Szerző Téma: Connectelek be jön az anim  (Megtekintve 1021 alkalommal)

Nem elérhető Mokus

  • 608
    • Profil megtekintése
Connectelek be jön az anim
« Dátum: 2012. szeptember 21. - 12:42:55 »
0 Show voters
Sziasztok.Flash mutatta hogy kell csinálni ha ennyi alá csökken az életed ki jöjjön az anim.
De amikor fel connectelek lépek kettõt be jön az anim és 100 az életem
Mit rontottunk el?
 
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(GetPlayerHealth(playerid) < 20)
    {
    ApplyAnimation(playerid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
    return 1;
}
return 1;
}

Connectelek be jön az anim
« Válasz #1 Dátum: 2012. szeptember 21. - 13:05:12 »
0 Show voters

public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(GetPlayerHealth(playerid) < 20 && GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_WASTED)
{
    ApplyAnimation(playerid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
}
return 1;
}

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Connectelek be jön az anim
« Válasz #2 Dátum: 2012. szeptember 21. - 13:07:27 »
0 Show voters
OnPlayerSpawn alá szerintem hogy ClearAnimations(playerid);
E: vagy: if(GetPlayerHealth(playerid) < 20 && GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_WASTED) return ApplyAnimation(playerid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
« Utoljára szerkesztve: 2012. szeptember 21. - 13:09:41 írta Flash »

Nem elérhető Mokus

  • 608
    • Profil megtekintése
Connectelek be jön az anim
« Válasz #3 Dátum: 2012. szeptember 21. - 13:13:35 »
0 Show voters
Még mindig nem jó

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Connectelek be jön az anim
« Válasz #4 Dátum: 2012. szeptember 21. - 13:27:18 »
0 Show voters
if(GetPlayerHealth(playerid) < 20.0)
 ;)

Nem elérhető Mokus

  • 608
    • Profil megtekintése
Connectelek be jön az anim
« Válasz #5 Dátum: 2012. szeptember 21. - 13:31:11 »
0 Show voters
Még mindig nem jó  ezt nem hiszem el ahj

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Connectelek be jön az anim
« Válasz #6 Dátum: 2012. szeptember 21. - 13:37:36 »
0 Show voters
Felejtsd el azt az OnPlayerUpdate-s megoldást, és próbáld ki ezt:
 
#include <a_samp>
new mokus[MAX_PLAYERS];
forward Ellenorzo(playerid);
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
KillTimer(mokus[playerid]);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
mokus[playerid] = SetTimerEx(\"Ellenorzo\", 3000, true, \"i\", playerid);
return 1;
}
public Ellenorzo(playerid)
{
if(GetPlayerHealth(playerid) < 20 && GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_WASTED)
{
ApplyAnimation(playerid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
}
}

Nem elérhető Mokus

  • 608
    • Profil megtekintése
Connectelek be jön az anim
« Válasz #7 Dátum: 2012. szeptember 21. - 13:47:28 »
0 Show voters
Ugrok egyet és be jön az anim meg ha beirok egy parancsot akkor is

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Connectelek be jön az anim
« Válasz #8 Dátum: 2012. szeptember 21. - 15:06:52 »
0 Show voters
public Ellenorzo(playerid)
{
        if(GetPlayerHealth(playerid) < 20 && GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_WASTED)
        {
                ApplyAnimation(playerid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
        }
        return 1;
}

 
így?

Nem elérhető Mokus

  • 608
    • Profil megtekintése
Connectelek be jön az anim
« Válasz #9 Dátum: 2012. szeptember 21. - 15:11:58 »
0 Show voters
Még mindig lépek párat és be jön az anim :S

Connectelek be jön az anim
« Válasz #10 Dátum: 2012. szeptember 21. - 16:00:41 »
0 Show voters
Miért nem az
OnPlayerHealthChange

 alá?

Connectelek be jön az anim
« Válasz #11 Dátum: 2012. szeptember 21. - 16:01:27 »
0 Show voters
Mi ez a GetPlayerHealth(playerid),1 paraméter hiányzik!? :o
A függvény nem tér vissza értékkel,ezért el kell tárolni változóba.
 
new Float:hp;
GetPlayerHealth(playerid,hp);
if(hp < 20 && GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_WASTED)
{
        ApplyAnimation(playerid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
}

Nem elérhető Mokus

  • 608
    • Profil megtekintése
Connectelek be jön az anim
« Válasz #12 Dátum: 2012. szeptember 21. - 16:09:46 »
0 Show voters
kadaradam hova helyezzem a tied mert simán külön sorba azt teszem errorozik

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. szeptember 21. - 16:33:03 )

Megy zárok köszi nagyon
« Utoljára szerkesztve: 2012. szeptember 21. - 16:33:03 írta Mokus »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal