Szerző Téma: DCMD  (Megtekintve 574 alkalommal)

DCMD
« Dátum: 2013. július 10. - 14:25:54 »
0 Show voters
Üdv.
Lenne egy olyan kérdésem, hogy mivel tudok dcmd-ben a parancsból karakterláncot lekérni?
Marta ha azt írom például, hogy
if(strval(tmp) == \"valami\")

 azt nem fogadja el :/

DCMD
« Válasz #1 Dátum: 2013. július 10. - 14:47:22 »
0 Show voters
strval = stringbõl számot csinál.. ebbõl neked soha nem lesz \"valami\"
params egy string, amit a parancs után írsz be.. például /valami 2 32 az
ebbõl a /valami a parancs, a 2 32 az a params
ezt tudod bontani split, vagy sscanf segítségével, mint ZCMD esetén.

DCMD
« Válasz #2 Dátum: 2013. július 10. - 15:38:36 »
0 Show voters
A problémámat megoldottam :)
Most olyan gondom van, hogyha egy dcmd-s parancsba textdrawot rakok, akkor azt írja ki a parancsra, hogy UNKNOWN COMMAND, vagy semmit sem csinál :/
Ha a textdrawot rakok FS-be az Init-hez akkor sem jelenik meg :/
 
new Text:Map;
Map = TextDrawCreate(25.0, 323.0, \"samaps:map\"); // LIB:image
TextDrawFont(Map, 4); // Font 4 to show the textures (and not text)
TextDrawTextSize(Map, 120.0, 100.0); // Size, X 120, Y 100, It\'s the texture size
TextDrawUseBox(Map, 1); // Add it if you want...
« Utoljára szerkesztve: 2013. július 10. - 21:57:41 írta anorennia »

xD1999

  • Vendég
DCMD
« Válasz #3 Dátum: 2013. július 11. - 10:13:24 »
0 Show voters
fs be csak akkor fogja ha az fs elején
#define FILTERSCRIPT

Nem elérhető Benceee

  • 4785
    • Profil megtekintése
DCMD
« Válasz #4 Dátum: 2013. július 11. - 10:24:14 »
0 Show voters
Idézetet írta: xD1999 date=1373530404\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"39525\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
fs be csak akkor fogja ha az fs elején
#define FILTERSCRIPT
 
Az az alap new.pwnbe van, hogy modot is tudjon belõle csinálni mindenki, és scriptet is. Ha nem a new.pwnt használod, akkor fölösleges alkalmazni, sõt ha azt használod is, ki lehet szedni. A new.pwn-ben arra szolgál, hogy bele van téve az OnFilterScriptInit és az OnGameModeInit. A #define FILTERSCRIPT-tel ezt állítod, hogy melyiket vegye figyelembe, mert egy filterscriptben nem lehet OnGameModeInit.


Valahol megjeleníted a textdrawot? Mert sehol nem látom, hogy benne lenne a TextDrawShowForPlayer függvény.
« Utoljára szerkesztve: 2013. július 11. - 10:33:10 írta Benceee »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal