[pawn]
forward ajtotimer(); // prototípus
public ajtotimer(){
new bool:nyissuk = false; // egy helyi változó
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){ // minden játékost ellenõrzünk
if(!IsPlayerConnected(i)) continue; // ha nincs ilyen játékos, ugrunk a következõre
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 7.5, 2347.1774902344, 2723.35546875, 12.218705177307)){
nyissuk=true; // ha 7.5 egységen belül van, legyen kinyitva neki - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval
break; // ha egy játékos a közelben van, nem nézünk tovább, hanem nyitunk
}
}
if(nyissuk)
MoveObject(katona, 2347.1767578125, 2723.35546875, 6.1437206268311, 2.5); // ha van játékos a közelben lassan áthelyezzük az objektumot - \"kinyissuk\" - az értékeket itt a nyitott állapotéval helyettesítsük be
else
MoveObject(katona, 2347.1774902344, 2723.35546875, 12.218705177307, 2.5); // ha nincs játékos a közelben, becsukjuk - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval
}[/pawn]