Tyson: törke nem ezt kérte
#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
#include <zcmd>
new Float: pos1[MAX_PLAYERS];
new Float: pos2[MAX_PLAYERS];
new Float: pos3[MAX_PLAYERS];
new pvw[MAX_PLAYERS];
new pint[MAX_PLAYERS];
new bool: pgangwarban[MAX_PLAYERS];
new pskin[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
pgangwarban[playerid] = false;
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid==2202)
{
if(response==1)
{
pgangwarban[playerid] = true;
switch(listitem)
{
case 0:
{
GetPlayerPos(playerid,pos1[playerid],pos2[playerid],pos3[playerid]);
pvw[playerid] = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
pint[playerid] = GetPlayerInterior(playerid);
SetPlayerPos(playerid,0,0,0); // Nullákat cseréld le a banda spawnolási pozíciójához
pskin[playerid] = GetPlayerSkin(playerid);
SetPlayerVirtualWorld(playerid,5);
SetPlayerColor(playerid,0xFF0000AA); // Piros szín
SetPlayerSkin(playerid,0); // A nullát cseréld le arra a skinre, amit akarsz a csapatnak
}
case 1:
{
GetPlayerPos(playerid,pos1[playerid],pos2[playerid],pos3[playerid]);
pvw[playerid] = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
pint[playerid] = GetPlayerInterior(playerid);
SetPlayerPos(playerid,0,0,0); // Nullákat cseréld le a banda spawnolási pozíciójához
pskin[playerid] = GetPlayerSkin(playerid);
SetPlayerVirtualWorld(playerid,5);
SetPlayerColor(playerid,0x33CCFFAA); // Halványkék szín
SetPlayerSkin(playerid,0); // A nullát cseréld le arra a skinre, amit akarsz a csapatnak
}
case 2:
{
GetPlayerPos(playerid,pos1[playerid],pos2[playerid],pos3[playerid]);
pvw[playerid] = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
pint[playerid] = GetPlayerInterior(playerid);
SetPlayerPos(playerid,0,0,0); // Nullákat cseréld le a banda spawnolási pozíciójához
pskin[playerid] = GetPlayerSkin(playerid);
SetPlayerVirtualWorld(playerid,5);
SetPlayerColor(playerid,0x00CC00AA); // Zöld szín
SetPlayerSkin(playerid,0); // A nullát cseréld le arra a skinre, amit akarsz a csapatnak
}
case 3:
{
if(pgangwarban[playerid] == false) return SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Nem is vagy gangwarban!\");
SetPlayerPos(playerid,pos1[playerid],pos2[playerid],pos3[playerid]);
SetPlayerInterior(playerid,pint[playerid]);
SetPlayerVirtualWorld(playerid,pvw[playerid]);
SetPlayerSkin(playerid,pskin[playerid]);
pgangwarban[playerid] = false;
}
}
}
}
return 1;
}
CMD:gangwar(playerid)
{
if(pgangwarban[playerid] == true) return ShowPlayerDialog(playerid,2202,DIALOG_STYLE_LIST,\"Válassz csapatot!\",\"Piros csapat\\nKék csapat\\nZöld csapat\\nKilépés a gangwarból\",\"OK\",\"Vissza\");
ShowPlayerDialog(playerid,2202,DIALOG_STYLE_LIST,\"Válassz csapatot!\",\"Piros csapat\\nKék csapat\\nZöld csapat\",\"OK\",\"Vissza\");
return 1;
}
Ez mûködik, de pár dolgot helyettesíts benne.
Egy paranccsal kevesebb mint amit írtál, mert a gangwar parancsnál, ha már gangwarban van, akkor felhozza neki a dialogban lehetõségként a Kilépés a gangwarból gombot is.
(valahonnan nagyon ismerõs a neved, de már nem emlékszem honnan)