Szerző Téma: Dm be ne lehessen parncsot használni  (Megtekintve 1787 alkalommal)

Nem elérhető red98

Dm be ne lehessen parncsot használni
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 14:36:23 »
0 Show voters
Hy
Ebbe hogy tudom azt belépítei hogy a játékos ne tudjon parancsot használni? Se teleportálni se semmilyen parancsot, s írja ki neki :dm be vagy ilyenkor nem használhatsz parancsot.
 
// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
new bool:DM[MAX_PLAYERS];
public OnGameModeInit()
{
// Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
SetGameModeText(\"Blank Script\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    DM[playerid] = false;
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    DM[playerid] = false;
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/dm\") == 0 )
{
    if(DM[playerid] == true) return SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"DM zónában vagy ! Eloször /exitdm\"); // Lekérdezzük hogy DM zónában van-e vagy nincs
    ResetPlayerWeapons(playerid); // meglévo fegyvereit elvesszük
    GivePlayerWeapon(playerid,32,1000); // Adunk neki fegyvert
    SetPlayerArmour(playerid, 100); // Adunk neki páncélt
    SetPlayerPos(playerid,2782.3257,-2019.7649,13.5620); // Teleport koordinátája ( ide teleportálja )
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA,\"Csatlakoztál a DM-hez! Kilépéshez: /exitdm\"); // Ki írunk neki egy \'infó\' szöveget
    DM[playerid] = true; // beállítjuk a DM változót, hogy True ( igaz ) értéket mutasson.
    return 1; // Visszatérés
}
if(strcmp(cmdtext, \"/exitdm\") == 0)
{
    if(DM[playerid] == false) return SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"Nem vagy DM zónában!\");
    DM[playerid] = false; // Ha a játékos sikeresen kilépet akkor false ( hamis ) értéket kap
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA,\"Sikeresen kiléptél a DM zónából!\"); // Ha kilépett a DM zónából akkor küldünk neki üzenetet
    ResetPlayerWeapons(playerid); // Elvesszük a fegyvereit.
    return 1; // Visszatérés
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}

 
Ezt elvileg a OnPlayerCommandText tetejére kellene de nem tudom beépíteni megcsinálná vki?:D
 
    if(DM[playerid]>true&& strcmp(cmdtext, \"/kill\", true)&& strcmp(cmdtext, \"/weapons\", true)&& strcmp(cmdtext, \"/bomb\", true) && strcmp(cmdtext, \"/exitdm\", true) != 0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"[HIBA] DM zónába vagy, itt csak ezeket a parancskoat használhatod: /exitdm, /kill, /weapons /bomb\"); // ide meg írjuk azokat a parancsokat amiker használhat dm be
     
« Utoljára szerkesztve: 2012. augusztus 09. - 15:07:19 írta red98 »

Dm be ne lehessen parncsot használni
« Válasz #1 Dátum: 2012. augusztus 09. - 15:31:54 »
+1 Show voters
Csinallsz egy valtozot.
 

new DMArena[MAX_PLAYERS];

 
OnPlayerConnect ala:
 
DMArena[playerid] = 0;

 
ha el teleportal a dm re
 

DMArena[playerid] = 1;

 
A parancs utani elso sorba pedig
 

if(DMArena[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem teleportalhatsz dm kozben);
« Utoljára szerkesztve: 2012. augusztus 09. - 19:44:51 írta xSkillZ7x »

Nem elérhető red98

Dm be ne lehessen parncsot használni
« Válasz #2 Dátum: 2012. augusztus 09. - 16:07:09 »
0 Show voters
Idézetet írta: xSkillZ7x date=1344519114\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25837\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Csinallsz egy valtozot.
 

new DMArena[MAX_PLAYERS];

 
OnPlayerConnect ala:
 
DMArena[playerid] = 0;

 
ha el teleportal a dm re
 

DMArena[playerid] = 0;

 
A parancs utani elso sorba pedig
 

if(DMArena[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem teleportalhatsz dm kozben);

 

ez már benne van csak másképpen

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. augusztus 09. - 16:59:58 )

pls valaki help me
« Utoljára szerkesztve: 2012. augusztus 09. - 16:59:58 írta red98 »

Dm be ne lehessen parncsot használni
« Válasz #3 Dátum: 2012. augusztus 09. - 17:17:52 »
+1 Show voters
használj hozzá IsPlayerInDm fügvényt :D

Nem elérhető red98

Dm be ne lehessen parncsot használni
« Válasz #4 Dátum: 2012. augusztus 09. - 17:19:56 »
0 Show voters
De nem értek hozzá kértem valamit hogy azt a cuuctok illesztétek be a parancsok felé úgy hogy ne legyen erroros...:S
Olyan nehéz..:D

Dm be ne lehessen parncsot használni
« Válasz #5 Dátum: 2012. augusztus 09. - 17:21:26 »
+1 Show voters
megcsinálom akkor várj!

Nem elérhető red98

Dm be ne lehessen parncsot használni
« Válasz #6 Dátum: 2012. augusztus 09. - 18:39:34 »
0 Show voters
Vki help?:D

Nem elérhető Benceee

  • 4785
    • Profil megtekintése
Dm be ne lehessen parncsot használni
« Válasz #7 Dátum: 2012. augusztus 09. - 18:40:25 »
+1 Show voters
Idézetet írta: xSkillZ7x date=1344519114\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25837\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Csinallsz egy valtozot.
 

new DMArena[MAX_PLAYERS];

 
OnPlayerConnect ala:
 
DMArena[playerid] = 0;

 
ha el teleportal a dm re
 

DMArena[playerid] = 0;

 
A parancs utani elso sorba pedig
 

if(DMArena[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem teleportalhatsz dm kozben);

 

Itt a megoldás. Miért nem jó?

Dm be ne lehessen parncsot használni
« Válasz #8 Dátum: 2012. augusztus 09. - 19:45:50 »
+1 Show voters
Idézetet írta: xSkillZ7x date=1344519114\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25837\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Csinallsz egy valtozot.
 

new DMArena[MAX_PLAYERS];

 
OnPlayerConnect ala:
 
DMArena[playerid] = 0;

 
ha el teleportal a dm re
 

DMArena[playerid] = 0;

 
A parancs utani elso sorba pedig
 

if(DMArena[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem teleportalhatsz dm kozben);

 

itt volt egy kis hibam.Bocsass meg a masodik DMArenap[playerid] = 0; az 1 kell hogy legyen,
azaz a teleport ala DMArena[playerid] = 1;

Nem elérhető red98

Dm be ne lehessen parncsot használni
« Válasz #9 Dátum: 2012. augusztus 09. - 20:37:02 »
0 Show voters
// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
new bool:DM[MAX_PLAYERS];
new DMArena[MAX_PLAYERS];
 
 
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    DM[playerid] = false;
    DMArena[playerid] = 0;
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    DM[playerid] = false;
    return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/dm\") == 0 )
{
    if(DMArena[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem teleportalhatsz dm kozben);
        DMArena[playerid] = 1;
        if(DM[playerid] == true) return SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"DM zónában vagy ! Eloször /exitdm\"); // Lekérdezzük hogy DM zónában van-e vagy nincs
    ResetPlayerWeapons(playerid); // meglévo fegyvereit elvesszük
    GivePlayerWeapon(playerid,32,1000); // Adunk neki fegyvert
    SetPlayerArmour(playerid, 100); // Adunk neki páncélt
    SetPlayerPos(playerid,2782.3257,-2019.7649,13.5620); // Teleport koordinátája ( ide teleportálja )
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA,\"Csatlakoztál a DM-hez! Kilépéshez: /exitdm\"); // Ki írunk neki egy \'infó\' szöveget
    DM[playerid] = true; // beállítjuk a DM változót, hogy True ( igaz ) értéket mutasson.
    SetPlayerVirtualWorld(playerid,DM[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
    return 1; // Visszatérés
}
    if(strcmp(cmdtext, \"/exitdm\") == 0)
    {
    if(DM[playerid] == false) return SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"Nem vagy DM zónában!\");
    DM[playerid] = false; // Ha a játékos sikeresen kilépet akkor false ( hamis ) értéket kap
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA,\"Sikeresen kiléptél a DM zónából!\"); // Ha kilépett a DM zónából akkor küldünk neki üzenetet
    ResetPlayerWeapons(playerid); // Elvesszük a fegyvereit.
    return 1; // Visszatérés
}
return 0;
}
 

 

D:\\Server  Biz másolplás\\filterscripts\\hhh.pwn(65) : error 037: invalid string (possibly non-terminated string)
D:\\Server  Biz másolplás\\filterscripts\\hhh.pwn(65) : error 017: undefined symbol \"Nem\"
D:\\Server  Biz másolplás\\filterscripts\\hhh.pwn(65) : error 017: undefined symbol \"teleportalhatsz\"
D:\\Server  Biz másolplás\\filterscripts\\hhh.pwn(65) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
4 Errors.

 
amit xSkillZ7x mondott ugye abba semilyen parancsot nem lehet használni csak /exitdm?:P

Nem elérhető Benceee

  • 4785
    • Profil megtekintése
Dm be ne lehessen parncsot használni
« Válasz #10 Dátum: 2012. augusztus 09. - 20:40:13 »
+1 Show voters
// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
new bool:DM[MAX_PLAYERS];
new DMArena[MAX_PLAYERS];
 
 
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    DM[playerid] = false;
    DMArena[playerid] = 0;
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    DM[playerid] = false;
    return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/dm\") == 0 )
{
    if(DMArena[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem teleportalhatsz dm kozben\");
        DMArena[playerid] = 1;
        if(DM[playerid] == true) return SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"DM zónában vagy ! Eloször /exitdm\"); // Lekérdezzük hogy DM zónában van-e vagy nincs
    ResetPlayerWeapons(playerid); // meglévo fegyvereit elvesszük
    GivePlayerWeapon(playerid,32,1000); // Adunk neki fegyvert
    SetPlayerArmour(playerid, 100); // Adunk neki páncélt
    SetPlayerPos(playerid,2782.3257,-2019.7649,13.5620); // Teleport koordinátája ( ide teleportálja )
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA,\"Csatlakoztál a DM-hez! Kilépéshez: /exitdm\"); // Ki írunk neki egy \'infó\' szöveget
    DM[playerid] = true; // beállítjuk a DM változót, hogy True ( igaz ) értéket mutasson.
    SetPlayerVirtualWorld(playerid,DM[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
    return 1; // Visszatérés
}
    if(strcmp(cmdtext, \"/exitdm\") == 0)
    {
    if(DM[playerid] == false) return SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"Nem vagy DM zónában!\");
    DM[playerid] = false; // Ha a játékos sikeresen kilépet akkor false ( hamis ) értéket kap
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA,\"Sikeresen kiléptél a DM zónából!\"); // Ha kilépett a DM zónából akkor küldünk neki üzenetet
    ResetPlayerWeapons(playerid); // Elvesszük a fegyvereit.
    return 1; // Visszatérés
}
return 0;
}
 

Nem elérhető red98

Dm be ne lehessen parncsot használni
« Válasz #11 Dátum: 2012. augusztus 09. - 20:46:42 »
0 Show voters
Ugyanúgy használhatok teleportokat és parancsokat...

Nem elérhető Benceee

  • 4785
    • Profil megtekintése
Dm be ne lehessen parncsot használni
« Válasz #12 Dátum: 2012. augusztus 09. - 20:47:43 »
+1 Show voters
Minden parancsodba tedd bele:
 
if(DMArena[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem teleportalhatsz dm kozben\");

Dm be ne lehessen parncsot használni
« Válasz #13 Dátum: 2012. augusztus 09. - 21:33:01 »
+1 Show voters
Nah figyelj ide red98.
El mondom neked rendesen.
Szoval.Script elejere:
 
new DMArena[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid) { //ha van onplayerconnect csak az DMArena[playerid] = 1 et rakd be alla
    DMArena[playerid] = 1;
    return 1;
}
if ( !strcmp( cmdtext, \"/dm1\" ) )
    {
    if ( DMArena[playerid] == 1 ) return SendClientMessage( playerid, VOROS, \"DM kozben nem lehet .Eloszor /exitdm!\");
   
    DMArena[playerid] = 1;
    ResetPlayerWeapons(playerid);
    SetPlayerPos(playerid, -1468.9622,1490.6605,8.2578);
    GivePlayerWeapon(playerid, 24 ,500);
    SetPlayerHealth(playerid,100);
    SetPlayerArmour(playerid,100);
    return 1;
    }

 
Minden parancsod ala igy ird pl:
 

if(!strcmp(cmdtext, \"/zene\", true))
    {
    if(DMArena[playerid] == 1) return SendClienMessage(playerid, KEK, \"DM kozben nem lehet\");
    ShowPlayerDialog(playerid,ZENE_DIALOG,DIALOG_STYLE_LIST,\"Zene Lista\",\"zene1\\nzene2\",\"Valaszt\", \"Vissza\");
    return 1;
}

 
ExitDm pedig igy legyen:
 

if ( !strcmp( cmdtext, \"/exitdm\" ))
    {
    if (DMArena[playerid] == 0) return SendClientMessage( playerid, KSE_VOROS, \"Nem vagy DM zónában!?\");
    DMArena[playerid] = 0;
    ResetPlayerWeapons(playerid);
    SendClientMessage( playerid, ZOLD, \"Kiléptél a DM -bol!\" );
    SpawnPlayer(playerid);
    return 1;
    }

Nem elérhető red98

Dm be ne lehessen parncsot használni
« Válasz #14 Dátum: 2012. augusztus 10. - 09:23:05 »
0 Show voters
>.<
 
// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
new DMArena[MAX_PLAYERS];
 
 
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
new DMArena[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid) { //ha van onplayerconnect csak az DMArena[playerid] = 1 et rakd be alla
    DMArena[playerid] = 1;
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    DM[playerid] = false;
    return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(!strcmp(cmdtext, \"/dm\", true))
    {
    if(DMArena[playerid] == 1) return SendClienMessage(playerid, KEK, \"DM kozben nem lehet\");
    ResetPlayerWeapons(playerid); // meglévo fegyvereit elvesszük
    GivePlayerWeapon(playerid,32,1000); // Adunk neki fegyvert
    SetPlayerArmour(playerid, 100); // Adunk neki páncélt
    SetPlayerPos(playerid,2782.3257,-2019.7649,13.5620); // Teleport koordinátája ( ide teleportálja )
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA,\"Csatlakoztál a DM-hez! Kilépéshez: /exitdm\"); // Ki írunk neki egy \'infó\' szöveget
    DM[playerid] = true; // beállítjuk a DM változót, hogy True ( igaz ) értéket mutasson.
    SetPlayerVirtualWorld(playerid,DM[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
    return 1; // Visszatérés
}
if ( !strcmp( cmdtext, \"/exitdm\" ))
    {
    if (DMArena[playerid] == 0) return SendClientMessage( playerid, KSE_VOROS, \"Nem vagy DM zónában!?\");
    DMArena[playerid] = 0;
    ResetPlayerWeapons(playerid);
    SendClientMessage( playerid, ZOLD, \"Kiléptél a DM -bol!\" );
    SpawnPlayer(playerid);
    return 1;
    }
return 0;
}
D:\\Server  Biz másolplás\\filterscripts\\hhh.pwn(46) : error 021: symbol already defined: \"DMArena\"
D:\\Server  Biz másolplás\\filterscripts\\hhh.pwn(55) : error 017: undefined symbol \"DM\"
D:\\Server  Biz másolplás\\filterscripts\\hhh.pwn(55) : warning 215: expression has no effect
D:\\Server  Biz másolplás\\filterscripts\\hhh.pwn(55) : error 001: expected token: \";\", but found \"]\"
D:\\Server  Biz másolplás\\filterscripts\\hhh.pwn(55) : error 029: invalid expression, assumed zero
D:\\Server  Biz másolplás\\filterscripts\\hhh.pwn(55) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
5 Errors.

 

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal