Szerző Téma: ha meghalsz ott szüless ujra ahol meghalsz  (Megtekintve 1702 alkalommal)

ha meghalsz ott szüless ujra ahol meghalsz
« Dátum: 2012. Június 08. - 13:12:07 »
0
sziasztok! valaki segitene?
ha meghalsz ott szüless ujra ahol meghalsz

ha meghalsz ott szüless ujra ahol meghalsz
« Válasz #1 Dátum: 2012. Június 08. - 13:32:14 »
+1
OnPlayerDeath(...) {
new Float:X,
    Float:Y,
    Float:Z;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
SetSpawnInfo(playerid, GetPlayerTeam(playerid), GetPlayerSkin(playerid), X, Y, Z, 0.0, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
}

ha meghalsz ott szüless ujra ahol meghalsz
« Válasz #2 Dátum: 2012. Június 08. - 13:36:39 »
0
nem megy :(

ha meghalsz ott szüless ujra ahol meghalsz
« Válasz #3 Dátum: 2012. Június 08. - 14:10:54 »
0
másold be a GM bõl az OnPlayerDeath ot pls

ha meghalsz ott szüless ujra ahol meghalsz
« Válasz #4 Dátum: 2012. Június 08. - 14:20:56 »
0
    KillTimer(vehrept);
    GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Meghaltal!\", 5000, 5);
    SendDeathMessage(killerid, playerid, reason);
    if(PlayerData[playerid][PoliceOfficer] == 1)
{
DemotePlayerFromPoliceOfficer(playerid);
new name[MAX_PLAYER_NAME];
new name2[MAX_PLAYER_NAME];
new str[128];
GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME);
format(str,sizeof(str), \"%s megölte %s -t, Feladat teljesítve!\", name,name2);
SendClientMessageToAll(0xAFAFAFAA, str);
GivePlayerMoney(killerid, 100);
new Float:X,
    Float:Y,
    Float:Z;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
SetSpawnInfo(playerid, GetPlayerTeam(playerid), GetPlayerSkin(playerid), X, Y, Z, 0.0, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
return 1;
}

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
ha meghalsz ott szüless ujra ahol meghalsz
« Válasz #5 Dátum: 2012. Június 08. - 14:49:39 »
+1
Egy kicsit modosítok a tengeriMalac kódján:
 

OnPlayerDeath(playerid)
{
    new Float:X,
    Float:Y,
    Float:Z;
    GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
            return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2012. Június 08. - 14:58:34 írta ZyZu »

Nem elérhető Szilard

  • Adminisztrátor
  • 1832
    • Profil megtekintése
ha meghalsz ott szüless ujra ahol meghalsz
« Válasz #6 Dátum: 2012. Június 08. - 14:53:53 »
0
Idézetet írta: ZyZu date=1339159779\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22549\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


            GetPlayerSkin(playerid), X, Y, Z, 0.0, 0, 0, 0, 0, 0, 0);

 

Ez mi akar lenni? Ez egy hülyeség.. A skinjénél lekéri a koordinátát, igaz? És minek a skinje az odateleportáláshoz?
A nagy \"Szkripter\"..
Nem változtattál rajta semmi értelmeset..

Nem elérhető Szilard

  • Adminisztrátor
  • 1832
    • Profil megtekintése
ha meghalsz ott szüless ujra ahol meghalsz
« Válasz #7 Dátum: 2012. Június 08. - 15:08:05 »
0
Ha nem írtam volna, lehet berakta volna a hibás scriptet. És már leírták a jót..

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
ha meghalsz ott szüless ujra ahol meghalsz
« Válasz #8 Dátum: 2012. Június 08. - 15:10:20 »
0
Idézetet írta: Orbit_Fire date=1339155399\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22549\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
nem megy :(
 

Nem elérhető instant

  • 2778
  • ZzzzzZ
    • Profil megtekintése
ha meghalsz ott szüless ujra ahol meghalsz
« Válasz #9 Dátum: 2012. Június 08. - 15:10:38 »
+1
#include <a_samp>
 

new Float:x,Float:y,Float:z;
new DeathPos[MAX_PLAYERS];
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
DeathPos[playerid] = GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
return 1;
}
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(DeathPos[playerid] == true)
{
ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"{e00000}Halál zóna\",\"{00b000}Visszaakarsz térni a halálod helyére?\",\"Igen\",\"Nem\");
   }
   return 1;
}
 

public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == 1)
{
    if(response) return SetPlayerPos(playerid,x,y,z);
    if(!response) return 1;
}
return 1;
}

 
ez esetleg?

Nem elérhető Szilard

  • Adminisztrátor
  • 1832
    • Profil megtekintése
ha meghalsz ott szüless ujra ahol meghalsz
« Válasz #10 Dátum: 2012. Június 08. - 15:13:01 »
0
Hopp. Bocsi, ZyZu. Még TengeriMalac írta bele a skines dolgot. Azt vedd ki belõle..

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
ha meghalsz ott szüless ujra ahol meghalsz
« Válasz #11 Dátum: 2012. Június 08. - 15:15:16 »
0
Na láttod. Egy kicsit figyelmesebb kéne lenni és annyi :D :)

Nem elérhető Szilard

  • Adminisztrátor
  • 1832
    • Profil megtekintése
ha meghalsz ott szüless ujra ahol meghalsz
« Válasz #12 Dátum: 2012. Június 08. - 15:18:39 »
0
1 sorba volt több dolog :).

ha meghalsz ott szüless ujra ahol meghalsz
« Válasz #13 Dátum: 2012. Június 08. - 15:34:18 »
0
de valami olyan kell ami nem kérdezi hogy visszarakjone hanem automatikusan visszarak

Nem elérhető Szilard

  • Adminisztrátor
  • 1832
    • Profil megtekintése
ha meghalsz ott szüless ujra ahol meghalsz
« Válasz #14 Dátum: 2012. Június 08. - 15:42:31 »
+1
new Float:xkord,Float:ykord,Float:zkord;
new HalalHely[MAX_PLAYERS];

 


public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
HalalHely[playerid] = GetPlayerPos(playerid,xkord,ykord,zkord);
return 1;
}

 


public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(HalalHely[playerid] == true)
{
SetPlayerPos(playerid,xkord,ykord,zkord);
}
return 1;
}

 
Tehetsz bele Interior és Virtual World ellenõrzést is.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal