Elsõ:
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] ) {
if( strcmp( \"/fegyverek\", cmdtext, true ) == 0 ) {
if( GetPlayerSkin( playerid ) != 343 ) {
SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Nem használhatod ezt a parancsot!\" );
} else if( !IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 5.0, X, Y, Z ) ) {
SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Ezt a parancsot itt nem használhatod!\" );
} else {
GivePlayerWeapon( playerid, WEAPON_MP5, 100 );
GivePlayerWeapon( playerid, WEAPON_DEAGLE, 100 );
}
return 1;
}
return 0;
}
Második:
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] ) {
if( strcmp( \"/fegyverek\", cmdtext, true ) == 0 ) {
if( GetPlayerSkin( playerid ) != RENDÕR_SKIN_ID ) {
SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Nem használhatod ezt a parancsot!\" );
} else if( !IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 20.0, X, Y, Z ) ) {
SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Ezt a parancsot itt nem használhatod!\" );
} else {
//...
}
return 1;
}
return 0;
}
Harmadik:
public OnPlayerStateChange( playerid, newstate ) {
if( newstate == PLAYER_STATE_DRIVER ) {
if( GetVehicleModel( GetPlayerVehicleID( playerid ) ) == X && GetPlayerSkin( playerid ) != Y ) {
RemovePlayerFromVehicle( playerid );
}
}
return 1;
}