters
Idézetet írta: Dream1990 date=1322249629\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"13700\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sheet, elírtad. Whike helyett while.:D
 
Tényleg :D Bocsesz, javítva

Nem elérhető buci11

  • 502
    • Profil megtekintése
hogy lehetne megnézni hogy van e a játékos közelébe autó?
« Válasz #6 Dátum: 2011. november 26. - 00:18:15 »
0 Show voters
Kicsit helyre szedtem most már warning nincs de 1 makacs error még mindig itt van
[pawn]#include <a_samp>
#undef MAX_VEHICLES
#define MAX_VEHICLES 150 // ide bármit irhatsz
stock Float:GetDistanceToVehicle(playerid, vehicleid)
{
        new Float:x1,Float:y1,Float:z1,Float:x2,Float:y2,Float:z2;
        if(!IsPlayerConnected(playerid)) {
                return -1.00;
        }
        GetPlayerPos(playerid,x1,y1,z1);
        GetVehiclePos(vehicleid,x2,y2,z2);
        return floatsqroot(floatpower(floatabs(floatsub(x2,x1)),2)+floatpower(floatabs(floatsub(y2,y1)),2)+floatpower(floatabs(floatsub(z2,z1)),2));
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
      new vehicles = 0;
if (strcmp(\"/javít\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
       while(vehicles < MAX_VEHICLES)
   if(GetDistanceToVehicle(playerid, vehicles < 3.1)
 (23)             {
          SetVehicleHealth(vehicles, 100.0);
                RepairVehicle(vehicles);
          vehicles++;
        }
   return 1;
     }
return 0;
}[/pawn]
[pawn]C:\\Users\\endyke\\Downloads\\szerver\\filterscripts\\szerelo.pwn(23) : error 001: expected token: \")\", but found \"{\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
[/pawn]
« Utoljára szerkesztve: 2011. november 26. - 00:20:59 írta buci11 »

hogy lehetne megnézni hogy van e a játékos közelébe autó?
« Válasz #7 Dátum: 2011. november 26. - 08:39:28 »
0 Show voters
if (strcmp(\"/javít\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
       while(vehicles < MAX_VEHICLES)
   if(GetDistanceToVehicle(playerid, vehicles < 3.1)
 (23)             {
          SetVehicleHealth(vehicles, 100.0);
                RepairVehicle(vehicles);
          vehicles++;
        }
   return 1;
     }
[/quote]
vedd ki a (23)-t

Nem elérhető buci11

  • 502
    • Profil megtekintése
hogy lehetne megnézni hogy van e a játékos közelébe autó?
« Válasz #8 Dátum: 2011. november 26. - 17:23:19 »
0 Show voters
úh ez fájt azért írtam oda hogy az a sor a hibás az a 23 as sor

hogy lehetne megnézni hogy van e a játékos közelébe autó?
« Válasz #9 Dátum: 2011. november 26. - 18:32:50 »
0 Show voters
[pawn]while(vehicles < MAX_VEHICLES)
{
//ide rakd a cuccost
}[/pawn]
kihagytad a {  , } jeleket

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
hogy lehetne megnézni hogy van e a játékos közelébe autó?
« Válasz #10 Dátum: 2011. november 26. - 21:16:41 »
0 Show voters
Könyörgön, ne használjunk már ilyen elavult lassú sz*r módszereket.
Lásd: GetDistanceToVehicle
Ez minek? Ha van GetVehicleDistanceFromPoint


[pawn]
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(!strcmp(\"/javít\", cmdtext, true))
{
   new
      Float:fpx,
      Float:fpy,
      Float:fpz;
   GetPlayerPos(playerid, fpx, fpy, fpz);
    for(new i; i < MAX_VEHICLES; i++)
       {
      if(GetVehicleDistanceFromPoint(i, fpx, fpy, fpz) > 3.0) continue;
      RepairVehicle(i); // Elég ez, nemkell a SetVehicleHealth()
      break; // Megállítja a ciklust, ahogy megvan az elsõ közelebbi jármû, azt megjavítja és megálljtja. Töröld ezt a sort, ha több kocsira is akarod, hogy menjen.
   }
   return 1;
     }
return 0;
}
[/pawn]
« Utoljára szerkesztve: 2011. november 26. - 21:22:15 írta kurta999 »

Nem elérhető buci11

  • 502
    • Profil megtekintése
hogy lehetne megnézni hogy van e a játékos közelébe autó?
« Válasz #11 Dátum: 2011. november 26. - 21:25:21 »
0 Show voters
[pawn]C:\\Users\\endyke\\Downloads\\szerver\\gamemodes\\Új mappa\\mod.pwn(131) : error 017: undefined symbol \"GetVehicleDistanceFromPoint\"
C:\\Users\\endyke\\Downloads\\szerver\\gamemodes\\Új mappa\\mod.pwn(173) : warning 217: loose indentation
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
[/pawn]
ez 0.3d s ? mert én c vel játszok

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
hogy lehetne megnézni hogy van e a játékos közelébe autó?
« Válasz #12 Dátum: 2011. november 26. - 21:28:42 »
0 Show voters

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal