Létrehozol egy változót, ami mindenkire kiterjed, amikor pénzt adunk neki, akkor emeled a változó értékét, amikor csökken, akkor csökkented. Amikor csökkented / növeled, akkor SetPlayerMoney(playerid,valtozo[playerid]);
#include < a_samp >#undef MAX_PLAYERS#define MAX_PLAYERS 30 // szeró férõhelyenew penz[MAX_PLAYERS];public OnPlayerConnect(playerid){penz[playerid] = 0;return 0;}public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[]){if(strcmp(cmdtext,\"/pénzide\",true) == 0){ penzad(playerid,500);return 1;}if(strcmp(cmdtext,\"/pénzel\",true) == 0){ penzel(playerid,500);return 1;}return 1;}stock penzad(playerid,mani);{penz[playerid] += mani;SetPlayerMoney(playerid,penz[playerid]);return mani;}stock penzel(playerid,mani);{penz[playerid] -= mani;SetPlayerMoney(playerid,penz[playerid]);return mani;}
#include < a_samp >#undef MAX_PLAYERS#define MAX_PLAYERS 30 // szeró férõhelyenew penz[MAX_PLAYERS];public OnPlayerConnect(playerid){penz[playerid] = 0;return 0;}public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[]){if(strcmp(cmdtext,\"/pénzide\",true) == 0){ penzad(playerid,500);return 1;}if(strcmp(cmdtext,\"/pénzel\",true) == 0){ penzel(playerid,500);return 1;}return 1;}stock penzad(playerid,mani){penz[playerid] += mani;SetPlayerMoney(playerid,penz[playerid]);}stock penzel(playerid,mani){penz[playerid] -= mani;SetPlayerMoney(playerid,penz[playerid]);}