gMunka[playerid] = SZERELO
Az AddStaticVehicle helyett CreateVehicle és jó is lesz.
Az AddStaticVehicle helyett CreateVehicle és jó is lesz. Te mirõl is beszélsz? [/quote]Csak arról, hogy az AddStaticVehicle visszatérési értéke 1 vagy 0, nem a jármû azonosítószáma. Úttisztítónál próbáld meg a cikulusban sizeof(Sz) helyett sizeof(Ut)-vel!
Csak arról, hogy az AddStaticVehicle visszatérési értéke 1 vagy 0, nem a jármû azonosítószáma.
Returns The vehicle ID of the vehicle created.[/quote]http://wiki.sa-mp.com/wiki/AddStaticVehicle@dexiHogy lehet így átírni amit feljebb postolok ennyire rosszra miért kell a return 1; -et kivenni belõle?És átrakni máshova, az azért van ott mert pont akkor igaz az összes feltétel a játékos nem tagja a SZERELO teamnek és olyan jármûvet próbál használni amit neki nem szabad. ezért kiszedjük a jármûbõl elküldünk egy üzenetet neki és return 1; -el kilépünk a további ciklusból/feltétel vizsgálatokból mert nincs rá szükség.[pawn]public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate){if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER){ new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); if(gMunka[playerid] != SZERELO) { for(new i; i < sizeof(Sz); i++) { if(vehicleid == Sz) { SendClientMessage(playerid, RED, \"Nem vagy szerelõ!\"); RemovePlayerFromVehicle(playerid); return 1; } } } if(gMunka[playerid] != CLEANER) { for(new i; i < sizeof(Ut); i++) { if(vehicleid == Ut) { SendClientMessage(playerid, RED, \"Nem vagy út tisztító!\"); RemovePlayerFromVehicle(playerid); return 1; } } }}return 1;}[/pawn]
Bocs a téves infóért, gondoltam ez is azon az elven alapul mint az AddStaticPickup.Egyébként a ciklusban feltétlen szükséges az 1-es visszatérési érték ha a callback alapból 1-re tér vissza?
Fúú most editeltem elõzõ hsz-em. Eddig azt hittem ciklusban csak a break és a continue használható.