#include <fixchars>
szerintem ebben van már létrehozva a függvény...az a gond hogy includeokban van a hiba de ha azokon változtatsz akkor más scriptben nem fognak tökéletesen mûködni...
de egy próbát tehetsz...az InfoBox.inc-ben a 76. sorban kezdõdik a FixGameString függvény azt commentezd ki ( ne csak a sort hanem a függvény tartalmát is ! ) /* */-el
vagy #if defined-el oldod meg a problémát...
Itt van a fügvény:
stock FixGameString(const string[])
{
// Tárolók létrehozása
new index,
dest[256];
// Karakterlánc átmásolása
strmid(dest,string,0,strlen(string),sizeof dest);
// Végiglépkedünk a karaktereken
for(index = 0; index < strlen(dest); index++)
{
// Végiglépkedünk a karaktertömbön
for(new idx = 0; idx < sizeof(chlist); idx++)
{
// Ha az indexelt karakterek egyeznek
if(dest[index] == chlist[idx][0])
{
// Javítjuk
dest[index] = chlist[idx-2][0];
}
}
}