Szerző Téma: Foglalt koordináta ellenörzés.  (Megtekintve 749 alkalommal)

Foglalt koordináta ellenörzés.
« Dátum: 2014. július 05. - 00:12:18 »
0 Show voters
Hali.
Azt szeretném megoldani,hogy létrehozok 10 koordinátát,és ha beírok egy parancsot,akkor a játékost az elsõ koordinátára teleportálja.Ha egy másik játékos is beírja utána,akkor õt a másodikra teleportálja.Tehát ha beírja a parancsot,de már foglalt az elsõ koordináta,akkor õt a másodikra teleportálja.Ha már a második is foglalt,akkor értelemszerûen a 4.re teleportálja.
Ez hogyan kivitelezhetõ?
Ha lehet,akkor kérnék egy mintát is,mert elég kezdõ vagyok.
Köszönöm elõre is a választ!:)
« Utoljára szerkesztve: 2014. július 05. - 04:07:41 írta £y£u. »

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Foglalt koordináta ellenörzés.
« Válasz #1 Dátum: 2014. július 05. - 00:39:06 »
0 Show voters
Én úgy csináltam, hogy létrehoztam egy változót, aminek értéke egy. Az elsõ gyereket így az 1. Helyre teszi, majd nõ eggyel a változó értéke. Ha jön a következõ emberke, akkor a változó értéke 2 lesz, a 2. Koordinátára lerakja, a változó értéke pedig eggyel nõ, kövi a 3-ra kerül, nõ, 4., stb. Remélem érthetõ. :)

Foglalt koordináta ellenörzés.
« Válasz #2 Dátum: 2014. július 05. - 01:21:19 »
0 Show voters
Légy szíves írj egy kis példát kis. :D
Nem veled akarom megíratni,csak jobban megy ha látom is.(vizuális típus vagyok :D)

Foglalt koordináta ellenörzés.
« Válasz #3 Dátum: 2014. július 09. - 02:42:54 »
+1 Show voters
csak egy egyszerû vázlat
 

new változó = 0;
if (változó == 0)
{
SetPlayerPos(playerid,elsõ koordináta);
változó ++; // vagy változó = 1;
}
if (változó == 1)
{
SetPlayerPos(playerid,második koordináta);
változó ++; // vagy változó = 2;
}
//és igy tovább
« Utoljára szerkesztve: 2014. július 09. - 02:44:44 írta bencarter007 »

Foglalt koordináta ellenörzés.
« Válasz #4 Dátum: 2014. július 09. - 14:59:48 »
0 Show voters
Kössz!:)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal