Szerző Téma: CT & T  (Megtekintve 784 alkalommal)

Nem elérhető ÐaRk

CT & T
« Dátum: 2012. március 11. - 13:52:28 »
0 Show voters
Sziasztok hogy tudom azt megcsinálni hogy Vannak Skkinek és 3 ilyen 3 olyan..
Nah Pl   Mint a cs-be  van Counter Terrorist meg Terrorist..   
És nekem ugy kéne hogy vannak skinek 3 Terrorist és fölé legyen irva hogy terrorista a másik 3 meg counter és fölé Counter Legyen irva és ha Terroristra megyek akkor autamatikusan a játékos neve elé egy \"[T] és a név ezesetben [T]DaRk \"  ha meg CT-stre megy akkor meg \"[CT]DaRk\"
Elõre is köszönöm de tom hogy nagy kérés!

Nem elérhető CANNONN

  • 2139
    • Profil megtekintése
CT & T
« Válasz #1 Dátum: 2012. március 11. - 14:49:52 »
+1 Show voters

public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
new nev[MAX_PLAYER_NAME], string[22];
switch (classid)
{
case:1
{
GameTextForPlayer(playerid, \"Terrorista\", 3000, 3);
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(string, sizeof(string),\"[T]%s\");
SetPlayerName(playerid, string);
}
case:2
{
GameTextForPlayer(playerid, \"Terrorista\", 3000, 3);
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(string, sizeof(string),\"[T]%s\");
SetPlayerName(playerid, string);
}
case:3
{
GameTextForPlayer(playerid, \"Terrorista\", 3000, 3);
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(string, sizeof(string),\"[T]%s\");
SetPlayerName(playerid, string);
}
case:4
{
GameTextForPlayer(playerid, \"Counter\", 3000, 3);
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(string, sizeof(string),\"[CT]%s\");
SetPlayerName(playerid, string);
}
case:5
{
GameTextForPlayer(playerid, \"Counter\", 3000, 3);
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(string, sizeof(string),\"[CT]%s\");
SetPlayerName(playerid, string);
}
case:6
{
GameTextForPlayer(playerid, \"Counter\", 3000, 3);
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(string, sizeof(string),\"[CT]%s\");
SetPlayerName(playerid, string);
}
}
return 1;
}
public OnGameModeInit()
{
        AddPlayerClass(skinid, x, y, z, forgás, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer); // Terrorista
        AddPlayerClass(skinid, x, y, z, forgás, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer); // Terrorista
        AddPlayerClass(skinid, x, y, z, forgás, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer); // Terrorista
        AddPlayerClass(skinid, x, y, z, forgás, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer); // CTerrorista
        AddPlayerClass(skinid, x, y, z, forgás, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer); // CTerrorista
        AddPlayerClass(skinid, x, y, z, forgás, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer); // CTerrorista
return 1;
}

Nem elérhető ÐaRk

CT & T
« Válasz #2 Dátum: 2012. március 11. - 15:23:32 »
0 Show voters
Köszi Zárok

CT & T
« Válasz #3 Dátum: 2012. március 11. - 15:38:55 »
0 Show voters
Látom lezártad de azért írtam egy változatot és kihasználom moderátori jogom így tudok írni hozzá.  :D
 
#include <a_samp>
new
gTeam[MAX_PLAYERS];
enum
{
TERRORISTA,
COUNTER
};
public
OnGameModeInit()
{
AddPlayerClass(skinid, x, y, z, forgás, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer); // Terrorista --   0
AddPlayerClass(skinid, x, y, z, forgás, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer); // Terrorista --   1
AddPlayerClass(skinid, x, y, z, forgás, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer); // Terrorista --   2
AddPlayerClass(skinid, x, y, z, forgás, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer); // CTerrorista --   3
AddPlayerClass(skinid, x, y, z, forgás, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer); // CTerrorista --   4
AddPlayerClass(skinid, x, y, z, forgás, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer); // CTerrorista --   5
return 1;
}
public
OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1;
switch (classid)
{
case 0..2:
{
   gTeam[playerid] = TERRORISTA;  // Játékoshoz társított kifejezés (érték) hogy meglehessen állapítani melyik csapat közül választott
   GameTextForPlayer(playerid, \"Terrorista\", 3000, 3);
}
case 3..5:
{
   gTeam[playerid] = COUNTER;
   GameTextForPlayer(playerid, \"Counter\", 3000, 3);
}
}
return 1;
}
public
OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1;
new
nev[MAX_PLAYER_NAME],
string[22];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); // Játékosnév lekérése
if(gTeam[playerid] == TERRORISTA) // Ha a játékos által kiválasztott skin 0 1 2 tehát TERRORISTA skin (a tárolt kifejezés(érték) használata)
{
format(string, sizeof(string), \"[T]%s\");
SetPlayerName(playerid, string);
}
else if(gTeam[playerid] == COUNTER)// Ha a játékos által kiválasztott skin 3 4 5 tehát COUNTER skin
{
format(string, sizeof(string), \"[CT]%s\");
SetPlayerName(playerid, string);
}
return 1;
}

 
Tesztelve nem volt.
Edit:
Ennek is van egy gondja, ha csapatot akarsz váltani akkor a név változtatással gondok vannak.
Megoldásként tárolni kellene a játékos nevét mikor csatlakozik a szerverre és azt felhasználni mikor megváltoztatásra kerül a neve (elé kerül a [C] vagy [T]).
« Utoljára szerkesztve: 2012. március 11. - 18:17:03 írta ɐʞzssǝlosz »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal