Szerző Téma: cfg  (Megtekintve 1153 alkalommal)

cfg
« Dátum: 2012. május 27. - 08:25:45 »
0 Show voters

sziasztok valaki megmondaná ez miért nem jo?
lementeni lementi az objectet de betölteni resi után már nem
public Loadkanape()
{
new arrCoords[8][64];
new strFromFile2[256];
new File: file = fopen(\"Config/kanape.cfg\", io_read);
if (file)
{
new idx;
while (idx < sizeof(Kanape))
{
    fread(file, strFromFile2);
    split(strFromFile2, arrCoords, \'|\');
    Kanape[idx][kaNovenyID] = strval(arrCoords[0]);
    Kanape[idx][kaPosX] = floatstr(arrCoords[1]);
    Kanape[idx][kaPosY] = floatstr(arrCoords[2]);
    Kanape[idx][kaPosZ] = floatstr(arrCoords[3]);
    Kanape[idx][kaPosInt] = strval(arrCoords[4]);
    Kanape[idx][kaPosVW] = strval(arrCoords[5]);
    Kanape[idx][kaObjectID] = strval(arrCoords[6]);
    Kanape[idx][kaPosA] = strval(arrCoords[7])
    if(Kanape[idx][kaPosX] != 0.0)
          Kanape[idx] [kaObjectID] = CreateDynamicObject(1757, Kanape[idx] [kaPosX], Kanape[idx] [kaPosY], Kanape[idx] [kaPosZ], Kanape[idx] [kaPosA],0.0, 0.0, 0.0, Kanape[idx] [kaPosVW], Kanape[idx] [kaPosInt]);
     idx++;
}
fclose(file);
}
print(\"kanape Rendszer Betöltve\");
return 1;
}
public Savekanape()
{
new idx;
new File: file2;
while (idx < sizeof(Kanape))
{
new coordsstring[512];
format(coordsstring, sizeof(coordsstring), \"%d|%f|%f|%f|%d|%d|%d|%d\\n\",
        Kanape[idx][kaNovenyID],
Kanape[idx][kaPosX],
Kanape[idx][kaPosY],
Kanape[idx][kaPosZ],
Kanape[idx][kaPosA],
Kanape[idx][kaPosInt],
Kanape[idx][kaPosVW],
Kanape[idx][kaObjectID]);
if(idx == 0)
{
   file2 = fopen(\"Config/kanape.cfg\", io_write);
}
else
{
   file2 = fopen(\"Config/kanape.cfg\", io_append);
}
fwrite(file2, coordsstring);
idx++;
fclose(file2);
}
print(\" Elmentve\");
return 1;
}

 
Használj CODE tageket légy szíves!
« Utoljára szerkesztve: 2012. május 27. - 09:52:48 írta Vanduska »

cfg
« Válasz #1 Dátum: 2012. május 27. - 11:44:10 »
0 Show voters
Azis lehetséges hogy a mentésnél nem olyan sorrendben írtad az adatokat mint a betöltésnél

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
cfg
« Válasz #2 Dátum: 2012. május 27. - 12:02:40 »
0 Show voters
Az OnPlayerConnect alá kéne egy Loadkanape() és menni fog :)

cfg
« Válasz #3 Dátum: 2012. május 27. - 12:09:30 »
0 Show voters
nem jo

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
cfg
« Válasz #4 Dátum: 2012. május 27. - 12:15:14 »
0 Show voters
Ezt az OnPlayerConnect alá!
 

forrward Loadkanape()

 
Ezt meg a módba valahóva..
 

public Loadkanape()
{
new idx;
new File: file2;
file2 = fopen(\"Config/kanape.cfg\", io_write);
file2 = fopen(\"Config/kanape.cfg\", io_append);
        return 1;
}

 
Nem tudom, ha jó -e de probáld meg!
« Utoljára szerkesztve: 2012. május 27. - 12:17:00 írta ZyZu »

cfg
« Válasz #5 Dátum: 2012. május 27. - 12:22:27 »
0 Show voters
ezek mind bent vannak de igy sem jo

Nem elérhető Benceee

  • 4785
    • Profil megtekintése
cfg
« Válasz #6 Dátum: 2012. május 27. - 12:23:58 »
0 Show voters
OnGameModeInit alá
 
LoadKanape();

cfg
« Válasz #7 Dátum: 2012. május 27. - 12:28:33 »
0 Show voters
benne van
az ongamemodeexitnél pedig a save rész van de valamiért resi után eltünik az object onnan ahova leraktam

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
cfg
« Válasz #8 Dátum: 2012. május 27. - 12:34:01 »
0 Show voters
Idézetet írta: Benceee date=1338114238\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22015\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
OnGameModeInit alá
 
LoadKanape();

 

De szerintem az OnPlayerConnect alá kéne írja vagy a Spawn...

cfg
« Válasz #9 Dátum: 2012. május 27. - 12:36:24 »
0 Show voters
de amugy amiket irtam ezek a string meg a hozzá tartozo rés am jo vagy az a hiba?

cfg
« Válasz #10 Dátum: 2012. május 27. - 14:06:29 »
0 Show voters
OnPlayerConnect alá minek? :) nem egy játékosnak tölti be hanem mindnekinek

cfg
« Válasz #11 Dátum: 2012. május 27. - 15:20:05 »
0 Show voters
Idézetet írta: gergo107 date=1338120389\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22015\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
OnPlayerConnect alá minek? :) nem egy játékosnak tölti be hanem mindnekinek
 
Épp ez az, mert, igaz, hogy a DynamicObject playerobject, de globálisan kell betölteni, mert így van értelme.


Fogalmam nincs, hogy mi az a \'split\', de én megpróbálnám SSCANF-al

cfg
« Válasz #12 Dátum: 2012. május 27. - 15:29:35 »
0 Show voters
nos odáig már eljutottam hogy menti betölti de a forgatást nem tölti be erre van megoldás?
meg ilyen warningom van
 
if(Kanape[idx][kaPosX] != 0.0)
      Kanape[idx] [kaObjectID] = CreateDynamicObject(1757, Kanape[idx] [kaPosX], Kanape[idx] [kaPosY], Kanape[idx] [kaPosZ], Kanape[idx] [kaPosA], Kanape[idx] [kaPosVW], Kanape[idx] [kaPosInt]);
     idx++;

 
és a warning erre ir Kanape[idx] [kaObjectID igy kezdödik a sor

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. május 27. - 22:21:29 )

Nos a hiba megoldodott!!!!!!!!!!!!
Hálás köszönet mindazoknak aki ebben segitettek, Üdvözlettel Blprpg,Tulajdonos
« Utoljára szerkesztve: 2012. május 27. - 22:21:29 írta Vanduska »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal