Szerző Téma: Gentleman House System! Hiba!  (Megtekintve 1290 alkalommal)

Gentleman House System! Hiba!
« Dátum: 2013. augusztus 02. - 23:32:07 »
0 Show voters
Segitenétek? pls... Ezt adja ki mikor akarom compilezni:
 
C:\\Documents and Settings\\Miklós\\Asztal\\[s.A.S]\\[s.A.S] Szerver\\filterscripts\\sashaz.pwn(185) : error 017: undefined symbol \"KEY_YES\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.
« Utoljára szerkesztve: 2013. augusztus 05. - 16:23:38 írta [DS]Acer11 »

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Gentleman House System! Hiba!
« Válasz #1 Dátum: 2013. augusztus 03. - 02:14:48 »
0 Show voters
KEY_YES helyett: KEY_YES**  vagy \'65536\' -t írj.

Gentleman House System! Hiba!
« Válasz #2 Dátum: 2013. augusztus 03. - 09:57:07 »
0 Show voters
:facepalm: Ugyan az jött ki a \"KEY_YES**\" -nél és a számnálmost ez jött ki:
 
C:\\Documents and Settings\\Miklós\\Asztal\\[s.A.S]\\[s.A.S] Szerver\\filterscripts\\sashaz.pwn(186) : error 029: invalid expression, assumed zero
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Gentleman House System! Hiba!
« Válasz #3 Dátum: 2013. augusztus 03. - 13:08:00 »
0 Show voters
Másold be a kódot..

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Gentleman House System! Hiba!
« Válasz #4 Dátum: 2013. augusztus 03. - 13:43:12 »
0 Show voters
A KEY_YES -t írd másra.. mivel az a Y gomb kell legyen.. írd másra mondjuk ENTER -re..

Nem elérhető jana4

  • 5929
  • Ex Staff
    • Profil megtekintése
Gentleman House System! Hiba!
« Válasz #5 Dátum: 2013. augusztus 03. - 14:52:26 »
0 Show voters
Nem véletlenül a függvénykönyvtárakat kellene frissíteni az új 0.3x-esekre?

Gentleman House System! Hiba!
« Válasz #6 Dátum: 2013. augusztus 04. - 14:53:08 »
0 Show voters
:facepalm: Újra!!  :Cry2:
 
C:\\Documents and Settings\\Miklós\\Asztal\\[s.A.S]\\[s.A.S] Szerver\\filterscripts\\sashaz.pwn(183) : error 017: undefined symbol \"KEY_ENTER\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

Nem elérhető jana4

  • 5929
  • Ex Staff
    • Profil megtekintése
Gentleman House System! Hiba!
« Válasz #7 Dátum: 2013. augusztus 04. - 16:12:14 »
0 Show voters
Nincs is olyan, hogy KEY_ENTER !

ENTER-hez ezt használd: KEY_SECONDARY_ATTACK

Gentleman House System! Hiba!
« Válasz #8 Dátum: 2013. augusztus 04. - 17:11:01 »
0 Show voters
Ennél ez van! (KEY_SECONDARY_ATTACK)
 
C:\\Documents and Settings\\Miklós\\Asztal\\[s.A.S]\\[s.A.S] Szerver\\filterscripts\\sashaz.pwn(184) : error 029: invalid expression, assumed zero
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

Nem elérhető Benceee

  • 4785
    • Profil megtekintése
Gentleman House System! Hiba!
« Válasz #9 Dátum: 2013. augusztus 04. - 17:12:07 »
+2 Show voters
Másold be kérlek a 180tól 190-ig lévõ sorokat.

Gentleman House System! Hiba!
« Válasz #10 Dátum: 2013. augusztus 04. - 17:16:44 »
0 Show voters
180-190:
 
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(PRESSED(KEY_SECONDARY_ATTACK)
{
    TextDrawHideForPlayer(playerid, GText0[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, GText1[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, GText2[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, GText3[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, GText4[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, GText5[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, GText6[playerid]);
    new azonosito = LekerHaz(playerid);
       if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, HazInformacio[azonosito][hbejx], HazInformacio[azonosito][hbejy], HazInformacio[azonosito][hbejz]))
{
    ShowPlayerDialog(playerid, DIAL, DIALOG_STYLE_LIST, \"Ház információ\", \"Belépés\\nBezárás/kinyitás\\nEladás\\nMegvásárlás\\nHáz Átírása\", \"Kiválszt\", \"Mégse\");
//       return 1;
}

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. augusztus 04. - 17:29:46 )

 ::| Flash kérte az egész kódot! Tess:
 
/*
  ___________________ __________________.____     ___________   _____      _____    _______
/  _____/\\_   _____/ \\      \\__    ___/|    |    \\_   _____/  /     \\    /  _  \\   \\      \\
/   \\  ___ |    __)_  /   |   \\|    |   |    |     |    __)_  /  \\ /  \\  /  /_\\  \\  /   |   \\
\\    \\_\\  \\|        \\/    |    \\    |   |    |___  |        \\/    Y    \\/    |    \\/    |    \\
\\______  /_______  /\\____|__  /____|   |_______ \\/_______  /\\____|__  /\\____|__  /\\____|__  /
        \\/        \\/         \\/                 \\/        \\/         \\/         \\/         \\/
       
  ___ ___                                            .___
/   |   \\_____  ________ _______   ____   ____    __| _/______________ ___________
/    ~    \\__  \\ \\___   / \\_  __ \\_/ __ \\ /    \\  / __ |/  ___/\\___   // __ \\_  __ \\
\\    Y    // __ \\_/    /   |  | \\/\\  ___/|   |  \\/ /_/ |\\___ \\  /    /\\  ___/|  | \\/
\\___|_  /(____  /_____ \\  |__|    \\___  >___|  /\\____ /____  >/_____ \\\\___  >__|
       \\/      \\/      \\/              \\/     \\/      \\/    \\/       \\/    \\/
 
 
 
 
*/
#include                                                       <a_samp>
#include                                                       <dini>
#include                                                       <zcmd>
#include                                                       <fixchars>
#include                                                       <sscanf2>
#define                                                       PRESSED(%0) \\
                                                      (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
 
#define                                                        SZIN_NARANCS 0xffbb00AA
#define                                                        SZIN_SZURKE 0x919191AA
#define                                                       DIAL        15
#define                                                       ATIR        16
//Hátrendszerre vonatkozó adatok
#define                                                        MAX_HAZAK       500 //Maximális házak. Ne módosítsd nagyobbra!
forward    HazLetrehoz(hazid, Float:bejx, Float:bejy,Float:bejz, Float:bentx,Float:benty,Float:bentz, InteriorID, vetelar); //Ne warningoljon a pawno
new                                                            hazpickup      [MAX_HAZAK];//Pickupok
new                                                            globhazid = 0;//Házak kezdése
//enum    hazra
enum haz
{
                                                      TulajNick[30],
                                                      Hazar,
                                                      Statusz,
                                                      Elado,
                                                      HInteriorID,
                                                      Float:hbejx,
                                                      Float:hbejy,
                                                      Float:hbejz,
                                                      Float:hbentx,
                                                      Float:hbenty,
                                                      Float:hbentz
};
new     bool:hazban[MAX_PLAYERS];
new     HazInformacio[MAX_HAZAK][haz];
new    Text:   GText0[MAX_PLAYERS];
new    Text:   GText1[MAX_PLAYERS];
new    Text:   GText2[MAX_PLAYERS];
new    Text:   GText3[MAX_PLAYERS];
new    Text:   GText4[MAX_PLAYERS];
new    Text:   GText5[MAX_PLAYERS];
new    Text:   GText6[MAX_PLAYERS];
 
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"================= Gentleman Házrendszere ==================\");
print(\"A házrendszer publikálása/terjesztése az engedélyem nélkül tilos!\");
print(\"A házrendszer a sampforum.hu közösségének készült.\");
print(\"Bármi kérdésed van a rendszerrel kapcsolatban a házrendszer témájában felteheted!\");
print(\"Gentleman\'s house system for sampforum.hu\");
new szoveg[50];
for(new i = 1; i <MAX_HAZAK; i++)
{
    format(szoveg, 50,  \"Haz/%d.gent\",i);
if(fexist(szoveg))
{
            globhazid++;
        HazLetrehoz(globhazid, 0.0, 0.0,0.0, 0.0,0.0,0.0, 0, 0);
    }
    else
    {
   printf(\"%d darab ház létrehozva!\", globhazid);
   break;
    }
}
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SendClientMessage(playerid, SZIN_NARANCS, \"A szerveren Gentleman házrendszere üzemel.\");
      GText0[playerid] = TextDrawCreate(8.000000, 110.000000, \"Tulaj: Peldanev\");
TextDrawBackgroundColor(GText0[playerid], 255);
TextDrawFont(GText0[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(GText0[playerid], 0.300000, 1.000000);
TextDrawColor(GText0[playerid], 16777215);
TextDrawSetOutline(GText0[playerid], 0);
TextDrawSetProportional(GText0[playerid], 1);
TextDrawSetShadow(GText0[playerid], 1);
GText1[playerid] = TextDrawCreate(8.000000, 120.000000, \"Hazszam: 500\");
TextDrawBackgroundColor(GText1[playerid], 255);
TextDrawFont(GText1[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(GText1[playerid], 0.300000, 1.000000);
TextDrawColor(GText1[playerid], 16777215);
TextDrawSetOutline(GText1[playerid], 0);
TextDrawSetProportional(GText1[playerid], 1);
TextDrawSetShadow(GText1[playerid], 1);
GText2[playerid] = TextDrawCreate(8.000000, 130.000000, \"Elado: Igen\");
TextDrawBackgroundColor(GText2[playerid], 255);
TextDrawFont(GText2[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(GText2[playerid], 0.300000, 1.000000);
TextDrawColor(GText2[playerid], 16777215);
TextDrawSetOutline(GText2[playerid], 0);
TextDrawSetProportional(GText2[playerid], 1);
TextDrawSetShadow(GText2[playerid], 1);
GText3[playerid] = TextDrawCreate(8.000000, 139.000000, \"Statusz: Nyitva\");
TextDrawBackgroundColor(GText3[playerid], 255);
TextDrawFont(GText3[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(GText3[playerid], 0.300000, 1.000000);
TextDrawColor(GText3[playerid], 16711935);
TextDrawSetOutline(GText3[playerid], 0);
TextDrawSetProportional(GText3[playerid], 1);
TextDrawSetShadow(GText3[playerid], 1);
GText4[playerid] = TextDrawCreate(8.000000, 148.000000, \"\");
TextDrawBackgroundColor(GText4[playerid], 255);
TextDrawFont(GText4[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(GText4[playerid], 0.300000, 1.000000);
TextDrawColor(GText4[playerid], -1);
TextDrawSetOutline(GText4[playerid], 0);
TextDrawSetProportional(GText4[playerid], 1);
TextDrawSetShadow(GText4[playerid], 1);
GText5[playerid] = TextDrawCreate(8.000000, 158.000000, \"Kezelés: Y\");
TextDrawBackgroundColor(GText5[playerid], 255);
TextDrawFont(GText5[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(GText5[playerid], 0.300000, 1.000000);
TextDrawColor(GText5[playerid], -1);
TextDrawSetOutline(GText5[playerid], 0);
TextDrawSetProportional(GText5[playerid], 1);
TextDrawSetShadow(GText5[playerid], 1);
GText6[playerid] = TextDrawCreate(6.000000, 109.000000, \"                                                                                                                                \");
TextDrawBackgroundColor(GText6[playerid], 255);
TextDrawFont(GText6[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(GText6[playerid], 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(GText6[playerid], -1);
TextDrawSetOutline(GText6[playerid], 0);
TextDrawSetProportional(GText6[playerid], 1);
TextDrawSetShadow(GText6[playerid], 1);
TextDrawUseBox(GText6[playerid], 1);
TextDrawBoxColor(GText6[playerid], 80);
TextDrawTextSize(GText6[playerid], 133.000000, 198.000000);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
    TextDrawDestroy(GText6[playerid]);
    TextDrawDestroy(GText5[playerid]);
    TextDrawDestroy(GText4[playerid]);
    TextDrawDestroy(GText3[playerid]);
    TextDrawDestroy(GText2[playerid]);
    TextDrawDestroy(GText1[playerid]);
    TextDrawDestroy(GText0[playerid]);
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(PRESSED(KEY_SECONDARY_ATTACK)
{
    TextDrawHideForPlayer(playerid, GText0[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, GText1[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, GText2[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, GText3[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, GText4[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, GText5[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, GText6[playerid]);
    new azonosito = LekerHaz(playerid);
       if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, HazInformacio[azonosito][hbejx], HazInformacio[azonosito][hbejy], HazInformacio[azonosito][hbejz]))
{
    ShowPlayerDialog(playerid, DIAL, DIALOG_STYLE_LIST, \"Ház információ\", \"Belépés\\nBezárás/kinyitás\\nEladás\\nMegvásárlás\\nHáz Átírása\", \"Kiválszt\", \"Mégse\");
//       return 1;
}
}
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIAL)
{
//ShowPlayerDialog(playerid, DIAL, DIALOG_STYLE_LIST, \"Ház információ\", \"Belépés\\nBezárás/kinyitás\\nEladás\\nMegvásárlás\", \"Kiválszt\", \"Mégse\");
if(response)
{
    switch(listitem)
   {
      case 0:
      {
          new azonosito = LekerHaz(playerid);
          new jnev[MAX_PLAYER_NAME];
          GetPlayerName(playerid, jnev, MAX_PLAYER_NAME);
          if(!strcmp(jnev,HazInformacio[azonosito][TulajNick], false, 60))//ha tulajdonos
         {
            SetPlayerPos(playerid, HazInformacio[azonosito][hbentx], HazInformacio[azonosito][hbenty], HazInformacio[azonosito][hbentz]);
            SetPlayerInterior(playerid, HazInformacio[azonosito][HInteriorID]);
            SetPlayerVirtualWorld(playerid, azonosito);
            SendClientMessage(playerid, SZIN_NARANCS, \"Beléptél a házadba! Kilépéshez: /kimegy\");
            hazban[playerid] = true;
            return 1;
         }
         if(strcmp(jnev,HazInformacio[azonosito][TulajNick], false, 60))//ha tulajdonos
         {
            if(HazInformacio[azonosito][statusz] == 1)
            {
               SetPlayerPos(playerid, HazInformacio[azonosito][hbentx], HazInformacio[azonosito][hbenty], HazInformacio[azonosito][hbentz]);
               SetPlayerInterior(playerid, HazInformacio[azonosito][HInteriorID]);
               SetPlayerVirtualWorld(playerid, azonosito);
               SendClientMessage(playerid, SZIN_NARANCS, \"Beléptél a házba! Kilépéshez: /kimegy\");
               hazban[playerid] = true;
            }
            else
            {
                SendClientMessage(playerid, SZIN_NARANCS, \"Sajnálom de a ház zárva van!\");
            }
         }
      }
      case 1:
      {
          new azonosito = LekerHaz(playerid);
          new jnev[MAX_PLAYER_NAME];
          GetPlayerName(playerid, jnev, MAX_PLAYER_NAME);
          if(!strcmp(jnev,HazInformacio[azonosito][TulajNick], false, 60))//ha tulajdonos
         {
             if(HazInformacio[azonosito][statusz] == 1)
             {
                 HazInformacio[azonosito][statusz] = 0;
                 SendClientMessage(playerid, SZIN_NARANCS, \"Ház Bezárva!\");
                 HazElment(azonosito);
                 return 1;
             }
             if(HazInformacio[azonosito][statusz] == 0)
             {
                 HazInformacio[azonosito][statusz] = 1;
                 SendClientMessage(playerid, SZIN_NARANCS, \"Ház kinyitva!\");
                 HazElment(azonosito);
                 return 1;
             }
         }
         else
         {
             SendClientMessage(playerid, SZIN_NARANCS, \"Ezt csak a tulajdonos módosíthatja!\");
         }
         }
         case 2:
         {
             new azonosito = LekerHaz(playerid);
          new jnev[MAX_PLAYER_NAME];
          GetPlayerName(playerid, jnev, MAX_PLAYER_NAME);
          if(!strcmp(jnev,HazInformacio[azonosito][TulajNick], false, 60))//ha tulajdonos
         {
            new szoveg8[128];
            format(szoveg8, 128, \"Ház eladva! Kaptál érte %d$\",HazInformacio[azonosito][Hazar]);
            SendClientMessage(playerid, SZIN_NARANCS, szoveg8);
            format(HazInformacio[azonosito][TulajNick], 30, \"Állam\");
            HazInformacio[azonosito][Elado] = 1;
            HazInformacio[azonosito][statusz] = 1;
            HazElment(azonosito);
            GivePlayerMoney(playerid, HazInformacio[azonosito][Hazar]);
         }
         else
         {
             SendClientMessage(playerid, SZIN_NARANCS, \"Ezt csak a tulajdonos módosíthatja!\");
         }
         }
         case 3:
         {
             new azonosito = LekerHaz(playerid);
             if(HazInformacio[azonosito][Elado] == 0)
             {
                 SendClientMessage(playerid, SZIN_NARANCS, \"Sajnálom de a ház nem eladó!\");
                 return 1;
             }
         if(GetPlayerMoney(playerid) < HazInformacio[azonosito][Hazar])
         {
            SendClientMessage(playerid, SZIN_NARANCS, \"Sajnálom de nincs elegendo pénzed a tranzakció finanszírozásához!\");
            return 1;
         }
         SendClientMessage(playerid, SZIN_SZURKE, \"Ház megvásárolva!\");
          GivePlayerMoney(playerid, HazInformacio[azonosito][Hazar]*(-1));
         HazInformacio[azonosito][Elado] = 0;
         new vnev[MAX_PLAYER_NAME];
         GetPlayerName(playerid, vnev, MAX_PLAYER_NAME);
         format(HazInformacio[azonosito][TulajNick], 30, \"%s\", vnev);
         HazElment(azonosito);
         DestroyPickup(hazpickup[azonosito]);
         hazpickup[azonosito] = CreatePickup(1272, 23, HazInformacio[azonosito][hbejx], HazInformacio[azonosito][hbejy], HazInformacio[azonosito][hbejz], -1);
              }
              case 4: // Ház átírása
              {
                  new azonosito = LekerHaz(playerid);
          new jnev[MAX_PLAYER_NAME];
          GetPlayerName(playerid, jnev, MAX_PLAYER_NAME);
                  if(!strcmp(jnev,HazInformacio[azonosito][TulajNick], false, 60))//ha tulajdonos
         {
                     ShowPlayerDialog(playerid,ATIR,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Ház átírása\",\"Kérlek írd be a játékos ID-jét annak akinek a nevére szeretnéd a házat átírni\",\"Átír\",\"Mégse\");
                  }
                  else
                  {
                     SendClientMessage(playerid, SZIN_NARANCS, \"Ezt csak a tulajdonos módosíthatja!\");
                  }
              }
   }
}
}
if(dialogid == ATIR)
{
    if(response)
    {
       new bepotyogott = strval(inputtext);
    if(bepotyogott == INVALID_PLAYER_ID)
    {
        SendClientMessage(playerid, SZIN_NARANCS, \"Offline játékosazonosító\");
        return 1;
    }
   new jatekosneve[MAX_PLAYER_NAME], fogadoneve[MAX_PLAYER_NAME], hazszam, format1[128], format2[128];
   GetPlayerName(playerid, jatekosneve, MAX_PLAYER_NAME);
   GetPlayerName(bepotyogott, fogadoneve, MAX_PLAYER_NAME);
   hazszam = LekerHaz(playerid);
   if(!strcmp(jatekosneve,HazInformacio[hazszam][TulajNick], false, 60))
   {
                 format(format1, 128, \"[Házátírás] %d számû ház átírva %s nevére!\", hazszam, fogadoneve);
                 format(format2, 128, \"[Házátírás] %d számú házat a nevedre írta %s játékos!\", hazszam, jatekosneve);
            SendClientMessage(playerid, SZIN_SZURKE, format1);
                 SendClientMessage(bepotyogott, SZIN_SZURKE, format2);
      HazInformacio[hazszam][Elado] = 0;
      format(HazInformacio[hazszam][TulajNick], 30, \"%s\", fogadoneve);
      HazElment(hazszam);
 
           }
           else
   {
                SendClientMessage(playerid, SZIN_NARANCS, \"Ezt csak a tulajdonos módosíthatja!\");
           }
    }
}
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
    if(pickupid == hazpickup[LekerHaz(playerid)])
{
new azonosito = LekerHaz(playerid);
new tulajtext[80];
new hazszam[80];
new statusz2[30];
new statuszt[80];
new vetelar2[80];
new eladotext[80];
new elado2[30];
if(HazInformacio[azonosito][statusz] == 1)//nyitva
{
   statusz2 = \"nyitva\";
}
else
{
    statusz2 = \"zárva\";
}
if(HazInformacio[azonosito][Elado] == 1)//eladó
{
   elado2 = \"igen\";
}
else
{
    elado2 = \"nem\";
}
format(hazszam, 80, \"Házszám: %d\", azonosito);
format(tulajtext, 80, \"Tulaj: %s\", HazInformacio[azonosito][TulajNick]);
format(statuszt, 80, \"Státusz: %s\", statusz2);
format(vetelar2,80, \"Érték: %d$\",HazInformacio[azonosito][Hazar]);
format(eladotext, 80, \"Eladó: %s\",elado2);
TextDrawSetString(GText0[playerid], tulajtext);
TextDrawSetString(GText1[playerid], hazszam);
TextDrawSetString(GText2[playerid], eladotext);
TextDrawSetString(GText3[playerid], statuszt);
TextDrawSetString(GText4[playerid], vetelar2);
TextDrawShowForPlayer(playerid, GText0[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, GText1[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, GText2[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, GText3[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, GText4[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, GText5[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, GText6[playerid]);
}
return 1;
}
COMMAND:hazelment(playerid)
{
    if(!IsPlayerAdmin(playerid))
{
    return 1;
}
SendClientMessage(playerid, SZIN_NARANCS, \"Házak elmentve\");
new fajl[30];
new szam;
    for(new i = 1; i <MAX_HAZAK; i++)
{
    format(fajl, 30, \"Haz/%d.gent\", i);
if(fexist(fajl))
{
        HazElment(i);
        szam++;
    }
    else
    {
   printf(\"%d darab ház elmentve!\", szam);
   break;
    }
}
return 1;
}
COMMAND:kimegy(playerid)
{
    if(hazban[playerid] == true)
    {
    new holvan = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
SetPlayerPos(playerid,HazInformacio[holvan][hbejx],HazInformacio[holvan][hbejy],HazInformacio[holvan][hbejz]);
SetPlayerVirtualWorld(playerid,0);
SetPlayerInterior(playerid,0);
    }
return 1;
}
COMMAND:hazletrehoz(playerid,params[])
{
new vetelar;
new style;
new Float:jx, Float:jy,Float:jz;
if(!IsPlayerAdmin(playerid))
{
    return 1;
}
if(sscanf(params, \"dd\",style, vetelar))
{
    SendClientMessage(playerid, SZIN_NARANCS, \"Így /hazletrehoz [HÁZ STYLE] [VÉTELÁR]\");
    SendClientMessage(playerid, SZIN_NARANCS, \"STYLEOK: 1 - Nagy ház || 2 - Közepes ház || 3 - Kicsi ház (Nincs bútor)\");
    SendClientMessage(playerid, SZIN_NARANCS, \"4 - Nagyon nagy || 5 - Normál ház || 6 - kicsi ház (nincs bútor)|| 7 - kicsi ház fürdo nélkül (bútor nincs!)\");
    SendClientMessage(playerid, SZIN_NARANCS, \"8 - Királymód || 9 - Pici ház\");
return 1;
}
if(style > 9)
{
    SendClientMessage(playerid, SZIN_SZURKE, \"Nem nem! Nem rontani el gentleman házrendszerét!\");
    return 1;
}
switch(style)
{
    case 0:
    {
       SendClientMessage(playerid, SZIN_SZURKE, \"A stílusnak 1 és 7 között kell lennie!\");
    }
    case 1:
    {
        globhazid++;
        GetPlayerPos(playerid, jx, jy,jz);
   HazLetrehoz(globhazid, jx, jy,jz, 235.508994,1189.169897 ,1080.339966 , 3, vetelar);
   SendClientMessage(playerid, SZIN_SZURKE, \"Ház létrehozva\");
    }
    case 2:
    {
        globhazid++;
        GetPlayerPos(playerid, jx, jy,jz);
   HazLetrehoz(globhazid, jx, jy,jz, 225.756989,1240.000000 ,1082.149902, 2, vetelar);
   SendClientMessage(playerid, SZIN_SZURKE, \"Ház létrehozva\");
    }
    case 3: //berendezetlen
    {
        globhazid++;
        GetPlayerPos(playerid, jx, jy,jz);
   HazLetrehoz(globhazid, jx, jy,jz,223.043991,1289.259888,1082.199951 , 1, vetelar);
   SendClientMessage(playerid, SZIN_SZURKE, \"Ház létrehozva\");
    }
    case 4:
    {
        globhazid++;
        GetPlayerPos(playerid, jx, jy,jz);
   HazLetrehoz(globhazid, jx, jy,jz,225.630997,1022.479980,1084.069946 , 7, vetelar);
   SendClientMessage(playerid, SZIN_SZURKE, \"Ház létrehozva\");
    }
    case 5:
    {
        globhazid++;
        GetPlayerPos(playerid, jx, jy,jz);
   HazLetrehoz(globhazid, jx, jy,jz,295.138977,1474.469971,1080.519897, 15, vetelar);
   SendClientMessage(playerid, SZIN_SZURKE, \"Ház létrehozva\");
    }
    case 6://berendezetlen
    {
        globhazid++;
        GetPlayerPos(playerid, jx, jy,jz);
   HazLetrehoz(globhazid, jx, jy,jz,328.493988,1480.589966,1084.449951 , 15, vetelar);
   SendClientMessage(playerid, SZIN_SZURKE, \"Ház létrehozva\");
    }
    case 7: //berendezetlen
    {
        globhazid++;
        GetPlayerPos(playerid, jx, jy,jz);
   HazLetrehoz(globhazid, jx, jy,jz,385.803986,1471.769897,1080.209961, 15, vetelar);
   SendClientMessage(playerid, SZIN_SZURKE, \"Ház létrehozva\");
    }
    case 8:
    {
        globhazid++;
        GetPlayerPos(playerid, jx, jy,jz);
   HazLetrehoz(globhazid, jx, jy,jz,   2324.419921,-1145.568359,1050.710083, 12, vetelar);
   SendClientMessage(playerid, SZIN_SZURKE, \"Ház létrehozva\");
    }
    case 9:
    {
        globhazid++;
        GetPlayerPos(playerid, jx, jy,jz);
   HazLetrehoz(globhazid, jx, jy,jz,   271.884979,306.631988,999.148437, 2, vetelar);
   SendClientMessage(playerid, SZIN_SZURKE, \"Ház létrehozva\");
    }
}
return 1;
}
public HazLetrehoz(hazid, Float:bejx, Float:bejy,Float:bejz, Float:bentx,Float:benty,Float:bentz, InteriorID, vetelar)
{
    new szoveg[50];
    format(szoveg, 50, \"Haz/%d.gent\", hazid);
if(!fexist(szoveg))
{
HazInformacio[hazid][Hazar] = vetelar;
HazInformacio[hazid][hbejx] = bejx;
HazInformacio[hazid][hbejy] = bejy;
HazInformacio[hazid][hbejz] = bejz;
HazInformacio[hazid][hbentx] = bentx;
HazInformacio[hazid][hbenty] = benty;
HazInformacio[hazid][hbentz] = bentz;
HazInformacio[hazid][HInteriorID] = InteriorID;
HazInformacio[hazid][Elado] = 1; //eladó
HazInformacio[hazid][statusz] = 1; //nyitva
//Házár, Státusz, Eladó
hazpickup[hazid] = CreatePickup(1273, 23, bejx, bejy, bejz, -1);
format(HazInformacio[hazid][TulajNick], 30, \"Állam\");
dini_Create(szoveg);
dini_Set(szoveg, \"TulajNick\", HazInformacio[hazid][TulajNick]);
dini_IntSet(szoveg, \"Hazar\", HazInformacio[hazid][Hazar]);
dini_FloatSet(szoveg, \"hbejx\", HazInformacio[hazid][hbejx]);
dini_FloatSet(szoveg, \"hbejy\", HazInformacio[hazid][hbejy]);
dini_FloatSet(szoveg, \"hbejz\", HazInformacio[hazid][hbejz]);
dini_FloatSet(szoveg, \"hbentx\", HazInformacio[hazid][hbentx]);
dini_FloatSet(szoveg, \"hbenty\", HazInformacio[hazid][hbenty]);
dini_FloatSet(szoveg, \"hbentz\", HazInformacio[hazid][hbentz]);
dini_IntSet(szoveg, \"HInteriorID\", HazInformacio[hazid][HInteriorID]);
dini_IntSet(szoveg, \"Elado\", HazInformacio[hazid][HInteriorID]);
dini_IntSet(szoveg, \"Statusz\", HazInformacio[hazid][statusz]);
 

printf(\"==============HÁZ LÉTREHOZVA!Ház ID: %d=================\",hazid);
printf(\"Tulaj nick: %s\",HazInformacio[hazid][TulajNick]);
printf(\"Házár: %d Eladó: %d Státusz: %d InteriorID %d\",HazInformacio[hazid][Hazar],HazInformacio[hazid][Elado],HazInformacio[hazid][statusz],HazInformacio[hazid][HInteriorID]);
printf(\"BejáratX: %f BejáratY: %f BejáratZ: %f ||BentX: %f BentY: %f BentZ: %f\",HazInformacio[hazid][hbejx],HazInformacio[hazid][hbejy],HazInformacio[hazid][hbejz],HazInformacio[hazid][hbentx],HazInformacio[hazid][hbenty],HazInformacio[hazid][hbentz]);
}
else
{
    format(HazInformacio[hazid][TulajNick],30 ,\"%s\",dini_Get(szoveg, \"TulajNick\"));
        HazInformacio[hazid][Hazar] = dini_Int(szoveg, \"Hazar\");
    HazInformacio[hazid][Elado] = dini_Int(szoveg, \"Elado\");
    HazInformacio[hazid][statusz] = dini_Int(szoveg, \"Statusz\");
    HazInformacio[hazid][HInteriorID] = dini_Int(szoveg, \"InteriorID\");
    HazInformacio[hazid][hbejx] = dini_Float(szoveg, \"Bejx\");
    HazInformacio[hazid][hbejy] = dini_Float(szoveg, \"Bejy\");
    HazInformacio[hazid][hbejz] = dini_Float(szoveg, \"Bejz\");
    HazInformacio[hazid][hbentx] = dini_Float(szoveg, \"Bentx\");
    HazInformacio[hazid][hbenty] = dini_Float(szoveg, \"Benty\");
    HazInformacio[hazid][hbentz] = dini_Float(szoveg, \"Bentz\");
    hazpickup[hazid] = CreatePickup(1272, 23, HazInformacio[hazid][hbejx], HazInformacio[hazid][hbejy], HazInformacio[hazid][hbejz], -1);
    printf(\"==============HÁZ BETÖLTVE!Ház ID: %d=================\",hazid);
printf(\"Tulaj nick: %s\",HazInformacio[hazid][TulajNick]);
printf(\"Házár: %d Eladó: %d Státusz: %d InteriorID %d\",HazInformacio[hazid][Hazar],HazInformacio[hazid][Elado],HazInformacio[hazid][statusz],HazInformacio[hazid][HInteriorID]);
printf(\"BejáratX: %d BejáratY: %d BejáratZ: %d ||BentX: %d BentY: %d BentZ: %d\",HazInformacio[hazid][hbejx],HazInformacio[hazid][hbejy],HazInformacio[hazid][hbejz],HazInformacio[hazid][hbentx],HazInformacio[hazid][hbenty],HazInformacio[hazid][hbentz]);
}
}
stock LekerHaz(playerid)
{
  for(new i=0; i<MAX_HAZAK; i++)
  {
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1.0,HazInformacio[hbejx] ,HazInformacio[hbejy],HazInformacio[hbejz]))
    {
      return i;
    }
  }
  return -10;
}
stock HazElment(hazid)
{
new szoveg[50];
    format(szoveg, 50, \"Haz/%d.gent\", hazid);
    dini_Set(szoveg, \"TulajNick\", HazInformacio[hazid][TulajNick]);
dini_IntSet(szoveg, \"Hazar\", HazInformacio[hazid][Hazar]);
dini_FloatSet(szoveg, \"hbejx\", HazInformacio[hazid][hbejx]);
dini_FloatSet(szoveg, \"hbejy\", HazInformacio[hazid][hbejy]);
dini_FloatSet(szoveg, \"hbejz\", HazInformacio[hazid][hbejz]);
dini_FloatSet(szoveg, \"hbentx\", HazInformacio[hazid][hbentx]);
dini_FloatSet(szoveg, \"hbenty\", HazInformacio[hazid][hbenty]);
dini_FloatSet(szoveg, \"hbentz\", HazInformacio[hazid][hbentz]);
dini_IntSet(szoveg, \"HInteriorID\", HazInformacio[hazid][HInteriorID]);
dini_IntSet(szoveg, \"Elado\", HazInformacio[hazid][HInteriorID]);
dini_IntSet(szoveg, \"Statusz\", HazInformacio[hazid][statusz]);
}
« Utoljára szerkesztve: 2013. augusztus 04. - 17:29:46 írta [DS]Acer11 »

Gentleman House System! Hiba!
« Válasz #11 Dátum: 2013. augusztus 04. - 19:42:45 »
+2 Show voters
Defináld
 
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))

 
Vagy ha ígysem megy, akkor ezzel próbáld a megnyomásnál:
 
    if(newkeys == KEY_SECONDARY_ATTACK)
    {
« Utoljára szerkesztve: 2013. augusztus 04. - 19:45:43 írta Ryan_Adam »

Nem elérhető Benceee

  • 4785
    • Profil megtekintése
Gentleman House System! Hiba!
« Válasz #12 Dátum: 2013. augusztus 04. - 20:01:05 »
+2 Show voters
Idézetet írta: Ryan_Adam date=1375638165\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"40821\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Vagy ha ígysem megy, akkor ezzel próbáld a megnyomásnál:
 
    if(newkeys == KEY_SECONDARY_ATTACK)
    {

 

Helyett
 
if(newkeys && KEY_SECONDARY_ATTACK)

Nem elérhető jana4

  • 5929
  • Ex Staff
    • Profil megtekintése
Gentleman House System! Hiba!
« Válasz #13 Dátum: 2013. augusztus 04. - 20:06:46 »
0 Show voters
if(PRESSED(KEY_SECONDARY_ATTACK)

 
Írj mögé még egy zárójelet! :)
 
if(PRESSED(KEY_SECONDARY_ATTACK))

Gentleman House System! Hiba!
« Válasz #14 Dátum: 2013. augusztus 04. - 20:17:02 »
0 Show voters
Bocs, csak hulla vagyok :D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal