Szerző Téma: Egérkurzor előhozatala parancsbeírásával?  (Megtekintve 691 alkalommal)

Egérkurzor előhozatala parancsbeírásával?
« Dátum: 2016. Március 24. - 00:55:02 »
0
Sziasztok csináltam egy kocsikulcs panelt textdrawból arra lennék kíváncsi hogy megoldható-e hogyha beírom a parancsot amivel előjön a textdraw előhozza az egérkurzort is hogy kattintással lehessen kezelni?
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/160324/sa-mp-005_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]

Nem elérhető RIP

Egérkurzor előhozatala parancsbeírásával?
« Válasz #1 Dátum: 2016. Március 24. - 01:03:51 »
0
Szia, megoldható a parancshoz ahol showolod a TD-ket ezt írd be
 
SelectTextDraw(playerid, 0x33CCFF55);

 
A színkódöt tetszés szerint állíthatod az azt a célt szolgálja, hogy milyen színűen jelölje ki mikor csak ráviszi az egeret
Amikor elszeretnéd tüntetni az egeret akkor ezt kell betenned
 
CancelSelectTextDraw(playerid);

 
Ahhoz, hogy kattinthatós legyen a TD ezt kell a TD-hez beírnod
 
TextDrawSetSelectable(TextDrawnev, 1);

 
A \"TextDrawnev\" helyére a TextDraw nevét írd be amit megadtál.
Azt tudod, hogy hogyan érd el, azt hogy ha rákattint akkor történjen valami?
« Utoljára szerkesztve: 2016. Március 24. - 01:08:54 írta RIP »

Egérkurzor előhozatala parancsbeírásával?
« Válasz #2 Dátum: 2016. Március 24. - 11:09:49 »
0
Óóó hogy ez az :D ezeket nem tudtam hogy mire jó köszönöm szépen!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal