Szerző Téma: Félautomata kapu  (Megtekintve 1478 alkalommal)

Félautomata kapu
« Dátum: 2011. október 05. - 20:44:35 »
0 Show voters
Hello hol talállok leíarást? régen volt de most nem talállom :(
esetleg valaki tudna szkriptet? Leírás is jó lenne.
A Lényeg hogy automatikusan csukódjon

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
Félautomata kapu
« Válasz #1 Dátum: 2011. október 05. - 20:47:01 »
0 Show voters

Nem elérhető Epsilon

  • 1854
    • Profil megtekintése
Félautomata kapu
« Válasz #2 Dátum: 2011. október 05. - 20:47:46 »
0 Show voters
Olvass leírást magáról az objektummozgatásról, majd ezt követõen az idõzitõkrõl.
Mindkét témában találsz leírást a \'Leírások és Útmutatók\' fórumrészben.

Félautomata kapu
« Válasz #3 Dátum: 2011. október 05. - 21:02:11 »
0 Show voters
Idézetet írta: Epsilon date=1317840466\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"12259\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Olvass leírást magáról az objektummozgatásról, majd ezt követõen az idõzitõkrõl.
Mindkét témában találsz leírást a \'Leírások és Útmutatók\' fórumrészben.
 
Magáról a mozgatással nincs bajom :) Csak ezt nem vágtam :)
 
> link=topic=16274.msg182925#msg182925 date=1317840421]
http://sampforum.hu/index.php?topic=10779.msg121647#msg121647
 
[/quote]
Ez full automata. De megpróbálkozom ezzel is :) Bár nemtom h ezt Gteam-el lehet e szabályozni hogy csak 1 bizonyos teamnek nyissa de elvileg lehet :D

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. október 05. - 21:09:46 )

o.O Help
 

(10344) : warning 203: symbol is never used: \"px\"
(10344) : warning 203: symbol is never used: \"py\"
(10344) : warning 203: symbol is never used: \"pz\"
(516) : error 021: symbol already defined: \"IsPlayerInRangeOfPoint\"
(518) : error 021: symbol already defined: \"GetPlayerPos\"
(519) : error 010: invalid function or declaration

 
A px py pz-t is átkell irni a koordira?
« Utoljára szerkesztve: 2011. október 05. - 21:09:46 írta Mangoo »

Nem elérhető scripter01

  • 1035
  • Ex Moderálisan Globális
    • Profil megtekintése
Félautomata kapu
« Válasz #4 Dátum: 2011. október 06. - 11:12:47 »
0 Show voters
Nem csak vedd ki a p-t vagy defináld be! Am nem tudom mi lehet a baj soha nem volt nekem iylen h a PL:py vagy a px errorozott volna!
Próbáld meg amit mondtam! :D

Nem elérhető JackBronson

  • 1499
  • ??
    • Profil megtekintése
Félautomata kapu
« Válasz #5 Dátum: 2011. október 06. - 15:48:19 »
0 Show voters
Mivel ilyen gyerek tese lehetsz .mivel bele raktad ezt.
[pawn]stock IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, Float:radius, Float:X, Float:Y, Float:Z){
    new Float:px,Float:py,Float:pz;
    GetPlayerPos(playerid,px,py,pz);
    return ( ( ((px-X)*(px-X))+((py-Y)*(py-Y))+((pz-Z)*(pz-Z)) ) >= radius*radius );
}[/pawn]
Amit csak akkor kell belerakni ha 0.3a ALATT van.
Ha nincs vagyis 0.3a FELETT van akkor az nem kell oda.
[mod][ pawn ] [ /pawn ][/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2011. október 06. - 15:49:42 írta Sheet »

Félautomata kapu
« Válasz #6 Dátum: 2011. október 08. - 13:43:13 »
0 Show voters
Köszi mûködik
még 1 kérdés.
A Gteames cuccot hova kell tenni? tudod hogy csak bizonyos teameknek nyíljon ki.
Mert én próbáltam többféle képp is de errorozott. Valaki megmondaná?

Félautomata kapu
« Válasz #7 Dátum: 2011. október 08. - 14:07:24 »
0 Show voters
Ha beilleszted azt ami nálad nyitja a kaput, megmondom hova kell (mert nemtom hogy hogy csináltad).
Például ha paranccsal nyitod akk a parancsot másold, ha teljesen automata kapu akkor azt másold amit saját callback-hez vagy onplayerupdate-hez írtál.

Félautomata kapu
« Válasz #8 Dátum: 2011. október 08. - 14:12:24 »
0 Show voters
[pawn]
forward ajtotimer(); // prototípus
public ajtotimer(){
    new bool:nyissuk = false; // egy helyi változó
    for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){ // minden játékost ellenõrzünk
        if(!IsPlayerConnected(i)) continue; // ha nincs ilyen játékos, ugrunk a következõre
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 7.5, 2347.1774902344, 2723.35546875, 12.218705177307)){
      nyissuk=true; // ha 7.5 egységen belül van, legyen kinyitva neki - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval
            break; // ha egy játékos a közelben van, nem nézünk tovább, hanem nyitunk
        }
    }
    if(nyissuk)
        MoveObject(katona, 2347.1767578125, 2723.35546875, 6.1437206268311, 2.5); // ha van játékos a közelben lassan áthelyezzük az objektumot - \"kinyissuk\" - az értékeket itt a nyitott állapotéval helyettesítsük be
    else
        MoveObject(katona, 2347.1774902344, 2723.35546875, 12.218705177307, 2.5); // ha nincs játékos a közelben, becsukjuk - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval
}[/pawn]

Félautomata kapu
« Válasz #9 Dátum: 2011. október 08. - 16:00:21 »
0 Show voters
Ezt:
[pawn]if(!IsPlayerConnected(i)) continue; // ha nincs ilyen játékos, ugrunk a következõre[/pawn]
írd át erre:
[pawn]if(!IsPlayerConnected(i) || gTeam[playerid] != team) continue; // ha nincs ilyen játékos, ugrunk a következõre[/pawn]
persze a(z) \"!= team \" helyére a csapatot írd pl...  \"!= 3\"

Félautomata kapu
« Válasz #10 Dátum: 2011. október 08. - 16:13:26 »
0 Show voters

(1040) : error 017: undefined symbol \"playerid\"

Félautomata kapu
« Válasz #11 Dátum: 2011. október 08. - 16:40:12 »
0 Show voters
[pawn]if(!IsPlayerConnected(i) || gTeam != team) continue; // ha nincs ilyen játékos, ugrunk a következõre[/pawn]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal