Sziasztok!
Bár a pawno-val még barátkozom viszont a birtokomban van egy egész szépen megírt mod amit ajánlottak a kezdõknek. Programozásban van tapasztalatom már de pawno-ban és a GTA SA:MP-ban még nem dolgoztam.
Szeretném elérni hogy néhány funkció ami most csak parancssorban elérhetõ, legyen elérhetõ billentyûlenyomásra is. Ezt a kódot itt találtam a fórumon:
// Ezzel nézem meg,hogy a játékos mikor nyom le egy billentyût
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if (PRESSED(KEY_FIRE) && GetPlayerWeapon(playerid) == 0 && !IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{ //Ütés/Lövés gomb,nincs fegyvere és nincs jármûben
ClearAnimations(playerid);//Animáció megállítása
}
return 1;
}
Ahogy látom itt konstanssal dolgozik, viszont azt szeretném kérdezni, hogy lehetséges-e hogy egyedi gombra hivatkozzak akár keycode-al is? Teszem azt szeretném, hogy a ClearAnimations() metódus lefusson ha a játékos megnyomja az \"á\" billentyût.
Ha igen akkor lehetõleg az \"Igenleges\" válaszokat példákkal is mutassátok meg legyetek szívesek.
Köszönettel,
Dani