Hali!
Készítettem a versenyhez egy textdraw visszaszámolót, csak az a gond ha megnyerem a versenyt akkor nem restartol ujra a számláló hanem ha új versenyre megyek, az elõzõnek mért utolsó idõpontól kezdi a számlálást. Ha valaki tud segitsen. Köszi!
Itt lesz a kód:
[pawn]new GameMinutes =1;
new GameSeconds =20;
new GameTimer;
new GameOver;
new Text:Textdraw0;[/pawn]
[pawn]public GameTime()
{
if(GameSeconds || GameMinutes)
{
GameSeconds--;
if(GameSeconds <= -1)
{
GameMinutes--;
GameSeconds=59;
}
new TimeString[14];
format(TimeString,sizeof(TimeString),\"%02d:%02d\",GameMinutes,GameSeconds);
TextDrawSetString(Textdraw0,TimeString);
}
return 1;
}[/pawn]
[pawn]public OnPlayerEnterDynamicRaceCP(playerid, checkpointid)
{
switch(Racer[playerid])
{
case 1:
{
Textdraw0 = TextDrawCreate(86.000000,427.000000,\"1:20\");
TextDrawAlignment(Textdraw0,2);
TextDrawBackgroundColor(Textdraw0,0x000000ff);
TextDrawFont(Textdraw0,3);
TextDrawLetterSize(Textdraw0,0.499999,2.000000);
TextDrawColor(Textdraw0,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(Textdraw0,1);
TextDrawSetProportional(Textdraw0,1);
TextDrawSetShadow(Textdraw0,1);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw0);
GameTimer = SetTimer(\"GameTime\",1000,1);
GameOver = SetTimerEx(\"GameO\",80000,false,\"i\",checkpointid);
}
}
return 1;
}[/pawn]
[pawn]forward GameO(playerid,checkpointid);
public GameO(playerid,checkpointid)
{
KillTimer(GameTimer);
KillTimer(GameOver);
TextDrawDestroy(Textdraw0);
}[/pawn]