Szerző Téma: GangZone bug  (Megtekintve 834 alkalommal)

GangZone bug
« Dátum: 2012. szeptember 29. - 16:08:15 »
0 Show voters
Sziasztok!
Létrehoztam egy GangZone-t, és az a baj vele, hogy miután megjelenik a játékosnak a mapon, és a játékos mozog, akkor össze-vissza ugrál vagy az egész mapon látszódik stb..
 

new zone;
zone = GangZoneCreate(2272.161621, -263.262451,1872.348144, -14.948485);
GangZoneShowForAll(zone,0x00FF00D0);

GangZone bug
« Válasz #1 Dátum: 2012. szeptember 29. - 17:03:56 »
0 Show voters
Evel nincs gond. Viszont ha bemásolnád a felette és alatta levõ kódokat lehet hogy meg tudnám csinálni.
Am mi allá raktad be ezt a kódot?

GangZone bug
« Válasz #2 Dátum: 2012. szeptember 29. - 18:07:56 »
0 Show voters
OnGameModeInit-hez raktam

GangZone bug
« Válasz #3 Dátum: 2012. szeptember 29. - 18:16:41 »
+1 Show voters
Ilyen nekem is volt anno a BF szerómon,sokáig nem sikerült rájönnöm,azt egyszer láttam egy hozzászólást kurtától,ami elméletileg megoldja a problémát(még nem teszteltem).
A megoldás:
Felcseréled a 2-2 X,Y koordinátát.
Tehát:
 
GangZoneCreate(1872.348144, -14.948485,2272.161621, -263.262451);

GangZone bug
« Válasz #4 Dátum: 2012. szeptember 29. - 19:03:58 »
0 Show voters
Nem jó :(  :-[

GangZone bug
« Válasz #5 Dátum: 2012. szeptember 29. - 19:10:29 »
+1 Show voters
Én scriptben csináltam meg a gangzonéimat.
Megcsináltam neked is úgy ahogy nekem van és nem kéne ugrálnia:
 
#include <a_samp>
#include <a_players>
#include <streamer>
new zone;
public OnFilterScriptInit()
{
zone = GangZoneCreate(2272.161621, -263.262451, 1872.348144, -14.948485);
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
GangZoneShowForAll(zone,0x00FF00D0);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
    GangZoneDestroy(zone);
    return 1;
}

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal